Авто

Оновлення принесло кросовера Honda HR-V турбомотор

Компанія Honda представила оновлений кросовер HR-V 2019 модельного року. Головна новина — навіть не збільшена площа хрому спереду і «акуровские» фари головного світла, а бензиновий мотор 1.5 L VTEC Turbo, який з'явиться в гаммі паркетника трохи пізніше.

Оновлений Honda HR-V легко відрізнити від автомобіля 2018 модельного року за масивної хромованою панелі над переднім бампером, круглим протівотуманкамі замість овальних, і новій решітці радіатора з поздовжніми секціями. Модель обзавелася новими фарами з модернізованими лінзами і інтегрованими світлодіодними денними ходовими вогнями в базовому оснащенні, а задні ліхтарі були зроблені більш темними і тепер їх візуально з'єднує між собою тонка хромована вставка.

Старші комплектації Honda HR-V отримали 17-дюймові колісні диски в новому дизайні і хромовану насадку вихлопної труби. В кузовну панель додано колір Midnight Blue Beam Metallic.

1

2

3

Фотографії салону Honda поки не опублікувала, однак з прес-релізу відомо, що кросовер укомплектували новими передніми кріслами з поліпшеною підтримкою плечової зони і більш якісною шкірою і тканиною (залежно від комплектації). Крім цього майбутнім покупцям пятидверки обіцяна поліпшена шумоізоляція моторного щитка, колісних арок, багажника і дверей. А деякі версії навіть отримали активний шумодав, який раніше взагалі не був доступний для моделі. Заявлений витрата палива в комбінованому циклі для двухпедальной версії — 5.3 л/100 км.

На старті продажів європейський Honda HR-V 2019 буде пропонуватися з модернізованим «атмосферником» 1.5 L i-VTEC потужністю 130 л. с. і максимальним обертовим моментом 155 Нм (при 4600 об/хв). За заявою розробників у цьому силовому агрегаті знижені втрати на тертя, що позитивно позначилося на ресурсі компонентів і витраті палива. З 0 до 100 км/год кросовер з зазначеним мотором і 6-ступінчастою «механікою» прискорюється за 10.7 секунди, а з варіатором — за 11.2 секунди. В продаж такі автомобілі надійдуть у жовтні цього року.

Honda HR-V 2019

1

2

3

Крім цього збережеться дизельний турбодвигун об'ємом 1.6 л (120 л. с., 300 Нм), тоді як новий для HR-V бензиновий агрегат 1.5 L VTEC Turbo, заявлений на початку замітки, розширить гамму моделі тільки навесні 2019 року. Характеристики агрегату поки не розкриваються. Однак, наприклад, на хетчбек Honda Civic турбодвигун об'ємом 1.5 л розвиває 182 к. с.

Нагадаємо, що український старт продажів Honda HR-V запланований на жовтень 2018 року. Автомобіль буде доступний з 1.5-літровим безнаддувным мотором і варіатором.

подробнее )

Автомобілі BMW M стануть гібридами та електрокарами

Спортивне підрозділ BMW оголосило про плани по електрифікації моделей M-серії: до кінця наступного десятиліття гібридна і повністю електрична версія з'явиться у всіх високопродуктивних модифікацій моделей марки.

Про це глава спортивного підрозділу марки Франк ван Милий заявив, виступаючи на презентації M5 Competition і M2 в Іспанії. За словами ван Міла, компанія готова перейти на нову модульну архітектуру п'ятого покоління, яка «буде включати в себе компоненти електрифікації», але яка з моделей марки отримає її першої, поки не відомо.

Крім того, електрифікація деяких моделей потребує доопрацювання технології. У зв'язку з цим остаточні терміни електрифікації модельного ряду можуть бути перенесені, але, як стверджує глава підрозділу BMW M, вже до 2025 року електричні та гібридні модифікації з'являться у 15 - 25% «М-моделей».

У BMW вважають наступне десятиліття найкращим часом для електрифікації модельного ряду, але при цьому баварці не збираються поспішати. За словами Франка ван Мила, все буде відбуватися поетапно, оскільки їх електрокари не повинні бути занадто «сирими», із-за поспіху з виходом на ринок. Автомобілі М-серії повинні зберегти фірмову ДНК марки, не залежно від того, від якої силової установки вони харчуються. До того ж, використовувані на сьогоднішній день батареї, дуже важкі, а «для автоспорту, загальна вага автомобіля і співвідношення потужності і ваги є ключовими».

подробнее )

Автовиробникам загрожують мільярдні штрафи з-за невідповідності новим нормам WLTP

Автовиробникам, які до 2021 року не скоротить шкідливі викиди до норм, встановлених новими стандартами WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure), загрожують штрафи в розмірі понад 14 мільярдів євро.

