Авто

На ремонт траси М-14 Кропивницький – Миколаїв виділять мільярд гривень

Капітальний ремонт автодороги національного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв повинен початися в 2019 році. Фінансування робіт у розмірі одного мільярда гривень передбачили в проекті держбюджету.

Про це міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів сьогодні під час робочої поїздки в Кіровоградську область, де він перевірив поточний ремонт двох ділянок автодороги М-14. В ході ремонтних робіт була виконана регенерація конструктивних шарів, завдано зміцнюючий шару і укріплені узбіччя.

«У цьому році проведено поточний середній ремонт на H-14 від Кропивцинкого в напрямку Миколаєва в межах Кіровоградської області, на який з державного бюджету виділено 216.3 млн грн. У наступному році за рахунок коштів окремої програми в обсязі 1 млрд грн ми плануємо провести капітальний ремонт М-14», - розповів Омелян.

Також міністр нагадав, що з 381.6 млн грн державної субвенції, в тому числі і 76 млн грн на комунальні дороги, обласні і місцеві органи влади змогли освоїти лише 218 млн грн, тобто 57% від загальної суми. З них 38.2 млн грн витрачено на ремонт комунальних доріг і 179.8 млн грн - на дороги місцевого значення. «Місцева влада повинна впливати громада, народні депутати, що представляють мешканців відповідних регіонів», - підкреслив міністр.

Нагадаємо, що на початку місяця Міністерство інфраструктури опублікував оновлену статистику освоєння державних субвенцій, виділених на ремонт місцевих доріг. Станом на 31 жовтня, всі 100% коштів освоїла лише Хмельницька область та ще п'ять областей змогли подолати рубіж у 90%: Вінницька (98%), Запорізька (96%), Чернігівська (95%), Львівська (94%) і Харківська (92%). На останньому місці опинилася Луганська область - 42%.

подробнее )

McLaren 600LT Spider з'явиться в 2019 році

Компанія McLaren планує вивести на ринок нову версію суперкара 600LT — 600LT Spider. На ринку McLaren 600LT Spider буде пропонуватися як модель 2019 року.

Про це видання Autoguide написало з посиланням на документи Каліфорнійського ради з повітряним ресурсів (California Air Resources Board). Ніякої докладної інформації про технічні характеристики 600LT Spider в документації немає.

Нова версія буде багато в чому ідентична купе, вперше з'явився в цьому році на Фестивалі швидкості в Гудвуді. Передбачається, що Spider укомплектують тієї ж восьмилитровой «турбовосьмеркой», що розвиває 600 л. с. і 620 Нм крутного моменту, семиступінчастою секвентальною коробкою передач і заднім приводом. З таким агрегатом купе з місця до 96 км/год розганяється 2.8 з і долає 402 м за 10.4 с. Максимальна швидкість становить - 328 км/ч.

McLaren 600LT Spider, по всій ймовірності буде трохи повільніше купе з-за різниці у вазі, обумовленої конструкцією кузова. Точних даних про спорядженій масі новинки на даний момент немає. Суперкар укомплектують поліпшеною аеродинамікою, спортивною підвіскою і легкими кованими легкосплавними колесами з шинами Pirelli P Zero Trofeo R. За попередньою інформацією, з місця до «сотні» 600LT Spider зможе розігнатися за 3.1 з, а його максимальна швидкість складе 315 км/год.

На американському ринку купе McLaren 600LT коштує від $240 000, 600LT Spider може коштувати близько $264 000.

подробнее )

Концепт Hyundai Saga EV натякнув на вихід нового крос-хетча

Hyundai привезла на автосалон в Сан-Паулу електричний концепт Saga EV. Шоу-кар продемонстрував майбутнє «вседорожной» версії хетчбека Hyundai HB20 нового покоління — HB20X. У Бразилії продажі новинки стартують у другій половині 2019 року.

