Туризм

Працівник авіакомпанії кричить " жир " технічне

Лорен Коупленд, який працює в якості керівника відділу обслуговування клієнтів для ірландської авіакомпанії Ryanair, взяв до Facebook, щоб скаржитися на Давида палітурника після того, як він гримів авіакомпанія за його ставлення до дружини.

Р-н палітурник, з графства Дербішир в Англії, гримнув компанії Ryanair після того, як співробітники відмовилися пускати його китайського походження дружини, ван, борт літака на своє свято у неї не було відповідної візи.

Місцева газета написала статтю про інцидент і розмістив його на Facebook, з Міс Коупленд вирішивши дати їй погляд на події в коментарях.

Міс Коупленд вже видалив свої коментарі. Фото: Facebook

"Упевнений, що його дружина була в глибині душі сподіваючись, що вона не хотіла сідати на рейс, і він буде продовжувати свій шлях без неї", - написала вона

"Я маю на увазі прокинутися до цього жирного борову щоранку!"

Міс Коупленд була її Райанэйр посаду на Facebook, але з тих пір видалив її сторінку, після її зауваження привернула до себе увагу.

Однак, вона досі є фотографії, позує в її авіакомпанія уніформи в різних соціальних медіа-платформ.

На 78-річний пасажир та його дружина збиралися летіти на Тенеріфе, але їхні плани були відкладені, коли авіакомпанія заявив Ван І не мати правильну візу для поїздки в Шенгенську зону ЄС країн.

Міс Коупленд має численні фотографії в її авіакомпанія уніформа. Фото: Лорен Коупленд/Instagram

Але він стверджував, що, тому що вона їхала з ним на його британський паспорт, що віза була непотрібна.

"Авіакомпанія Ryanair співробітники непохитні, але вони просто не знають правил," Дербішир прямому ефірі повідомив пан палітурник, як кажуть.

“Мені довелося дзвонити їх аварійну лінію і, коли я нарешті додзвонилася, він сказав, що він не міг чути мене, і мені знову кільце. Це смішно".

Незгода означало пару застрягли в аеропорту Іст-Мідлендс.

Співробітник вже видалив її коментар до статті Facebook і там немає ніяких припущень, що пані Коупленд брав безпосередню участь у справі Пана палітурника книг.

Авіакомпанія Ryanair розповів кілька публікацій, що не коментують "неперевірених повідомлень соціальних медіа".

подробнее )

Літак від Землі Сідней 5м від краю злітно-посадкової смуги в страшні тачдаун

Годинами раніше, як "Боїнг-737" готується покинути Сідней з 111 пасажирами на борту, не було ніякого істотного прогноз погоди для їх прибуття, за винятком невеликого дощу в Крайстчерч.

Коли колеса літака торкнулися злітній смузі на злітній смузі 29 — аеропорт коротше і рідко використовується злітна смуга — могутній літак не сповільнити. І він продовжував на краю злітно-посадкової смуги.

Як вода розбризкується по всьому розсувні Boeing 737 і запах паленої гуми наповнив повітря, він, нарешті, прийшов зупинку всього в п'яти метрах від краю злітно-посадкової смуги, новий звіт показав.

Цей інцидент був пов'язаний з незайманою Австралія Боїнг 737-800. Фото: Марк Маккормак

У доповіді, оприлюдненій на цьому тижні, після трирічного розслідування Австралійського бюро безпеки на транспорті (АЦБ) у посадці на 11 травня 2015 року.

За даними доповіді, близько 30 хвилин до посадки, рейс 134 з Сіднея отримав дозвіл на посадку на ЗПС 29 замість ЗПС 02, з-за дощу в Крайстчерч. Він приземлився в 12.14 годин.

Але після першого ж офіцера, який ішов на посадку літак, застосовується повна зворотна тяга і speedbrakes, що щось не так.

Перший офіцер "не отримає очікуваного відчуття утримуються на ремінь і портупею, і літаки не сповільнюється, як очікувалося", - йдеться в доповіді АЦБ.

Екіпаж розповів АЦБ вона відчула, як літак був ковзання або заносу. Стюардеса сказала, а вона почула гальма "стукацтво", на 737 не забариться.

Літак використовують короткі аеропорту Крайстчерча, менш використовуваних ЗПС, 29. Фото: АЦБ

"Вона також відчула запах горілої гуми і не зміг побачити зовні, так як там була велика кількість бризок води," - йдеться у доповіді.

Між тим, капітан зазначив, що "набагато більше" поверхневі води на цій ділянці злітно-посадкової смуги, ніж на початку його.

"Перший офіцер повідомив, що він був зосереджений на червоні обмежувальні вогні", йдеться в доповіді.

"Капітан повідомив, що, коли зворотна тяга був покладений поруч зі злітно-посадкової смуги була досить поверхневих вод на злітно-посадковій смузі, щоб створити стіну з бризок".

Пілоти застосували жорсткі гальма і літак прийшов "повільно сповзати" до зупинки всього в п'яти метрах від краю злітно-посадкової смуги.

Показати зображення на посадці в аеропорту Крайстчерча. Фото: АЦБ

Потім літак кермував до терміналу. Жодних тілесних пошкоджень або руйнувань - але він АЦБ знайшли ряд факторів, злетівши в небезпечній близькості до ЗПС.

Одна проблема була за кілька місяців до інциденту незаймана Австралія змінила визначення "сирої злітно-посадкової смуги" з одним які слід розглядати як вологі, замість того, щоб розглядатися як сухий.

