Туризм

Квітка пахне плоті, що розкладається розквітає напередодні Хеллоуїна

Рослина видає сильний і млосний запах, схожий на гниюче м'ясо.

Бо пелюстки і тичинки уподоблено смерті, квітка ласкаво називають "трупна квітка".

Коштує десь від трьох до чотирьох з половиною метрів, трупна квітка має оборками чорна спідниця і товсті, плоть, як темні пелюстки.

Моторошний квітка цвіла тільки попереду Хеллоуїн.

Квітка Аделаїда труп готується до відкриття. Більше фото нижче.

В Австралії колекція трупа кольорів є провідним у світі, за словами міністра навколишнього середовища Девіда Спієрс, який сказав, гербарії в Ботанічному саду Аделаїди веде дослідження в цій загадковій і перебувають під загрозою зникнення гігантських квітів.

Моторошний темні пелюстки квітки труп до його відкриття, яка виробляє його власний жар.

Квітка трупа займає близько семи років, щоб зацвісти.

"Всього три початкові насіння, збір в саду розрослася до однієї з найбільших в Австралії і один з найзначніших в світі", - сказав він.

Аделаїда має чотири цвітіння смердюча трупна квітка з початку посадок десять років тому.

Сьогодні вранці близько 50 хвилин чекати, щоб побачити @BotGardensSA трупна квітка! Він знову закрив і сморід швидких завмирань @7NewsAdelaide pic.twitter.com/MkZ0A1EKsF— Джессіка Адамсон (@JessAdamson7) 27 Жовтня, 2018

Від своїх початкових трьох насіння, ефективних методів поширення бачили ботаніками і садівниками, які беруть участь у реалізації програми добитися великих успіхів, на думку садівничого Ботанічний сад Аделаїди куратор Метт Коултер.

"За останні 10 років, ми наполегливо працювали, щоб розвинути методи, щоб успішно вирощувати і розмножувати рідкісні Титан Арум", - сказав він.

Титан Арум — або труп квітка в Ботанічний сад розплідник координатор Девід Роббінс

Квітка трупа виробляє власне тепло під час цвітіння, щоб привабити комах для запилення. В Аделаїді, ботаніків буде вимірювати це теплова потужність.

Квітка також буде піддана аналізу ДНК зарубіжні експерти зацікавлені, щоб дізнатися більше про те, чому він зараз розцвів.

Після того, як квітка був запилюються його швидко відмирають. В період цвітіння для цієї рослини, енергія запасається в те, що називається бульбоцибулини. Це може важити до 100 кілограмів.

З бульбоцибулини, один лист буде колотися, форма яких рослина буде фотосинтезу, створюючи енергію сонячних променів.

А трупна квітка в повному розквіті у Ботанічний сад Кернса. Фото: Брендан Радко.

На короткий час у ці вихідні ви можете побачити супер рідкісний гігантський трупна квітка в Аделаїді.

Квітка труп може зайняти близько семи років, щоб зацвісти і рослинній основі можуть важити круглий 45 кілограмів. Тит Арум (ботанічна назва рослин) також виробляє власне тепло і може отримати до температур, схожий на людське тіло.

Завод в даний час класифікується як "уразливий" на Міжнародний союз охорони природи (МСОП) Червоний список перебувають під загрозою зникнення рослин і знаходиться під загрозою вимирання.

подробнее )

Кризові переговори пройдуть через напади акул жахи

Д-р Daniel стилю, 33, напали на Сіда гавані в Уїтсанді області в понеділок на початку прогулянки на яхті з друзями.

Незважаючи на всі зусилля з боку його друзів і колег, доктор помер по дорозі в Макей бази лікарні.

Ден стилю помер після того, як він був розтерзаний акулою в понеділок.

Це був третій серйозний акули розривають на угро-Харбор протягом двох місяців після Тасманії жінка, Юстина Барвицк і дівчина Мельбурн Papps Ханна були покусані в окремих нападів у вересні. Ханна, 12, пізніше її довелося ампутувати ногу.