Концепт Saga EV розроблений фахівцями північноамериканського дизайн-центру Hyundai і бразильської студії дизайну. Одне із завдань шоу-кара - перевірити зацікавленість бразильського споживача в електрокарах.

Формою решітки радіатора і передній оптики шоу-кар нагадує оновлений седан Hyundai Elantra. Також концепту дісталися масивний пластиковий обвіс, великі 19-дюймові колеса і солідний дорожній просвіт, які повинні підкреслити «всюдихідний» характер майбутнього серійного крос-хетчбека.

Колісна база шоу-кара становить 2560 мм, що на 60 мм більше, ніж у Hyundai HB20, а габаритна довжина 4028 мм проти 3900 мм. Це дозволить крос-хетчбека нового покоління конкурувати з більш великими моделями, такими як Volkswagen Polo і Chevrolet Onix нового покоління.

Концепт Saga EV укомплектований 204-сильним електромотором від серійного електричного кросовера Hyundai Kona. Заявлений запас ходу без підзарядки - 470 км Серійний крос-хетчбек Hyundai HB20X буде комплектуватися модернізованими бензиновими моторами об'ємом 1.0 і 1.6 літра. У стандартне оснащення моделі увійде електропідсилювач рульового управління, системи курсової стійкості та контролю тяги.

подробнее )

Audi показала електричний кросовер для Китаю

Audi показала перше зображення електричного кросовера Q2 L e-tron, розробленого спеціально для китайського ринку. Продажі новинки стартують в 2019 році.

Презентація першої електричної моделі Audi, створеної спеціально для китайського ринку, відбулася на заході, присвяченому святкуванню 30-річної річниці співпраці Audi і First Automotive Works (FAW).

Зовні Audi Q2 L e-tron ідентичний базової моделі - подовженому кросоверу Q2 в специфікації для Китаю. Відрізнити їх можна тільки за радіаторної решітці. Нікою інформації про технічну начинку «китайського» електрокара в компанії не надали. За чутками, на одному заряді Q2 L e-tron зможе проїжджати до 500 км.

Виробництво новинки налагодять на заводі Audi в Китаї. Електромобіль Q2 L e-tron буде пропонуватися паралельно з Audi e-tron, випуск якого в Китаї планують почати в 2020 році.

Кросовер Audi e-tron - перша з трьох повністю електричних моделей, які німецька марка представить в 2020 році. Офіційно кросовер показали 17 вересня на спеціальному заході марки в Сан-Франциско. Виробництво електрокара стартувало 3 вересня на заводі Audi в Бельгії.

Audi e-tron укомплектований двома електромоторами сумарною потужністю 360 к. с.(561 Нм) і акумуляторним блоком ємністю 95 кВт·год Запас ходу без підзарядки - 400 км по циклу WLTP. Час прискорення з місця до 100 км/год - менше 6 секунд. Максимальна швидкість - 200 км/ч.

подробнее )

Opel поділився стратегією розвитку модельного ряду

Компанія Opel озвучила плани подальшого розвитку марки: вісім нових або оновлених моделей протягом 2019-2020 років, стовідсоткова електрифікація модельного ряду до кінця 2024 року і вдосконалені двигуни внутрішнього згоряння.

Щорічно компанія планує виводити на ринок хоча б одну нову модель. Головними дебютантами 2019 року стануть Opel Corsa нового покоління і нове сімейство комерційних фургонів і мікроавтобусів Opel Vivaro. Також планують почати продажі нових версій і модифікацій Combo.

Наступне покоління середньорозмірного кросовера Mokka X з'явиться в 2020 році і зіграє ключову роль в стратегії збільшення частки продажів позашляховиків компанії до 2021 року з 25 до 40%. Opel Mokka X другого покоління отримає одну з різновидів «візки» EMP2, використовуваної в Corsa наступного покоління, новий Peugeot 208 і інших моделях концерну PSA. Передбачається, що крім нової «візки» і, як наслідок, більш просторого салону, нове покоління кросовера отримає гібридну силову установку, а відсутність повного приводу компенсують установкою електромотора на задній осі.