У доповіді також відзначається збільшення робочого навантаження пілотів через зміни погоди і зміни до злітно-посадкової смуги.

Управління повітряним рухом не попередив екіпаж "там було досить багато змін в порівнянні з попереднім (план), ви хочете послухати", але їм не було можливості, так як вони кинулися готувати новий захід на посадку, слідчі сказали.

"Висока завантаженість екіпажу збігся з часом, коли важлива інформація була передана в пункт управління повітряним рухом у зв'язку із зміною відомостей про стан поверхні ЗПС в Крайстчерч від сухого до вологого," йдеться в доповіді.

Заземлення літака (жовта лінія) при заході на посадкову смугу кінця. Фото: АЦБ

"Екіпаж випадково пропустив цю інформацію і на основі експериментального мовлення сприйманого стану злітно-посадкових смуг, на їх думку, умови, як вогкість."

Якщо б не було перехресній перевірці інформації з повідомленнями про йшов дощ аеропорт Крайстчерч і злітна смуга була мокрою, екіпаж б вони не змогли благополучно приземлитися на злітно-посадкової смуги 29 В той час, в доповіді наголошується.

"Це, ймовірно, в результаті екіпаж шукає альтернативне рішення посадки, такі як зміна злітно-посадкові смуги (якщо є), утримуючи, щоб спалити паливо або переадресація в інший аеропорт", - сказав він.

У доповіді знайшли воду на злітно-посадковій смузі, в результаті зменшується можливість гальмування і літак досвідчених "в'язкої аквапланування".

Але він сказав, що дії капітана та першого помічника у вирішенні посадка завадило літака від злітно-посадкової смуги.

Міжнародна організація цивільної авіації вчинила новий метод оцінки та подання доповідей про умови поверхні ЗПС. зміни будуть ввела до 2020 року.

подробнее )

У повітрі пропозицію hostie не скінчиться

Як повідомляється, Китай рейсу Східні авіалінії що випливають із завдання, місяців після того, як вона прийняла пропозицію руки і серця від свого давнього бойфренда в середині польоту, Фокс Новини.

10 вересня, Канал Китаю 8 повідомили, що неназваний жіночий стюардеса отримала лист про звільнення від перевізника поштою з-за інциденту з травня.

За даними Азія один з них, приблизно 30 хвилин після зльоту чоловік встав на одне коліно в передній частині літака і підняв це питання.

Приймаючи пропозицію, в солодких обіймах і пасажири аплодують, у відео, що з тих пір пройшла вірусна на YouTube.

Наразі хлопець бортпровідника вискочив велике питання. Фото: Ютуб

"Я дійсно не знаю, що мій хлопець буде пропонувати мене на цей рейс, спасибі за те, що мої свідки", - сказала вона тоді, по Азії одна.

Тепер її роботи з китайські Східні авіалінії було припинено у зв'язку з побоюваннями, що вона "нехтують безпекою пасажирів".

За даними каналу 8, лист авіакомпанії уточнив, що "романтичний поведінка викликала переполох серед пасажирів" і "вкрай безвідповідальним за безпеку пасажирів".

Щаслива пара поставляти новини для тріумфуючих пасажирів. Фото: Ютуб

Між тим, Азія повідомлялося, що новина привернула неоднозначну реакцію серед користувачів соціальних медіа в Китаї. Деякі кажуть, що її звільнення було "нелюдським", а інші стверджують, що поводження з "особистими справами" під час професійних годин є неправильним.

Представники Китайської Східної авіакомпанії не відразу повернувся запитом "Фокс Ньюс" ' додаткові прокоментувати цю історію.

Ця стаття спочатку з'явилася на Fox News і було відтворено з дозволу.

подробнее )

Водій Убер був п'яним на роботі претензії незадоволених клієнтів

Однак, це нібито сталося, коли Сур'я Oruganti забронювали поїздку на додаток після прибуття в Міжнародний аеропорт Бангалор в Індії, неподалік від великого міста Бангалор.

Сурья Oruganti сказав, що його водій був п'яний. Фото: Твіттер

Документування дивною послідовності подій, які сталися на своєму акаунті в Twitter, Містер Oruganti стверджує, що виявив його водій був п'яний, коли він застрибнув у машину.

Побоюючись за свою безпеку, пасажир вирішив взяти справу у свої руки — і їздив собі додому.

В кінці 30-кілометрової поїздки, він витягнув водія з-за керма.

На своєму акаунті в Twitter, приголомшений клієнта загальний метраж і образи водій спав на пасажирському сидінні.

@Uber_India, поїздка з аеропорту Бангалор був не зовсім те, що я очікував. Водій був п'яний і сонливий. Мені довелося тягнути машину і поїхав додому. Рис з водія в сидіння Райдер відключився. Вам потрібно вирішити цю @Убер , @Uber_Support pic.twitter.com/G7LB0caeTM— Сурья Oruganti (@suryaoruganti) 9 вересня, 2018

Технологічний гігант повідомив індійський сайт Новини хвилину , що водій був відсторонений від платформи.

"Це сумно і щодо інциденту, сказав прес-секретар Убер.

“Поки ми приймаємо усі можливі заходи, щоб гарантувати, що водії за кермом збігатися з особою, зображеною на додаток, у рідкісних випадках, коли цього не сталося, ми закликаємо вершників негайно скасувати свої поїздки та повідомте про проблему на додаток.