Drumlines були встановлені протягом тижня після атаки Ханни з Департаментом рибного господарства вилов і вбивство ряду акул перед зняттям з наживкою лінії.

До трьох атак в Чид гавань, Уїтсанді не бачив жодного нападу акул на протязі восьми років.

Смерть поновилася дискусія з приводу заходів пом'якшення акула, з урядом штату Квінсленд скликання круглого столу експертів акули, місцеві туроператори і Ради потрібно обговорити кращий шлях вперед.

Ліберальна Квінсленда Національна партія опозиції, яка закликає до повного депутатський запит в програму управління Державної акул і реалізації drumlines в області.

Однак міністр туризму Кейт Джонс сказав, що вони дотримуватися їх рішення у вівторок, щоб не поставити в drumlines.

"(Туроператори) хочуть, щоб була можливість сісти з науковими експертами, щоб вони також більш глибоко зрозуміти науку," пані Джонс сказала в середу.

Влади будуть проводити кризових переговорів, щоб обговорити акул в Уитсандейс. Фото: Деріл Райт

Також у середу державний союз сектор оголосив офіцери рибальства будуть страйкувати в рамках не пов'язаного з поточним платити спору.

Глава держави рибальства Марк Furner наполіг, щоб страйк не вплине на рухи встановити знаки, що попереджають людей акул в Чид гавань, з місцевою радою і навіть поліцейські допомагають з зусиллями.

"Всі установи працюють разом, щоб забезпечити людей попереджають, в цьому районі зараз — не купайтеся в Чид гавані", - сказав він.

Звіти операторів скидаючи недоїдки з боку катери, який може бути загострення активності акул в цьому районі, будуть обговорюватися на круглому столі.

Членів ЛНП в Квінсленді місце Hinkler, в прибережному районі Центрального Квінсленда, Кіт Пітт закликає до основної вилов акул в Північному Квінсленді, стверджуючи, що їх населення в Уїтсанді досягло "масштабів чуми".

Незважаючи на заклики звернутися до професіоналів, по-перше, федеральний депутат Пітт оголосив відкриття сезону полювання на акул в регіоні.

"У мене були місцеві fishos говориш акули під час чуми пропорції," Містер Пітт розповів кур'єром або поштою.

"Вони сверххищником і треба вищипувати, проріджувати."

Вчора рятувальники на північному узбережжі штату Новий Південний Уельс закрито низку пляжів навколо Балліна після того, як серфер був пом'ятий велика біла акула в окремій атаки.

Чи Йонссон, 43, був покусаний на його лівої гомілки під час ранкового серфінгу на пляжі Шеллі-Біч у Балліна.

Прес-секретар швидкої допомоги Новий Південний Уельс, сказав пан Йонссон "зробив Мік Фаннінг" і воювали акули з дошкою для серфінгу його, перш ніж сам добирається до лікарні.

Представник поліції штату Новий Південний Уельс заявив, пляж був закритий і співробітники зв'язалися з Surf рятувальники і Департамент сільського господарства.

Навколишні пляжі в Балліна буде залишатися закритою протягом наступних 24 годин, як Surf рятувальні безпілотники намагається знайти акул. Пізніше експерти визначили Шарк в 2.6 м неповнолітніх білої акули.

Балліна стало відомо як напад акули столиця Австралії ще в 2015 році після того, як японський серфер Тадаші Накахара був у лютому убитий акулою на Черепашковий пляж у цьому році.

У липні 2015 року, bodyboarder мат чи мав обидві ноги-напад великої білої акули на пляжі Маяк поруч з Шеллі-Біч.

З 2014 по 2016 роки було 11 нападів на північному узбережжі Австралії. У листопаді 2016 року, уряд Нового Південного Уельсу встановили п'ять сіток від Балліна. Мережі були зняті в серпні цього року.

— з проводами

подробнее )

Непал шторм вбиває альпіністів

Тіла восьми альпіністів — чотирьох південнокорейців і чотири непальських гідів — були помічені біля уламків свого табору рятувальників у суботу вранці, але сильні вітри ускладнюють зусилля по їх пошуку.