Другим важливим напрямом розвитку марки стане електрифікація модельного ряду. Згідно нової стратегії влітку 2019 році на ринок вийдуть повністю електрична версія Corsa нового покоління і гібридний кросовер Opel Grandland X PHEV, виробництво якого налагодять на заводі Opel в німецькому місті айзенах. До кінця 2020 року в модельній лінійці марки буде чотири електрифікованих моделі, а в 2024 році електрифікована версія з'явиться у всіх моделей Opel.

Також оголошено про завершення життєвого циклу компактних хетчбеків Opel Adam, Karl і кабріолета Cascada. Їх продажу триватимуть до кінця 2019 року, але наступні покоління у цих моделей не буде. Як уточнили в компанії, основні інвестиції будуть направлені на розвиток найбільш масових і прибуткових сегментів ринку. У 2020 році Opel планує раніше охоплювати близько 80% основного обсягу ринку.

У цьому році весь модельний ряд марки пройшов сертифікацію за новим стандартом WLTP. Крім того, автовиробник повністю готовий до нового стандарту викидів Euro 6d-TEMP, який набуде чинності у вересні 2019 року. Вимогам нового стандарту відповідають 127 моделей легкових автомобілів Opel.

подробнее )

Honda показала оновлений Civic Type R

Honda оновила свою найпотужнішу серійну модель — хетчбек Civic Type R для північноамериканського ринку. Хот-хетч 2019 модельного року отримав покращену мультимедійну систему, новий колір кузовний панелі і підстаканники збільшеного розміру.

Від нинішньої моделі Civic Type R 2019 року відрізняється оновленим інтер'єром і поліпшеною мультимедійною системою з фізичними кнопками управління, підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, поліпшеною підтримкою голосових команд і більш якісним підключенням по Bluetooth. Крім того, було покращено рульове управління, з'явився світловий індикатор електронного стоянкового гальма, великі підстаканники на центральній консолі, а в моделях з двозонним клімат-контролем тепер є фізичні кнопки регулювання інтенсивності обдування. В кузовний панелі моделі з'явився новий ексклюзивний відтінок сірого - Sonic Gray Pearl.

 

Салон Honda Civic Type R

1

2

 

Під капотом у оновленого хетчбека Civic Type R колишній 2.0-літровий турбомотор (320 л. с., 400 Нм), що поєднується з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. У стандартному оснащенні адаптивна підвіска з трьома їздовими режимами: Comfort, Sport і R. З місця до 100 км/год хот-хетч розганяється за 5.7 с, а максимальна швидкість-272 км/ч.

На американському ринку Civic Type R 2019 модельного року пропонується за ціною від $35 700.

подробнее )

Кросовер Genesis і нову Hyundai Sonata випустять в 2019 році

Hyundai Motor Group поділилася планами на 2019 рік: протягом року марки Hyundai, Kia і Genesis випустять 13 нових або оновлених моделей. У їх числі новий кросовер Genesis і Hyundai Sonata наступного покоління.

Про це напередодні Нового року заявив віце-президент Hyundai Motor Company і єдиний «очевидний спадкоємець» голови Hyundai Motor Group південнокорейський бізнесмен-мільярдер Чунг Монг-Ку, пише Reuters.

Новий кросовер Genesis заснований на концепті GV80, омніумі, що дебютував у 2017 році на автосалоні в Нью-Йорку. Відмінною особливістю новинки стане форма радіаторної решітки, оточена чотирикутними фарами, як у кросовера G80 наступного покоління.

Салон концепту був укомплектований цифровою панеллю приладів і зігнутим 22-дюймовим дисплеєм з двома окремими зонами для водія і переднього пасажира. Серед інших особливостей шоу-кара - сидіння з полуанилиновой шкіри, обробка з ясена і полірований металевий декор.