"Дізнавшись про цей інцидент, профіль водія була вилучена з програми, і ми розбираємося."

подробнее )

Те, що вони дійсно думають, що австралійці на свято

Як анти-туристичного настрої посилюються у всій Європі, і як мандрівники лають за зіпсований знакових місць і пам'яток, туризм все частіше розглядається як двосічний меч: великий для економіки, але багато місцевих жителів миритися.

Вчителька Метью Сміт, 36, це австралійський експат в Таїланді, який переїхав туди в 2007 році, після одруження на своїй тайської дружиною.

І за останні десятиліття він придбав деякі вражаючі висновки те, що туристи отримали не так в його ухвалений додому, і, що тайці дійсно думають півмільйона австралійців, які відвідують щороку.

"Чесно кажучи, місцеві тайці зазвичай не може розрізняти австралійських туристів та інших "західних" туристів," Містер Сміт розповів новини.ком.АУ.

"Всі західні туристи називають фарангі'. Я звичайно не можу (різницю), поки я заводив бесіди з ними".

Але він сказав, що він бачив західних туристів, і австралійці серед них, роблячи "дрібниці, які можуть розладнати місцевих жителів".

Вчитель австралієць і батько двох Метью Сміт жив у Таїланді з 2007 року.

Багато з них були на відвідування Аюттхая Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО на північ від Бангкока.

"Кілька разів у Аюттхая, під час відвідування старовинного міста руїни районі з моєю дружиною, ми побачили, що туристи не дотримуються правила етикету", - сказав він.

“Ми бачили сходження туристів на стародавні стіни, не носити належний одяг, навіть після того, як сказали каси або ще багато чого, перебуваючи в місцях, щоб зробити фотографії, які не були дозволені.

“Кілька разів моя дружина і я були поставлені в ситуацію, де ми повинні були нагадати їм, у дуже дружній манері, звичайно, але раз ми ввічливо попросили, вони б взагалі припинити акцію. Ці маленькі дії не створити хоча великомасштабні негативні враження".

Надмірно відкриту одяг носять туристи, особливо близько релігійних місць, була проблема в інших країнах, які користуються популярністю у австралійців, в тому числі на Балі і в Камбоджі.

У минулому році нас пара Джозеф і Тревіс Дасильва, який близько 14000 передплатників на їх рахунку Instagram під назвою "Подорож Баттс", були пред'явлені звинувачення в непристойній поведінці після того, як позує з голим дном ціни на Святій в Таїланді храм Ват Арун.

Містер Сміт також знайшли туристів у Таїланді може бути трохи наївний про місцеві звичаї пов'язані з громадською поведінкою.

Містер Сміт каже, що австралійські туристи добре цінується в Таїланді, але є кілька речей, які вони повинні запам'ятати.

"У Таїланді, місцеві жителі зазвичай не роблю те, що хотів зробити ще одну "втратити обличчя" на публіці, в тому числі кричати на іншу людину якщо була зроблена помилка", - пояснив він.

“Часом я бачив туристів, не впевнений, що в Австралії чи ні, але втрачати самовладання в тайському або інший відвідувач, і починають кричати і проведення. У Таїланді, така реакція приносить більше шкоди, ніж хороше.

“Якщо щось засмучує вас під час перебування тут, залишатися спокійним і говорити з проблемою є набагато кращим рішенням. Якщо ви робите тайський втратити обличчя, то це дуже важко отримати їх повагу."

У той час як австралійські туристи часто асоціюється з дикими, бухло, що працюють ночі в таких місцях, як Паттайя і острів Пханган, Містер Сміт вважає, що ми, як правило, поважають в Таїланді.

"Австралійські туристи, як правило, невимушений, а просто хочете насолодитися сайти, які знаходяться на пропозицію", - сказав він. “І це загалом характерно для більшості західних туристів, які приїжджають сюди.

Недоречна одяг була хворою темою для місцевих жителів у багатьох районах Південно-Східної Азії.

Але є деякі речі, які він сказав, що австралійцям потрібно пам'ятати, — і одним з них було те, що ми не вище закону тут.

"Я ненавиджу проводи туристів, які потрапляють в неприємності з місцевою владою, особливо коли це те, що вони очікують, щоб піти, але не піти в Австралії", - сказав він.

“Наприклад, водіння без ліцензії, здається, досить банальна річ, але я бачив багато туристів потрапляють у біду за водіння без ліцензії визнав. Якщо ви опинилися в Австралії, не визнаним ліцензії, у тебе будуть неприємності, те ж саме в Таїланді. Так навіщо це робити тут?"

Він також закликав австралійців, щоб уникнути попадання агресивних ночі.

"Бої рідко зустрінеш, особливо між туристом і місцевим, але коли це відбудеться, він ніколи не виходить відмінно підходить для туриста", - сказав він.

Хоча австралійці вже здається диким репутацію, вони взагалі шанобливо тайської культури і цінуються в свою чергу. Фото: AFP/невелика Ліліан Suwanrumpha

“Я ніколи не бачив фізичний конфлікт закінчиться добре, то це з-за травми, або перехоплення поліції. Ніколи не зруйнувати приголомшливий вечір з дурними акт агресії ... пам'ятаю там немає місця, як нічне життя в Таїланді, так що насолоджуйтесь."

Він також сказав, що туристи повинні триматися подалі від наркотиків, хоча б тому, що тайський уряд було особливо не-співчуття, жорсткі лінії ставлення до споживачів наркотиків, дилерів та перевізників.