За даними аналітичної компанії IHS Markit, цю суму розділять 27 автомобільних брендів, представлених на ринку ЄС. За розрахунками експертів, до 2021 році вони зможуть принизити рівень СО2 тільки до 122.9 г/км, тоді як норма до цього часу складе 114.9 г/км. В 2020 році таке «відставання» може коштувати компаніям 11 млрд. євро, а в 2021-му - 14 млрд. євро. Тобто в середньому сума штрафу з кожного проданого автомобіля складе 624 євро і 814 євро відповідно.

У той же час аналітики IHS Markit вважають, що 25 автовиробників, що пропонують свою продукцію на ринку Європи, Близького Сходу і Африки, зможуть досягти поставлених завдань. Одним з факторів успіху стане електрифікація і гібридизація існуючих моделей. Також експерти пропонують звернути увагу на технології, що знижують рівень шкідливих викидів, такі як світлодіодне освітлення, покращена термоізоляція і високоефективні генератори.

подробнее )

Французів зацікавило будівництво доріг у Київській області

Французька будівельна компанія Bouygues Travaux Publics SAS підписала з Україною меморандум про підготовку попереднього техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) концесійного будівництва та експлуатації доріг біля Києва. Це дороги Київ-Біла Церква і Велика кільцева дорога навколо Києва.

Меморандум між Україною і Groupe Bouygues був підписаний 25 червня в Парижі. Документом передбачається підготовка попереднього техніко-економічного обґрунтування концесійного будівництва та експлуатації автодороги Київ - Біла Церква та першої черги Великої кільцевої автодороги навколо Києва за новим напрямком від автомобільної дороги М-60 Київ - Чоп до автомобільної дороги М-05 Київ - Одеса. Про це повідомила прес-служба Національного інвестиційного ради України.

З української сторони меморандум підписав в. о. заступника голови «Укравтодору» Олександр Харченко, з французької - комерційний директор компанії Bouygues Travaux Publics SAS Жан-Дені Арналл. Як уточнила Liga.net протяжність першої черги Великої кільцевої дороги навколо Києва складе 51 км, а дороги Київ-Біла Церква, за попередніми розрахунками, - 50 км. Очікується, що будівництво обійдеться в $300 млн.

Groupe Bouygues - група компаній, що спеціалізуються на плануванні землекористування та будівництві інфраструктури, представлена в 90 країнах світу. Капіталізація входять в її склад компанія - більше 15 мільйонів євро.

подробнее )

Український гонщик Сергій Малик встановив рекорд швидкості на электромотоцикле «Дніпро»

Гонщик Сергій Малик встановив рекорд швидкості на висохлому соляному озері Бонневілль в США. Він розігнався на переобладнаному в електробайк мотоциклі «Дніпро» до 104.781 миль/год (167.371 км/год), що стало кращим результатом у класі APS-A-OMEGA special construction.

Перший заїзд Сергія Малика відбувся 11 серпня, а повторний пройшов на наступний день. Офіційне підтвердження рекорду з'явилося 13 серпня, про що повідомляється на сторінці Україна на Бонневілі-2018 в Facebook.

Електробайк був розроблений і зібраний командою під керівництвом самого Сергія Малика. Він отримав посилену раму і нову електричну силову установку з мотором потужністю 70 кВт (95.17 л. с.).

Сергій Малик — засновник і чинний президент Київського міського автомотоклубу (КМАМК), майстер спорту України, чемпіон України з кільцевих гонок. На його рахунку 35 національних і світових рекордів у автомотоспорт та повітроплаванні, а також мотопробіг уздовж кордонів України (8000 км) і Європи (32 000 км).

В минулому році Сергій Малик в рамках змагань Bonneville Salt Flats побив рекорд швидкості в класі M-PBG 650 CC. Його мотоцикл «Дніпро» розігнався по соляної поверхні пересохлого озера Бонневіль до 117.548 км/год Попередній рекорд, встановлений на мотоциклі Harley Davidson, протримався близько 10 років і становив 82.736 км/ч.

подробнее )

Новий бренд Gyon покаже в США перший електрокар

Перший електрокар нової китайської преміальної марки Gyon дебютує 8 серпня на спеціальному заході в Лос-Анджелесі. Заявлений запас ходу електрокара — 500 – 700 км, час прискорення з місця до першої «сотні» — 4.0 секунди.

Шоу-кар побудований на основі футуристичних технологій для нового покоління глобальних клієнтів». Свій перший електрокар преміум-сегмент китайці обіцяють оснастити повністю контрольованої інтелектуальної операційною системою G-OS і «самим просунутим автопілотом у світі» від Bosch.