За попередньою інформацією, новий кросовер розділить «візок» з наступним G80. Очікується, що кросовер отримає два мотори: 3.3-літровий турбомотор V6 потужністю 370 к. с. і 5.0-літровий V8, що розвиває приблизно 420 к. с. Всі версії кросовера будуть повнопривідними.

Інформації про другій новинці - Hyundai Sonata нового покоління - на даний момент немає. Влітку 2018 року на Нюрбургринзі був помічений прототип, що зовні нагадує концепт Le Fil Rouge (червона нитка), який дебютував навесні 2018 року в Женеві. Імовірно, це і був провісник нового серійного седана Sonata.

подробнее )

Проект надзвукового автомобіля Bloodhound SSC закрили через брак фінансування

Проект надзвукового автомобіля Bloodhound SSC, який розробляється британцями з 2007 року, закритий через нестачу фінансування. Компанія Bloodhound не змогла знайти $27.9 млн для завершення робіт і організації заїзду, в якому «ракетомобиль» повинен був встановити абсолютний рекорд швидкості на суші — розігнатися до 1609 км/ч.

Абсолютний рекорд швидкості планували встановити в 2019 році на 16-кілометровій ділянці на дні висохлого озера. Керований Енді Гріном Bloodhound SSC повинен був розігнатися від 0 до 1609 км/год за 55 секунд. Для організації заїзду команді не вистачило $27.9 млн, пише видання Autocar.

У грудні 2017 року один з ініціаторів проекту Bloodhound SSC командир ескадрильї Королівських ВПС Великобританії Енді Грін зміг розігнати «ракетомобиль» до 322 км/год за 9 секунд. Заїзд відбувся на злітно-посадковій смузі аеродрому міста Ньюквей у Великобританії.

За інсайдерською інформацією, організації наступного етапу - заїзду у південноафриканській пустелі Хаскін Пан, в якому планувалося розігнати «ракетомобиль» до 966 км/год, коштувала б компанії близько $5.6 млн. Ще близько $20 млн. потрібно, щоб перевершити існуючий рекорд і подолати рубіж в 1287 км/ч.

Bloodhound була оголошена банкрутом і передана під зовнішнє управління в середині жовтня 2018 року, а нових інвесторів для проекту не знайшлося. «Незважаючи на цілковиту громадську підтримку і взаємодію з широким колом потенційних і заслуговуючих довіри інвесторів, не вдалося знайти покупця для бізнесу та активів. Тепер ми будемо працювати з ключовими зацікавленими сторонами, щоб повернути стороннє устаткування, а потім продати активи, що залишилися компанії, щоб максимізувати повернення для кредиторів», - сказав Ендрю Шерідан, адміністратор проекту.

Bloodhound SSC - 13.5-метровий автомобіль з реактивним двигуном Rolls-Royce EJ200 від винищувача Eurofighter Typhoon, гібридним ракетним двигуном Nammo, а також 550-сильним V8 від Jaguar F-Type R. Сумарна віддача всіх агрегатів складає 135 тисяч кінських сил.

На першій стадії розгону 7.5-тонна машина задіює двигуни турбовентиляторів. При досягненні 1046 км/год включиться ракетна гібридна силова установка, яка прискорить автомобіль до рекордної швидкості. При цьому звичайний двигун від «Ягуара» буде забезпечувати роботу паливного насоса. Автомобіль оснащений фрикційним гальмівним механізмом, аеродинамічним гальмом і парашутом. Аеродинамічний спрацьовує на швидкості 1287 км/год і уповільнює автомобіль до 965 км/год, потім випускається парашут. При досягненні 320 км/год активуються фрикційні механізми.