І як остаточне слово попередження, Містер Сміт сказав, що туристи повинні триматися подалі від водних лиж орендарів.

"Я хотів би бути в змозі штампувати цю фразу кожен турист, паспорт, як вони увійти в царство", - сказав він.

“Гідроцикл орендарі афера. Місцях, як Паттайя і Пхукет постійно бачачи гідроцикл 'з' обдирати туристів. Це, здається, не має значення, якщо поліцейські привезли чи ні".

У гідроцикл шахраїв, туристам орендувати водні лижі і взяти його на прогулянку, а коли повертають, орендар стверджують, що він був пошкоджений, заряджаючи величезні гроші — іноді більш ніж $1000 — навіть якщо турист не зробив нічого поганого.

"Таїс знаю цей лохотрон, і триматися подалі", - сказав Сміт. "Я настійно рекомендую туристам читаєш це то ж саме".

Докладніше: афер, орієнтованих на австралійців у Таїланді

Туристи повинні бути особливо шанобливим в таких святинь, як Аюттхая.

Коментарі Сміта прийшов як нове дослідження емігранта медичної страхової компанії Aetna International, виявило, емігранти відчували тепло від поганої поведінки туристів в приютивших їх країнах і хвилювався, що вони були одним миром мазані.

В ході опитування експатів в Таїланді, аж третина опитаних сказали, що вони відчували місцеві жителі вважають їх "нечутливими".

Близько 28 відсотків думали, що місцеві жителі вважали їх "руйнівною", а 30 відсотків сказали, що вони думали, що вони бачили, як "по-хамськи".

Але містер Сміт, життя в Бангкоку був "фантастичним".

"З моменту, я прибув сюди, мене заштовхнули в тайській культурі, так що я дізнався багато про 'Особливо' досить швидко", - сказав учитель, який працює в одному з найбільш престижних в галузі міжнародних шкіл.

“Культура і спосіб життя, який пропонується тут, є другою за-ніхто. Люди взагалі дуже зручний, відносно безпечний, їжа неймовірно чудовий і рівень життя порівняно до Австралії не може бути побитий.

"Звичайно, є деякі негативні речі, які я навчився жити, і навіть деякі речі, які я все ще борються, щоб впоратися з, як неймовірно жахливих умовах руху, але позитивні набагато переважають негативи."

подробнее )

Новий свято аферистів поставивши мандрівники ризикують

З грошей, щоб витрачати і відпочинку на їх уми, відпочиваючі можуть стати легкою мішенню для шахраїв.

Британський споживча група, яка? докладні шести найбільш розповсюджених афер мандрівники повинні знати, поряд з порадами про те, як уникнути зараження, Сонце повідомило.

По темі: Як можна випадково зробити себе мішенню комп

Так що якщо ви плануєте на бронювання скоро свято, ось те, що експерти кажуть, що потрібно стежити за.

БРОНЮВАННЯ ГОТЕЛІВ АФЕРИСТІВ

Зростання в інтернеті свято означав шахраї часто необхідно не більше ніж кілька підроблені фотографії, щоб заманити своїх жертв.

Красиві фотографії з відпустки, які не існують і рекламуються на, здавалося б, викидними цінами були поширений метод, що використовується шахраями.

По темі: шок туристів на "незаконний" будинок на Airbnb

Угоди часто рекламованих на основних сайтах, але попросив зацікавлені сторони, щоб увійти в контакт по електронній пошті, а не через власну систему бронювання сайту.

Не платите банківським переказом і будьте обережні продавців, які вимагають цього.

Тоді букери були відправлені посилання на переконливий сторінку оплати, який запропонував оплату не очищається. Тоді жертв було рекомендовано зробити замість банківським переказом.

Як захистити: Гугл властивість, щоб побачити, якщо він з'являється на інших сайтах, щоб перевірити його справжність. Ви також можете використовувати Карти Google і Перегляд вулиць, щоб переконатися, що майно дійсно існує. І ніколи не платіть банківським переказом.

ВИВЕРТКІ ПРОПОЗИЦІЇ НА РЕЙСИ

Підроблені сайти авіакомпаній були використані для реклами за зниженими цінами угод на далеких рейсах, які залишили своїх жертв високою та сухою.

Агентство по боротьбі з шахрайством Великобританії повідомило про недавній сплеск афер, орієнтованих на мандрівників в Азії, Африці і на Близькому Сході.

У деяких випадках квитки були куплені з крадених кредитних карток, а потім продавав на нічого не підозрюють жертв, з реєстраційним номером.

Але як тільки картка була вкрадена, польоти були скасовані, і потерпілі залишилися ні з чим.

Як захистити: книга через надійних, законних туристичних агентств.

ПІДРОБКА ДОКУМЕНТІВ

Кілька веб-сайтів в останні роки з'явилися продажу підроблених туристичних віз та інших документів, необхідних для відвідування зарубіжних країн.

У деяких випадках, люди за сайти навіть не робили нічого протиправного, просто перепродуючи документи на величезній премією порівняно з офіційними каналами.

Загальні приклади включають сайти з продажу Європейської картки медичного страхування і віза США (в електронній системі авторизації подорожей або ЕСТА) документів.

Це офіційний сайт Департаменту внутрішньої безпеки за отримання візи — остерігайтеся підробки.

Сайти часто виступають як офіційні, але не мав нічого спільного з урядами країн, в яких вони заявили, що представляють.

З яким?, половина з топ-20 результатів пошуку "ЕСТА віза" було неофіційним.