П'ятий південнокорейський альпініст був спочатку зниклими без вести, але чиновники пізніше підтвердили, що він був у таборі, коли смертоносний шторм обрушився в п'ятницю і також загинула.

Вертоліт приземляється недалеко від шторму сайті після пошуку зниклих альпіністів на Gurja Химал гори. Фото: АП

“Були зметені сильним вітром в базовому таборі під час сходження на гору Gurja гірської експедиції п'ять громадян Південної Кореї і чотирьох іноземців. (Вони) впав з обриву і помер," Міністерство закордонних справ Південної Кореї йдеться в заяві.

Пілот вертольота "Сіддхартха" Гурунг був одним з перших людей, щоб дістатися до місця після смертельного шторму і описані сцени тотального знищення.

Він сказав, що всі намети були ущільнюються, зменшується на заплутаний клубок з брезенту та зламані вибори, розкиданих по великій площі, в тому числі в руслі річки, в 500 метрах від основного табору.

"Все пропало, всі намети рознесло," Містер Гурунг сказав AFP.

Буря урод інцидент смертоносних вдарити альпінізм промисловості Непалу з 18 осіб загинули в базовому таборі Евересту в 2015 році в лавину, викликані потужним землетрусом.

Погода в горах, як відомо, є непередбачуваним в район Аннапурни. Фото: Додається

В попередньому році, 16 шерпів загинули на Евересті, коли лавина пронеслася через льодопад Кхумбу, у розпал весняного сезону сходжень. Потім у жовтні, хуртовина загинули більше 40 туристів та їх гідів в район Аннапурни, катастрофа, яка в значній мірі списали на поганий прогноз погоди і низьких стандартів безпеки в Непалі погано регульована трекінг промисловості.

Погода в горах, як відомо, є непередбачуваним з сильними вітрами, здатні кидати людину з рівноваги.

У квітні італійський альпініст помер після того, як йому відірвало гори Дхаулагири, сьомий по висоті вершини світу, які сусіди Гора Gurja.

Але італієць був у 6900 метрів, коли його намет був прокотилася з гори, а команда Південної Кореї виявилися нижче 4000 метрів, коли вони постраждали від сильних вітрів.

"Той факт, що вони були так низько, коли це сталося незвично", - сказав досвідчений німецький альпініст Бирлинг, хто був змушений відкликати її власне сходження на Дхаулагири минулого місяця через рясні снігопади і сильний вітер.

Ден Річардс глобального порятунку екстреної допомоги групи, яка буде допомагати в рятувальній операції, сказав, що було неясно, як штормом на відносно невеликій висоті вийшло так смертельно.

"Важко зрозуміти, як це сталося з урахуванням глибини (альпінізм) досвід роботи в групі", - сказав він.

Експедиція рухалася по знаменитим південнокорейський альпініст Кім Чан-Хо, який в 2013 році став найшвидшою людиною на саміті 14 найвищих у світі гір без використання додаткового кисню.

Команда була на 7,193-метровій горі Gurja з початку жовтня, чекає вікно гарної погоди, щоб вони могли спробувати дістатися до вершини, сподіваючись зробити це через ніколи не лізли маршрут.

Рідко-заліз Gurja вперше вийшла в 1969 році японською командою, але ніхто не стояв на її вершині протягом 22 років, за даними бази Гімалаїв.

Четверо альпіністів вже полягли на флангах Gurja і в загальній складності 30 успішно досягла свого піку — частина понад 8000 осіб, які зійшли на Еверест, найвищу гору в світі.

Тисячі альпіністів спрямовуються в Непал кожен рік — додому до восьми у світі 14 вершин — створення прибуткової індустрії гірського туризму, який є важливим джерелом коштів для злиденної країни

подробнее )

Qantas для пасажирів більше не потрібен паперовий посадковий талон на внутрішніх рейсах

Представник авіакомпанії Qantas повідомив новини.ком.АУ цей крок дозволить зробити політ легше, що робить процес посадки більш ефективним.