подробнее )

Lynk & Co підготувала 500-сильний седан 03 для участі у перегонах

Належить корпорації Geely Automobile, китайська марка Lynk & Co показала концепт гоночної версії нового серійного седана 03 — Cyan Racing 03 TCR. 500-сильний автомобіль візьме участь в міжнародній серії гонок WTCR.

Прототип Cyan Racing 03 TCR розроблений за участю фахівців гоночної команди Cyan Racing. Прем'єра 500-сильної новинки відбулася на спеціальному заході в Японії на трасі Фудзі Спідвей. За кермом шоу-кара був шведський гонщик Тед Бьорк - минулорічний чемпіон світу в класі WTCC, який зумів обійти належить Geely команду Volvo. Бьорк буде за кермом Cyan в сезоні 2019 року.

«Злиття Lynk & Co і Cyan Racing стане основою нашого дебюту в автомобільній промисловості. Комбінація завдань Lynk & Co в автомобільній індустрії і величезний спортивний автомобіль Cyan Racing - це два ключових елементи в цьому унікальному співпрацю», - сказав віце-президент по зв'язках Geely Automobile Віктор Ян.

Серійний седан Lynk & Co 03 побудований на «вольвовской» модульної платформі CMA, зі стійками McPherson спереду і торсіонною балкою ззаду і комплектується турбомоторами серії Drive-E: 1.5-літровий трициліндровий мотор (156 179 к. с.) поєднується з шестиступінчастою «механікою», 2.0-літрова «четвірка» потужністю 190 л. с. з семидиапазонным «роботом». У 2019 році очікуються гібридні і повністю електричні версії «четирехдверка».

У Китаї продажі Lynk & Co 03 стартують до кінця поточного року, в США і Європі в кінці 2019 року. Попередня вартість седана на китайському ринку - 130 - 180 тисяч юанів ($19 000 - 26 400).

подробнее )

Dyson буде випускати електрокари в Сінгапурі

Британська компанія Dyson побудує в Сінгапурі завод по випуску електрокарів. Серійний випуск першого автомобіля відомого у всьому світі виробника побутової техніки почнеться в 2021 році.

Перший камінь у фундамент нового заводу закладуть у грудні цього року, повідомляє ВВС з посиланням на керівництво Dyson. Як підкреслили в компанії, рішення про будівництво заводу в Сінгапурі продиктовано доступністю висококласних фахівців, наявністю регіональних ланцюгів поставок компонентів і близькістю ключових ринків.

У вересні 2017 року керівник Dyson сер Джеймс Дайсон заявив, що має намір інвестувати в проект по випуску електромобілів на твердотільних батареях два мільярди фунтів стерлінгів ($2.685 млрд.), у тому числі ?200 млн. ($260 млн.) на дослідний центр і випробувальні майданчики на закинутому військовому аеродромі в Халлавингтоні (Великобританія). Для тестування майбутніх електрокарів обладнують кілька треків загальною довжиною понад 16 км, у тому числі швидкісний ділянка для імітації руху по автомагістралі, асфальтована дорога для оцінки роботи систем контролю стійкості автомобілів, керована динамічна доріжка і ділянку бездоріжжя. Загальна кількість співробітників центру досягне 4800 чоловік. Експлуатацію об'єкту планують розпочати у 2021 році.

Заявляючи про початок розвитку нового напряму бізнесу, керівник Dyson сер Джеймс Дайсон сказав, що для своїх електрокарів компанія буде використовувати твердотільні акумулятори власної розробки. Пізніше з'явилася інформація, що перший електрокар марки не отримає обіцяний раніше акумулятор і на даний момент не відомо якими батареями будуть комплектуватися електрокари Dyson.

Нещодавно у компанії заявили про інвестування ?46 млн. ($60 млн.) в американську фірму Sakti3, куплену Dyson у 2015 році за ?58 млн. (на той момент це $95 млн.) Вона й займеться розробкою твердотільних акумуляторів. Крім того, Dyson паралельно продовжує розробляти традиційні літій-іонні батареї.

подробнее )