Як захистити себе: слідувати посилання на офіційні веб-сайти уряду через Міністерство закордонних справ сайт.

Є WI-FI ІНТЕРНЕТ ПИСАКИ

Перше, що багато мандрівники зробив при заході на посадку в закордонному аеропорту було спробувати знайти Wi-Fi сигналу, щоб перевірити повідомлення з дому.

Але це може залишити людей в небезпеці.

Шахраї створили свої власні безкоштовні мережі в аеропортах і використовували їх, щоб отримати безкоштовну інформацію про тих, хто увійшов в систему.

А також звички, деякі пасажири були обмануті у передачі кредитної карти в спробі отримати онлайн.

Як захистити: Запитайте співробітників аеропорту Про реальний інтернет Wi-Fi з'єднання, щоб переконатися, що це законно, і побоюватися підключення, не просити паролі відразу. Також, якщо вас просять вказати конфіденційну інформацію, надати підроблені деталі, де це можливо.

Просто зверніться до персоналу аеропорту, якщо ви не впевнені, що мережа Wi-Fi є законним.

"ВІЛЬНИЙ" ВІДПОЧИНОК

У той час як безліч шахраїв використовують новітні інтернет-технології, щоб зірвати з жертви, спокуса безкоштовний відпочинок був використаний шахраями протягом багатьох десятиліть.

Традиційно, людина буде вимушена купувати таймшеры після прийняття безкоштовний перерву.

Сьогодні кон прийняло інші форми, такі як лотереї та інші фіктивні конкурси.

Навіть ті, рвонулася з дорогими ділить час з допомогою таких трюків можна обдурити агентів, які пропонують продати пакети для збору авансом.

В одному прикладі шахраїв, близько 500 британських відпочиваючих в Коста-дель-Сіль, були обмануті близько 27.5 мільйонів доларів тільки в минулому році.

Як захистити себе: краще сказати " ні " пропозиції безкоштовного відпочинку та ігнорувати важко продати.

ПІДРОБЛЕНІ КВИТКИ

Музичні концерти і спортивні події є мішенню для шахраїв на регулярній основі.

Але відпочиваючим також стають жертвами підроблених пакетів до міжнародних подій, а тільки з'ясовують свої квитки нічого не варті після прибуття в країну.

ЧС-2018 в Росії привернули якісь темні туристичних шахраїв. Фото: Зерна Тобі

Чемпіонат світу з футболу в Росії був один приклад, коли десятки сайтів пропонують туристичні пакети, включаючи авіаквитки, коли тільки купив безпосередньо з ФІФА були дійсні.

Часто відчай грає роль в успіху шахраї', з заходів, де високі ціни і низька доступність бути особливо прибутковим.

Як захистити: тільки придбати авіаквитки з законних сайтів і веб-сторінок, які починаються з "HTTPS" і мати замок символ в URL. І якщо ви знаходитесь в ринку для старого квитків, переконайтеся, що перепродаж дозволена, так як деякі квитки для зазначеної особи.

"Злочинці знаходять все більш витончені способи, щоб обдурити відпочиваючих, як в процесі бронювання, і коли вони на саме свято," що? Редактор подорожі Рорі Боланд сказав.

“Якщо щось здається занадто гарним, щоб бути правдою, це майже напевно так. Не передавайте свої гроші, поки ви не можете бути впевнені, що це реальна справа".

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і відтворюється тут з дозволу.

подробнее )

Людину посадили за фальшиві відгуки на TripAdvisor

PromoSalento чоловіча компанія продавала підроблене, позитивних відгуків на сотні підприємств по всій Італія, щоб підвищити їх інтернет-профілів.

Вид шахрайства правлячої в кримінальному суді в Лечче, Італія, неназваний чоловік був засуджений до дев'яти місяців в'язниці засудили і зобов'язали виплатити $13,000.

В Італії це незаконно писати підроблені відгуки, використовуючи неправдиву ідентичність.

У багатьох країнах розправляється з компаній або окремих осіб, які навмисно вводять в оману клієнтів, але це перший раз, коли сплачений коментар шахрайство призвело до тюремного ув'язнення.

"Ми вважаємо, що це історичне рішення для інтернету", віце-президент TripAdvisor і помічником головного юрисконсульта Бреда Янга.

"Написання підроблених відгуків завжди було шахрайство, але це перший раз, коли ми бачили когось відправили у в'язницю в результаті".

Справа висвітлив практику бізнесу платити за підроблені позитивні відгуки. Файл зображення. Фото: Андрій Харрер/Блумберг через Гетті Зображень

TripAdvisor, який сказав це першим почав розслідування PromoSalento в 2015 році після того, як він зв'язався кілька італійських компаній, які були запропоновані платні відгуки.

Компанія заявила в ході свого розслідування її технічна збірних виявлені і заблоковані або видалені більше 1000 спроб PromoSalento уявити підроблені відгуки на платформі для сотень властивостей.

Він також порушує підприємств, які виплатили PromoSalento за тріпло, захоплені відгуки.

“Коментар шахрайства є те, що на TripAdvisor ставиться дуже серйозно, з застосуванням сучасних

технології стеження і спеціальна група слідчих, щоб зловити платний огляд компаній і

заборонити їм працювати на сайті", - сказали в компанії.

Він також порушує властивості, які виплатили PromoSalento за тріпло, захоплені відгуки.

Власник ресторану, який був затребуваний PromoSalento довів справу до італійської поліції.