"Пасажирів на внутрішніх рейсах, які зареєструвалися в онлайн і мати цифровий посадковий талон не отримаєте друкований листок на посадку", - сказав спікер.

"Вилучення друкованих накладних на посадку дозволить прискорити процес посадки і допомогти нам покращити наш по часу виконання".

Однак пасажири як і раніше може бути виданий паперовий посадковий талон при деяких обставинах.

"Клієнти, використовуючи свої карти дя на борт або хто встиг змінити місце, так як при реєстрації раніше отримаєте друкований листок-інтернат".

По темі: Які коди на посадочні талони означає

Прощай, паперовий посадковий талон.

Редактор Шукач.ком.АУ Ангус Кідман виявили зміну перших рук, коли при посадці на рейс з Мельбурна в Сідней на початку цього тижня, і був приємно здивований.

"Це, безумовно, допомагає прискорити процес посадки, що є гарною новиною, коли ви на багатолюдній службі," Містер Кідман сказав.

Зміни були довгоочікуваними, - сказав він. Інші авіакомпанії зняли друкованих вимога посадковий талон давним-давно, а не дозволяти пасажирам використовувати свої мобільні телефони для перегляду пройдіть у ворота.

“Маючи один менше клаптик паперу в свій гаманець, безумовно, вітається. Мій одна порада? Зроблю скріншот посадковий талон, і триматися за це, поки ви не підтвердили, що бали за політ було нараховано".

Це прискорить процес реєстрації.

Містер Кідман каже, що Міжнародна асоціація транзиту, коли потрібно, що всі пасажири носити з собою паперовий посадковий талон, але, що було знято за використання мобільного реєстрації зростає.

З серпня вступили в дію нові заходи, що дозволяють пасажирам, що вилітають за кордон, щоб пройти реєстрацію на рейси через свої мобільні телефони в австралійських аеропортах. Це означає, мандрівникам більше не доведеться відвідувати стійок реєстрації та пред'явити паспорт для отримання паперового посадкового талона.

"Австралія є світовим лідером у зручних і приємних подорожей, і цей крок дозволить мандрівникам перейти через наш кордон безперешкодно", - заявив міністр громадянства Алан Tudge сказав у той час.

Минуло більше 21 мільйона людей через кордон у міжнародних аеропортах на шляху з Австралії в минулому фінансовому році. Він сподівається, що цей крок дозволить прискорити посадку.Туристична страховка: огляд пасток поїздки до вашого свята1:09

Страхування подорожей часто люди забувають думати про те, коли збирається у відпустку. Однак, є суттєві помилки, які можуть бути зроблені, деякі з яких можуть стати великими проблемами, які можуть зіпсувати ваше свято мрії.4 жовтня 20188 днів тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/спосіб життя - синдиковані/

подробнее )

Чи Не пора припинити обслуговувати гайки на рейси? Ця жертва так думає

Ет чи виклали фото того, що вона вірила, було реакцією на гайку залишків, що залишилися на площині сидіння або столик-піднос, який вона, можливо, торкнулася або вдихаються під час внутрішнього рейсу на вихідні.

Пані Лі сказала, що її діти були "в жаху" вона помре під час її епізод, хоча вона вважає, що це всього лише "незначні" реакції.

Але вона використовувала свій страшний досвід, щоб нагадати всім пасажирам, що літак, горіхів, продуктів, які вже давно популярні закуски на рейсах, потенційно набагато гірше.

“Загрожували життю ВДВ алергія-це посадка на літак і терпіти весь політ з людиною заряджений пістолет до голови. Це жахливо," пані Лі сказала.

Їм алергічна реакція на один з алергенів на рейс на вихідні. Фото: Їм

“Це також впливає на моїх дітей емоційно величезний шлях. Вони були настільки травмовані, думаючи, я б помер минулої ночі літак, незважаючи на мене, спокійно запевняючи їх весь час. Вони в жаху".