Дизайн електричного «первістка» Gyon розробили фахівці каліфорнійської компанії Gaffoglio Family Metalcrafters, Inc. (GFMI), яка співпрацювала з Ford, Daimler, Aston Martin та іншими відомими автовиробниками.

Інвестор проекту - фірма Sitech, на рахунку якої одна модель - електричний хетчбек DEV 1, укомплектований 75-сильною силовою установкою. Заявлений запас ходу моделі - 350 км. Продажу новинки компанії планує почати 1 серпня поточного року на автошоу в Ченду. Електрокар вартістю від 100 тисяч юанів ($14 705) буде пропонуватися

На заході в Лос-Анджелесі Gyon представить стратегічний план створення транспортної екосистеми.

подробнее )

Lamborghini відновила єдине купе Miura SVR

Підрозділ Lamborghini Polo Storico, що займається реставрацією старих моделей італійської марки, відновило купе Miura SVR. Прем'єра культового автомобіля відбулася на спеціальному заході, що пройшов на гоночному кільці Накаяма в Японії.

Модель Lamborghini Miura, до створення якої доклав руку легендарний італійський автомобільний дизайнер Марчелло Гандіні, випускалася з 1966 по 1972 рік. За ці роки з конвеєра марки в Сант-Агата Болоньєзе, Італія, зійшли 763 таких автомобіля, а купе Miura SVR зібрали тільки одне.

Lamborghini Miura SVR - це еволюціонована версія легендарного гоночного автомобіля Miura Jota, розробленого тест-пілотом Lamborghini Бобом Уоллесом. Автомобіль був створений «за мотивами» гоночних автомобілів категорії FIA J, але відрізнявся перекроєним кузовом і підвіскою. Під капотом у нього трудився форсований мотор V12 3.9, розвивав 445 л. с. потужності. Пізніше в результаті аварії Jota повністю згорів, але підштовхнув інженерів Lamborghini до створення шести «гарячих» Miura SVJ, а потім і єдиного Miura SVR.

Вперше купе виставили в 1968 році на 50-десятому автосалоні туріну. Тоді воно виглядало як звичайна версія Miura S. Змінивши вісім власників, у 1974 році купе потрапило в руки німця Хайнца Штрабера, який повернув суперкар в Сант-Агату для переробки в екстремальний варіант. Роботи тривали півтора року. У 1976 році екстремальне купе придбав Хіроміцу Іто, який і привіз автомобіль в Японію. Тут у купе почалося нове життя: японська компанія Kyosho випустила модельку Miura SVR в масштабі 1:18, мала величезною популярністю у колекціонерів, а автори Circuit Wolf надихалися купе при створенні власної манги.

Відновлювати купе фахівцям Lamborghini Polo Storico довелося 19 місяців. Практично стільки ж тривало перетворення звичайного купе в «гарячу» версію. За словами глави відділу продажу, післяпродажного обслуговування і директора Polo Storico Паоло Габріеллі, збирати автомобіль майстрам довелося по специфікації 1974 року, оскільки в Сант-Агату купе доставили практично по частинах і «зі значними змінами». Зокрема зі спортивними сидіннями, чотирьохточковими ременями і знімним каркасом безпеки.

подробнее )

Кросовер DS 3 Crossback представлений офіційно

Марка DS представила новий кросовер DS 3 Crossback з традиційними ДВС і повністю електричною силовою установкою. Старт продажів заявлений з другого півріччя 2019 року. Ціна — 25 - 42 тисяч євро. На ринку новинка зможе конкурувати з Audi Q2, Mini Countryman і Lexus UX.

Впізнаваним DS 3 Crossback зробила фірмова решітка радіатора з хромованим покриттям і оригінальна оптика: денні ходові вогні з вертикальними світлодіодами, витягнуті матричні фари головного світла і задні ліхтарі в стилі «хай-тек», об'єднані молдингом з написом «Crossback». Ще одна відмінна риса кросовера - невидимі дверні ручки, автоматично висуваються при активації системи безключового доступу і автоматичного запуску двигуна, і ховаються в поверхні дверей, коли пасажири залишають салон. Вперше цю технологію компанія продемонструвала на початку літа на концепті DSX E-Tense.

В кузовний панелі DS 3 Crossback десять кольорів, в тому числі і унікальний Millennium Blue, вперше показаний на DSX E-Tense. Крім того, дизайнери DS передбачили три кольори даху і десять варіантів колісних дисків. Не менше і можливості персоналізації салону. На вибір пропонується кілька варіантів кольорів, декору і матеріалів.

У салоні встановлені сидіння з двошаровою піни з електрорегулюванням і підігрівом, аудіосистема компанії Focal Electra з 12 динаміками загальною потужністю 515 Вт і цифрова приладова панель.

DS 3 Crossback буде пропонуватися з бензиновими і дизельними моторами, а також з повністю електричною силовою установкою.