"Поліцейське розслідування PromoSalento доставлений достатньо доказів злочинної поведінки, щоб направити справу в суд", - сказав на TripAdvisor.

У компанії говорять, з 2015 року воно було зірване 60 різних платних огляд компаній по всьому світу.

“Грати онлайн відгуки велику роль в туризмі та рішення про купівлю споживачем, але

важливо всі грають за правилами", - сказав Паскаль Ламі, Всесвітнього комітету з туризму голова етики в організації туризму.

“Фальшиві коментарі явно суперечать Всесвітнього Комітету з етики туризму рекомендації, які ми опублікували в минулому році, щоб направляти відповідального використання рейтинги та відгуки на цифрових платформах. "Рекомендації були розроблені у співпраці з TripAdvisor, minube і вереск, і ми знаємо, що співпраця у промисловості відіграє важливу роль у вирішенні коментар шахрайство".

подробнее )

Чому місцеві жителі на цьому ідилічному острові протестують

Цілий рік приємний клімат, крихітний острів — приблизно такого ж розміру, як всередині міста Сіднея — це ідеальний романтичний відпочинок для південнокорейських мешканців, так і іноземців, з туризму складають значну частину своєї економіки.

Але недавнє прибуття сотень єменських біженців викликало обурення, як на острові, так і в столиці країни Сеулі.

Що стосується Південної Кореї, біженці не вітаються.

ЧОМУ МІСЦЕВІ ЖИТЕЛІ ЧЕДЖУ ПРОТЕСТУЮТЬ

Раніше в цьому році, 550 які шукають притулку Ємену приземлився на Чеджу, курортний острів популярний серед молодят і інші туристи.

На відміну від материка, Чеджу запропонував безвізового прибуття для багатьох національностей, як спосіб підвищити скорочення числа туризму з 2002 року.

З його чудовий краєвид, Чеджу вже давно вважається популярним туристичним напрямом в Південній Кореї.

Острів був популярним місцем відпочинку туристів протягом 15 років.

Компанії AirAsia запустила прямі дешеві рейси з Куала-Лумпура, Малайзія, у грудні минулого року в Чеджу.

Для осіб, які шукають притулку, Ємену, який втік зі своєї зруйнованої війною країни і були розміщені у Південно-Східній Азії країна, це можливість отримати право на в'їзд в материковій частині Південної Кореї.

За останні п'ять місяців понад 500 єменців приїхали в Чеджу, всього 51 через весь минулий рік.

Але заїзд не пішов ну з корейцями. Воплі вирвалися як на острові, так і в столиці країни Сеулі, з єменським хвилі іскріння, що Нью-Йорк Таймс описала як в Південній Кореї "вперше організувала анти-притулку рух". Місцеві жителі провели демонстрації в останні місяці, розмахуючи плакатами "геть" і "фальшивих біженців повернутися додому прямо зараз" англійською та корейською мовами.

Громадяни Чеджу вийшли на вулиці в знак протесту проти приїзду єменських біженців.

Між тим, онлайн-петицію із закликом до президента Мун Чже Ін перестане приймати запити прохач притулку отримує понад 700000 підписів.За словами рази, демонстранти запитали, чому Південна Корея повинна прийняти біженців, коли США закриє свої кордони.

"З раннього віку, вони вчаться ставитися до жінок як до секс-рабів і бити їх, як їм подобається", - сказав Ян Ин-ОК, 70, лідер протесту Чеджу, повідомляє газета. “Вони можуть взяти багато дружин і плодити багато дітей. Зараз є 500 з них. В 10 і 20 років, скільки їх буде?"

Чеджу знаходиться на південь від південно-корейського материка.

Але не всі місцеві жителі виступають проти новоприбулих. Червня дані опитування показали, що 39 відсотків підтримки південних корейців приймати єменських біженців, в той час як 49 відсотків залишаються протилежними.

Дзеи НОК, в 50-річний власник кафе, сказав Аль-Джазіра , що поки вона "злякалася", коли вона бачить чоловіків у великих групах у вечірній час, вона вважає, що уряд повинен робити більше, щоб подолати культурний розрив.

"Я був на острові Чеджу протягом приблизно чотирьох місяців, і їм вдалося зробити єменський друг, який відвідує мій кафе щодня", - сказала вона. “Він вчить корейська і він практикує це зі мною. І я дізнавшись про єменської культури.

"Я думаю, що держава повинна виховувати цих осіб, які шукають притулок, і розповісти їм про корейської культури ... але вони повинні зробити більше зусиль, щоб дізнатися про нашу культуру, щоб ми могли жити разом."

ВІДНОШЕННЯ ДО ІНОЗЕМЦІВ ІСКРИ ЗАЗОР

Південна Корея не славиться своєю відкритістю до аутсайдерів.Порівняно з іншими розвиненими країнами, як Австралія, Східно-Азіатська країна приймає дуже мало прохачів притулку.

У країні прийнято лише 2,5% від усіх осіб, які шукають притулку, він показаний у 1994 році, за даними "Хьюман Райтс Уотч".

В 2013 році в країні було вчинено тиск з боку груп по захисту прав людини в прийнятті нового закону щодо захисту біженців.

Але з тих пір багато чого змінилося.

За даними УВКБ, додатки 9894 про надання притулку було отримано в Південній Кореї в минулому році, в основному з Китаю, Казахстану та Єгипту.