Майже три 100 австралійських дітей є алергія на арахіс, і тільки 20% дітей переростають алергію, алергії і анафілаксії Австралії.

Алергія на горіхи, включаючи мигдаль, волоські горіхи, горіхів, Кедрові горішки і багато інших, також широко поширені в Австралії, яка має один з найвищих показників алергії у світі.

І для тих, хто з ВДВ алергії, це не достатньо, щоб уникнути їжі або торкаючись конкретного продукту — реакція відбувається, коли страждальці вдихнути алерген, який може бути надзвичайно важко уникнути.

Вона сказала, що ці фотографії були зроблені годин після реакції, коли вона вже була ліки. Фото: Їм

Міс Лі сказав, в той час як кількість людей, які потенційно загрожують життю ВДВ алергія була дуже маленькою, вона хотіла бачити менше алергенів служив в обмеженому просторі, як каюти на літак.

"Далекомагістральні рейси гірших, де мені потрібно, щоб нести мої власні трахеостомії набір, у разі якщо мені потрібно виконувати свої дихальні шляхи", - сказала вона.

“Є не надто багато алергенів, які ця сувора/загрожують життю, а також загальні. Я хотів було способом, щоб уникнути цього, принаймні в деякій мірі.

“Звичайно, я можу і не уникайте місць, де присутні горіхи, а там, як правило, лікарні та фельдшерів, які мають відповідне лікування при необхідності надається. Бути в повітрі-це зовсім інша гра".

Вона сказала, що з'явилися важливі "люди не утримуються від своїх прав, щоб йому служили гайки на літаках ... супер важлива снек-вони не можуть йти без".

"Завдяки суспільство наполягає на своїх правах, щоб бути поданий гайки на літаках, і спасибі авіакомпаній, які наполягають, що вони ніколи не перегляну цей варіант перекусити з-за високого попиту", - сказала вона.

Поки авіакомпанії продовжують служити, горіхів, продуктів на літаках, які є важкими для людей з ВДВ алергії, щоб уникнути — інші пасажири могли робити свою частину, щоб допомогти пані Лі сказала.

"Будь ласка, не приносячи гайки на літаках, або купувати їх", - сказала вона, вказуючи на рівних попиту і пропозиції.

“Якщо попит припиниться, вони можуть бути більш чутливі до прийняття їх в меню.

“Підтримати тих, хто живе з цим. Це дійсно шалено травматичною річ, щоб жити!"

У той же час, пані використовувати її пост на Facebook, щоб поділитися летять поради для людей з потенційно небезпечним для життя ВДВ алергії і втомлює.

Горіхи є загальними рейсами, в якості закуски або як інгредієнт для приготування їжі.

Вона сказала: “приймати антигістамінні препарати до і під час польотів. Упаковка не менше 3 шприци з дозою ліки або. Раджу на літак заздалегідь — два рази — і документ, який ви говорили. Задати екіпажу просити пасажирів уникайте вживання горіхів під час польоту. Задати екіпажу не служити горіхи на літак. Протерти сидіння і піднос з одноразовими антибактеріальними серветками (або вам партнер або член екіпажу, щоб зробити це, якщо можливо). Пакет пилу/протигаз. Пакет аварійний комплект для літака проведуть для вас (вони не дозволяють його, як правило, через рідини і колючо-ріжучі обмежень). Комплект повинен включати не менше 5 ампул 1мг адреналіну, гідрокортизону, Вентолин, внутрішньом'язові голки, канюлі, глюкагон (для тих, бета-блокатори), хлорид натрію (рідини), і повний набір трахеостомії. Тоді надія є лікар на борту, які зможуть виконати все це за 20 хвилин!"

Вона також сказала, що люди з ВДВ алергії повинні отримати лист від свого особистого лікаря, пояснюють необхідність для всіх, що обладнання на борту.

"Аварійний комплект може бути у догляді екіпаж у всі часи досягти максимальної безпеки для інших пасажирів", - сказала вона.