Електрична модифікація кросовера E-Tense укомплектована електродвигуном потужністю 136 л. с. (260 Нм) і літій-іонним акумуляторним блоком ємністю 50 кВт·год (встановлений під підлогою). Потужність бортового зарядного пристрою - 7 кВт (опція 11 кВт). Час повного заряду акумулятора - 8 год, на 100 км шляху вистачає 1.5 години підзарядки. Від 100-ватної станції швидкої зарядки за 1 хвилину батарея заряджається на 10 км шляху. Відновити заряд на 80% можна за 30 хвилин. Запас ходу на одному заряді становить 450 км циклу NEDC або 300 км в циклі WLTP. З місця до 50 км/год електрокар прискорюється за 3.3 з до 100 км/год - за 8.7 с. Максимальна швидкість - 150 км/ч.

На старті продажів DS 3 Crossback також буде доступний з бензиновими «турботройками» 1.2 PureTech потужністю 100, 130 і 155 л. с. і двома дизелями» 1.6 BlueHDI потужністю 100 і 130 л. с., сполучаються з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач серії EAT8.

У стандартне оснащення топових версій кроссовера увійшли матричні фари, асистент утримання в смузі руху і працює на швидкості до 180 км/год система автоматичного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів і велосипедистів вдень і вночі.

подробнее )

Хетчбек Suzuki Baleno приміряє логотип Toyota

Хетчбек Maruti Suzuki Baleno стане першою моделлю Suzuki, випущеною під маркою Toyota. Продажі моделі в дилерській мережі Toyota стартують в першому кварталі наступного фінансового року.

За інсайдерською інформацією, опублікованій виданням LiveMint, річні продажі Baleno складуть 20 - 25 тисяч одиниць. Але перш хетчбеку належить пережити деякі удосконалення стосуються екстер'єру та інтер'єру. Крім нового логотипу, хетчбек отримає нову радіаторну решітку, а також передню і задню оптику в стилі стіку Toyota.

Технічно індійський Baleno залишиться колишнім. Випускається на заводі Suzuki в Гуджараті хетчбек комплектується 1.2-літровим «атмосферником» (84 к. с., 115 Нм), літровим турбомотором (102 л. с., 150 Нм) і 1.3-літровим «дизелем» (75 л. с.,190 Нм). Поєднуються мотори з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач або варіатором.

Угода про співробітництво Toyota і Suzuki підписали на початку 2017 року. Крім обміну моделями в ньому обумовлено спільне використання виробничих площ і розробки силових агрегатів. Також компанії планують співпрацювати в сфері «зелених» технологій та безпеки.

В Індії під брендом Toyota буде випускати хэтбчек Baleno і компактний кросовер Vitara Brezza, а седан Toyota Corolla вийде на індійський ринок під маркою Maruti Suzuki. Зараз на заводі Toyota індійському штаті Карнатака збирають хетчбек Etios Liva. В найближчому майбутньому тут же Suzuki почне збирати Baleno.

подробнее )

Лімітована версія Citroеn C3 Elle доступна в Україні

В Україні стартував продаж ексклюзивної версії Citroеn C3 Elle, створеної за участю всесвітньо відомого бренду Elle. Мінімальна вартість – 510 900 грн. Всього буде продано двадцять таких автомобілів.

Зовні Citroеn C3 Elle відрізняється оригінальною двоколірною забарвленням: основний колір кузова Polar White, дах - ексклюзивного бежевого кольору Soft Sand з рожевою окантовкою Cherry Pink. Такого ж кольору окантовка протитуманних фар, логотипи «ELLE» на передніх дверях і декор на задній стійці даху.

Ще більше рожевих акцентів у салоні хетчбека, але основний колір оббивки сірий. Крім того, нова версія отримала фірмові «іменні» килимки з логотипами «ELLE».

 

Citroеn C3 Elle

1

2

3

 

Ще одна відмінність Citroеn C3 Elle - розширена комплектація. У базове оснащення новинки увійшли: шість подушок безпеки, ESP, система запуску двигуна «Start/Stop, клімат-контроль, підігрів сидінь, сенсорний дисплей з функцією Mirror Screen (Mirror Link, Android Auto, Apple CarPlay), камера заднього виду і 16-дюймові сталеві колісні диски. В якості опції пропонуються 17-дюймові легкосплавні диски Cross.

 

На українському ринку Citroеn C3 Elle пропонується з 1.2-літровим трициліндровим бензиновим мотором PureTech потужністю 110 л. с. Поєднується мотор з шеститупенчатой механічною коробкою передач.

Придбати автомобіль можна у офіційних дилерів Citroеn. Попередні замовлення вже приймаються.

подробнее )