З опрацьованих заяв, 98 відсотків були відхилені у першій інстанції. Всього 102 додатки — в основному з М'янми — були прийняті, хоча 5557 були відхилені. (Північна Корея-виключення з цього стану, як уряд Південної Кореї автоматично приймає будь-перебіжчики як власних громадян після того як вони були оброблені.)

Південна Корея може похвалитися однорідної культури, і не відома своїм етнічним розмаїттям.

Негативний відповідь для біженців викликало негативну реакцію в усьому світі.

С. Натан парк, Вашингтонського адвоката, що протести "ксенофобською істерії", писати в зовнішній політиці , що "Південна Корея сходить з розуму через жменьки біженців".

Він зазначив, що це були в основному жінки, молодь і багаті люди, які виступали проти прибулих, і запропонував ісламофобії грав велику роль в невдоволення.

Але інші звіти припускають, що це може бути культурна неприязнь в цілому до етнічних іноземців.

У липні, ДП-Вунг Ку, видавець англомовного журналу в Сеулі, написав частину думки за раз засудили Південна Корея, як "расист" і "нетерпимі до чужаків".

Цей забобон, вона стверджує, що є продуктом однорідну культуру Кореї.

“Все це не дивно, адже дана система освіти Південної Кореї. Протягом десятиліть, дітей, включаючи мене, були навчені вірити, що це один чистокровний народ — дубльований Данило minjok на корейській мові. Цей міф про расову чистоту сприяло зміцнення національної єдності".

Вона також викликала в країні власну трагічну історію з війни, і пізнішої історії тривожна напруженість у відносинах зі своїм північним колегою: "може бути, краще питання задати ті корейці, які здаються позбавленими співчуття: як би вони очікують, що інші країни для лікування південнокорейських біженців в разі війни з Північною Кореєю?"

Єменці, між тим, зараз живу в підвішеному стані.

Уряд заборонив тих, хто ще залишилися на острові від догляду до їх застосування повністю переглянути.

Це означає, що на неозоре майбутнє — їм нікуди більше йти.Відпочинку, які можуть звести з розуму0:58

Є деякі напрямки, які є небезпечними для маловідомої причини. Деякі місця здаються для запуску унікального психічного стану здоров'я. Мандрівник обережно.29 вересня 2017рік назад/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/подорожі - Новини.ком.АУ/

подробнее )

Подумайте двічі, перш ніж ви захопіть цей напій від готелю Міні-бар

Асоціація готелів Коста Дорада і Бенідорм повідомили туристи п'ють пляшки з міні-бару, а потім їх заправити, щоб не платити за завищеними цінами.

Прес-секретар Hosbec заявив місцевим ЗМІ: “це може здатися смішним, але запевняю вас, це правда.

"У нас були люди, заповнюючи пляшки з сечею, і слава Богу, що персонал завжди виявити його".

В результаті 90 відсотків яких уздовж східного іспанського узбережжя перестали їх встановлення, повідомляє Сонце.

Один з трьох туристів, опитаних Hosbec, допущених до питної пляшки з міні-бару, а потім змішуючи його з водою або інших невказаних рідин.

По темі: Як працівники готелю повернутися на грубість гості

Очистити ваш акт, Коста Бланка туристів.

Hosbec також повідомляє, що міні-бар не вважається рентабельною, як фактор, що сприяє позбавленню від служби.

Інші поширені злочини, вчинені гостям, які проживають в Коста-Бланка, що дозволяє незаявлених гостей зупинитися в номерах, і крадуть рушники і їжі.

Ці злочини найбільш часто вчиняються британських туристів, повідомляє Hosbec.

По темі: Як гостям пропустити міні-бар Білл

Можливо, ви хочете зробити швидкий нюхальний тест перед тим, як пити ... фото: Джеймс Elsby

Ця історія вперше з'явилася на сонце і була перевидана з дозволу.

подробнее )

Чоловік каже, що він стартував рейс Qantas за коляску

Шейн Hryhorec розповів новини.ком.АУ, коли він зареєструвався вчора на його рейси з Мельбурна на Балі, йому сказали, що він зможе прийняти його складна інвалідна коляска в салон літака з ним.

Він мав намір зберігати його у верхній відсік, що він був розроблений.

Але коли він пройшов через ворота і попрямував на Балі прив'язкою Боїнг 737, Містер Hryhorec сказали, що він повинен був поставити свою коляску в багажний відсік, який був початком принизливий досвід для Мельбурна людина.

Шейн Hryhorec-керуючий директор з примусовою мобільності, яка надає обладнання по інвалідності.

Політика авіакомпанії Qantas дозволяє звалився коляски всередині салону тільки великий Аеробус A380 і Boeing 787, і вони тримали в трюмі на малі літаки як Боїнги 737.

Містер Hryhorec, хто володіє технікою інвалідності компанію push мобільності, він сказав, що не проблема, принісши своїй колясці в кабіну раніше.

Після того, як він кинув виклик суперечливих порад від співробітників авіакомпанії Qantas, Містер Hryhorec і його супутниця були зняті з літака і доставили до терміналу, де Австралійська федеральна поліція їх вже чекали.

Він сказав, що співробітники швидко визначили, що це не справа поліції, але інцидент залишив для часто літаючих пасажирів проблемних.

“Я сів у машину і заплакав. Я була так засмучена. На жаль, це не рідкість для людей з обмеженими можливостями," Містер Hryhorec сказав.

"Мені просто дуже цікаво, коли такі речі перестануть з нами відбувається."