Авіакомпанія неодноразово піддавалася критиці за те, що деякі пасажири вважають поганою обробки їх алергії.

Сандіп і Шеннон були шоковані рішенням член екіпажу для їх життю загрожує алергія. Фото: Цього ранку/ІТВ

У травні, брат і сестра, обидва з тяжкою алергією на горіхи, стверджують Емірати екіпажу сказав їм, щоб провести сім з половиною години польоту в туалеті літака, якщо вони хотіли уникнути горіхи обслуговується в салоні.

Шеннен, 24, і Сандіп Sahota, 33, сказав, що вони говорять співробітники Емірати три рази на їх потенційно небезпечні для життя алергії, але 40 хвилин у повітрі, пари були охоплені панікою", коли вони дізналися, основне блюдо курка, що містяться кешью.

Вони побоювалися, що вони будуть піддаватися впливу горіхового, які можуть здійснюватися через вентиляційні отвори. Емірати вибачився за інцидент, але сказав, що він "не може повністю гарантувати Горіхово-вільні польоти".

У березні, мати зачинила американських авіакомпаній після того, як її син, 10, мало не померла після прийому кешью на рейси з Аруби в США.

Франсін Инграссия сказав син Лука був майже смертельної алергічної реакції після вживання однієї кешью на рейс. Сім'ї не знали, цибулі не було алергії на горіх. Фото: Франсін Инграссия

Франсін Инграссия сказав, що екіпаж літака не були обладнані, щоб впоратися з невідкладної медичної допомоги її синові.

"Якщо це не було для швидкого мислення стюардеса в літаку, медсестра, відповідальна за ліки і доглядала за ним всю поїздку і пасажири, які дали нам свої шприци з дозою ліків або, це було б смертельним", - сказала вона.

У разі, якщо нещодавно був чутний британський коронер, дочка бізнесмена-мільйонера помер після рейсу з їжі бутерброд, вона купила в аеропорту Хітроу.

Наташа Еднан-Лаперуза, 15, звалилася на рейси з Лондона в Ніццу після їжі Артишок, оливкова і багет пюре, які містять насіння кунжуту.

Незважаючи на те, що дали дві дози ліків і укол, Наташа померла в лікарні у Франції.

Її батьки тепер агітує за зміни в закони маркування продуктів харчування Великобританії.

подробнее )

На жаль миллениалов, це де ваше спадщину буде

Неспокійний Австралії бебі-бумерів знайшли щось нове для виплеску своїх коштів, і вони витрачають масивний 556 мільйонів доларів в рік.

Більше 750 000 австралійців у віці старше 50 років у минулому році розкішні круїзи, згідно з новими даними з Finder.ком.АУ. Це приблизно в 10 бебі-бумерів, потрапивши у відкритому морі.

І їх роман з круїзи коштував близько 556 мільйонів доларів в 2017 році, за даними шукача.ком.АУ, з пари витрачають в середньому $1467 за дев'ять днів поїздки.

Протягом 50-х років австралійський хлюпочуться великі гроші на розкішні круїзи. Зображення: iStock Не

Мова йде як огляд національних пенсіонерів Австралії 5770 членів знайшли економії грошей, щоб пройти на дітей вже не є пріоритетом, і багато витрачають ці гроші на свої власні подорожі замість.

Сіднея Аніта і Алан, обидва 69, серед них.

Пара обожнюю їх дві дорослі дочки, але вони недавно виявлений ще один пріоритет: круїзний відпочинок. І вони беруть кілька поїздок в рік.

Аніта розповіла Новини.ком.АУ поки пару допомогли підтримати своїх дітей в школу і університет, це було час, щоб зосередитися на собі.

"Я думаю, що це трапляється багато бебі-бумерів, як і ми, тому що ми дали нашим дітям найкращу освіту, і у них зараз кращі робочі місця, і вони повинні піклуватися про себе", - сказала вона.

Аллан і Аніта серед австралійця бебі-бумерів, потрапивши у відкритому морі на круїзних свят.

"Ми не можемо піклуватися про них все своє життя, і де час і гроші дає, піти на це".

Аніта сказала, що вона і її чоловік практично не їздив, поки після того, як їх діти закінчили університет і тепер у них пробуджується новий інтерес, який своїх дочок заохочувати.

“Ми повинні врятувати стільки, скільки ми могли і погасити іпотеку, і в цей момент насправді не наш пріоритет. Наш пріоритет був отримати дві наші дівчата освічені", - сказала вона.

“Ми заслужили наші кровні гроші.

“Я завжди люблю поїздки, тому що це прекрасно, щоб зустріти нових людей і випробувати речі, які я не відчував раніше.

"Зараз ми на пенсії, нам не доведеться возитися з маленькими дітьми і залишивши їх позаду, так як це добре, якщо ми відчуваємо, що це наші відсотки (ми можемо просто взяти і поїхати без того, щоб турбуватися."

Аніта сказала, круїзи взяв її у всьому світі, з Аляски серед її улюблених місцях.

Аніта взяло дев'ять круїзи досі, з тур по Алясці видатних серед них.

"Для нашого часу, річ у тім, що з крейсерською це так розслабляє", - сказала вона.

“Я знаю, що молоді люди не люблять круїзи, тому що вони думають, що вони на кораблі весь час і нічого робити, але насправді, ви можете зробити досить багато.

“Вони дійсно стараються і догодити всім. Якщо ви хочете нічого не робити, нікого не хвилює. І свіже повітря так, тому що ви маєте рацію в середині океану".

Згідно з дослідженнями шукач.ком.АУ, Австралії бебі-бумери подорожі в Нова Зеландія, Середземномор'я, Азії, Північній Європі, на Алясці і навіть в Антарктиді, де середній вік відважних австралійців відвідування круїз в минулому році було 67.

Шукач.ком.експерт страхування ас Бессі Хасан сказав, що крейсерська була у верхній частині списків багатьох високопоставлених коал відро.

Круїзи стають все більш пріоритетними для австралійця літніх людей, ніж залишити велику спадщину для свого нащадка. Зображення: iStock Не

"Пенсіонери мають повне право насолодитися великим дорогих свят з більш старих австралійців, ніж коли-небудь, беручи до морів", - сказала вона.

"Старі демографічні воліють більше експедицій, не шкодуючи коштів на трансатлантичних і кругосвітні плавання."

Але пані Хасан сказав, що це важливо всім мандрівникам, особливо літніх мандрівників — отримав адекватне страхування подорожей, перш ніж відправитися.

"Круїз туристична страховка є надзвичайно важливим, і навіть більше, так як ми старіємо", - сказала вона.

“Те, що багато людей не розуміють, що потрібно брати страховий поліс для літніх людей з додатковими круїз-кришка.

"Автономний круїз-страхові поліси, як правило, пропонують більш високі виплати і додаткові можливості покриття, часто за більш дешеву ціну".

подробнее )

Пари $7к Балі медовий місяць зіпсувала після того, як собака жує паспорт

Данило та Тіа Фартінг летіли 16 годин зі свого будинку у Великобританії на Балі 16 жовтня — першій річниці їхнього весілля — тільки, щоб бути сказали, що вони не могли увійти в Індонезії.

Прикордонники сказали, паспорт дружини Містер Фартінг не було в прийнятному стані, і вони були зроблені, щоб взяти наступний рейс назад у Великобританію, залишаючи їх спустошеними і добре з кишені.

Вони сказали, що дзеркало паспорт був укушений їх чотири-річний лабрадор коллі хрест Майло, коли він був цуценям.

Тіа і Данило Фартінг з дуже винуватим Майло собака. Фото: Mirrorpix/Australscope

Співробітники прикордонних військ Великобританії, сказав йому, що паспорт не буде проблемою для їх поїздки в Індонезію, надали всі необхідні деталі були в ньому, однак індонезійські чиновники не згодні.