Містер Hryhorec сказав, що він не в захваті від ідеї своєму візку в трюмі.

Містер Hryhorec хотів зберігати коляску в трюмі.

“Коли ви доберетеся до Балі ви не уявляєте, який стілець вони збираються дати вам. Моє крісло-каталка призначений для установки в накладні витрати, і тому я беру його подорожі", - сказав він.

“Я не можу дозволити собі мати своє крісло, щоб бути пошкодженим. Я керую компанією, яка замінює інвалідні коляски, які були пошкоджені в польотах. Я розумію, що відбувається, коли люди літають з їх головою в трюмі.

"Я йшов з Балі в Європі для роботи і якщо щось сталося з моїм стільцем, що б вплинути на мій приїзд на роботу".

І Qantas повідомили Новини.ком.АУ у заяві було непорозуміння.

"Наш екіпаж готовий запропонувати клієнтам, які потребують зручної конкретних екскурсій, зберігаючи при цьому безпеку інших пасажирів і екіпажу", авіакомпанія сказала.

“Ми приносимо свої вибачення, що через непорозуміння, один з наших клієнтів сіли на наш літак Боїнг 737, який бажає зберігати свої коляски в верхньому відсіку, коли вони не можуть бути розміщені в салоні.

“На невеликі літальні апарати, інвалідні коляски перевозяться в багажному відсіку і повернувся назад до їх власнику після прибуття. Це не наш намір незручності нашим клієнтам, але і безпеку для всіх клієнтів є нашим пріоритетом номер один".

Містер Hryhorec сказав, що його Балі плани на відпочинок були зруйновані.

"Квантас" дозволяє інвалідних колясок, які повинні бути прийняті на борт великих аеробусів A380 і Boeing 787, що обидва є розділ, присвячений укладанні.

На всіх інших типах літаків авіакомпанії Qantas, крісла та пристрої для пересування, зберігаються у вантажний відсік.

Деякі інші великі авіакомпанії також залишити місце для однієї інвалідної коляски в салоні великого літака, як правило, на перший прийшов, перший обслужений. Багато перевізників магазині колясок та інших засобів пересування в трюмі.

Містер Hryhorec сказав, що знайшов інших авіакомпаній більш поступливими, ніж авіакомпанії Qantas був.

"Я щасливий, щоб перевірити мою ручну поклажу, так це значить, що моя коляска єдина річ, яку я вкладаю в витрати", - сказав він.

“І вона не займе більше місця, ніж камера будь-якого іншого клієнта. Зазвичай мені кажуть, Не хвилюйтеся, ви можете взяти ручну поклажу з вами, як добре.

Містер Hryhorec на фото з покійний комік і активіст інвалідності Стелла молодих.

“Це просто удача, кому дістанеться. Це все одно, що підкидати монету в плані того, що моя подорож буде схоже, заснований на тому, як жалісливі співробітники.

"Вся система спирається на те, як чуйні персонал".

У серпні, австралійський чемпіон теніс на колясках Ділан Олкотт написав у твіттері, що він застряг на порожній літак після того, як авіакомпанія втратила своєї візку.

“Австралійські авіалінії потрібно розібратися в їх SH*t. Це негуманно і несправедливо віднімаючи незалежність людей і не піклуючись про нього", - написав він.

Ділан Элкот сказав, що він залишив позаду на літак в серпні.

Публікація в соціальних мережах, про досвід МР Hryhorec сьогодні вранці залучили розповіді від людей з їх власних складних переживань з різними авіакомпаніями під час подорожі з колясками.

"На переліт з Голд-Кост в Мельбурн, ми дивилися моторизованим інвалідним кріслом мій партнер отримує штовхнув на бік і застрягла в багажному відділенні під літак", - написала одна дама.

“Коли ми отримали його на інший кінець ручного управління був зламаний, і знадобилося більше півгодини, перш ніж вони знайшли батарейки для нього! Мій напарник застряг в дурній літаком колясці близько години, поки я намагався виправити становище, так як авіакомпанія залишила у мене всі шматки і батареї.

"Людей/багажу обробники не розумію, обережно беремо кожен день зробити ці стільці добре дбали і ефективно працювати".

"Сіднея до острова Гамільтон," інша жінка пише. “Електричний стілець моєї дочки, вони витягли дроти з пульта. Немає причин. На щастя, ніяких пошкоджень, інакше був би кошмар".

Це зображення файл показує, як коляску можна скласти і проходить у верхній відсік.

Інші схожі історії пошкодження крісла або стільці пропадають і не возз'єднатися з їх власника годинника, днів, або в одному примірнику, цілий тиждень.

"Люди кажуть, що вони більше не літають, вони просто роблять поїздки скрізь, тому що це занадто складно," Містер Hryhorec сказав. "Це реальність для людей з обмеженими можливостями".

Містер Hryhorec він сказав, що вдалося забронювати інший рейс на Балі, сьогодні їду, але сьогодні вранці і Qantas підтвердила свою інвалідну коляску посадили б в трюмі на рейс.

Він сказав, що випробування так далеко пішла від нього сумніви, чи варто йти вперед з передоплатою свято.

"Мені стало соромно і ніяково і я не хочу бачити їх в аеропорту, ті ж люди, які ставилися до мене, як лайно раніше", - сказав він.

“Я в точці, де я можу навіть скасувати свято. Я чесно навіть не хочу йти.

"Речі повинні змінитися, тому що люди з обмеженими можливостями доводиться миритися з цим занадто довго."

подробнее )