По дорозі додому в Суффолк, Великобританія, пара пересадкою в Сінгапурі, де р-н Фартінг сказав, що він був затриманий на сім годин.

Між тим запанікував Місіс Фартінг підбіг телефонний рахунок більш 390 $намагаються зв'язатися з родичами додому.

Коли пара в кінцевому підсумку приземлився в лондонському аеропорту Хітроу, вони сказали, що стюардеса, яка була розповів про свої поневіряння подивився на паспорт Містер Фартінг і сказав: "Це те, що вся ця метушня була?"

З парою втративши $7000, які вони витратили на поїздку, сестра Місіс Фартінг почав кампанію на GoFundMe, щоб допомогти їм.

Ця катування 'травматичної' для молодої пари. Картина: На GoFundMe

"Весь цей досвід був абсолютно травматично для обох з них, і вони не заслуговують того, щоб це сталося небудь з них", - сестра сказала.

“Так що ми хочемо зробити, це показати Тіа і Ден, скільки ми всі любимо і дбаємо про них і як сильно ми всі хочемо допомогти.

"Тому ми приступили до цієї сторінці, щоб попросити наших друзів і сім'ї, щоб допомогти зібрати кошти, щоб спробувати дати їм надію, що вони зможуть і буде Вам медовий місяць, який вони завжди мріяли і заслужили!"

Кампанія вже перевершив свого 1356 $гол менш ніж за два тижні, піднімаючи $1475 за пару.

Близьких і незнайомих людей згуртувалися навколо пари. Картина: На GoFundMe

Тим часом Майло, якого клювання на паспорт Містер Фартінг викликало цілу драму, мабуть, намагається зробити його до пари.

"Він знає, що він зробив неправильно, тому що він постійно приїжджає до нас на обнімашки," Місіс Фартінг сказав.

ЩО ВВАЖАТИ ПРИЙНЯТНИМ ПАСПОРТ?

За даними Австралійського паспортному столі, це до паспортів, щоб зберегти свій документ "неушкодженими і в хорошому стані".

Нормальний знос нормальний, але серйозний збиток може перешкодити вам використовувати його.

"Контакт з водою або іншими рідинами може привести до серйозних пошкоджень," паспортний стіл консультує.

“Ви не повинні відірвати або видалити сторінки з свого паспорта. Дуже важливо, щоб всі подробиці і фотографії на персональних сторінках даних чіткий і ясний, і що немає ніяких доказів зміни або маніпуляції з будь-яким аспектом буклет".

Австралійці, які не впевнені у стані свого паспорта можете звернутися в австралійський паспорт довідкова служба по 131 232 або австралійської дипломатичної місії чи консульства.

Можливо, вам доведеться взяти свій паспорт австралійський паспортний стіл для оцінки.

подробнее )

'Другого сорту': Форсаж флаєр тиради через зал аеропорту

Жінка розповіла Нової Зеландії вона відчувала себе "громадянином другого сорту" після того, як вона була позбавлена доступу до преміум-Koru Вітальня в Міжнародний аеропорт Окленда.

Неназваний льотчик, який їхав з підлітком, скаржився, що вона була "звалив" з залу не запитав, Якщо це було в порядку.

Після того, як вона поскаржилася на інцидент, авіакомпанія надіслала їй листа з поясненням і вибаченнями, але цього все одно було недостатньо, щоб придушити обурення.

"Ніяке вибачення не може компенсувати диктаторський характер," розлючена жінка сказала.

Тепер, вона сказала, що буде розбиратися, чи є порушення в її умовах членства сталося.

Кору заплатити $232 приєднатися до і додатковий щорічний збір у розмірі $573. Ті, що стали членами за п'ятирічний період платити $2323.

Повітря Нова Зеландія Koru Вітальня.

Але ось у чому прикол ситуації — вона була зроблена в інший зал аеропорту, звані шарами. Він відкритий для всіх пасажирів, — за ціною, звичайно. Деякі навіть віддають перевагу його кору.

Так що справа, дійсно?

Шари вітальня не виглядає занадто пошарпаним.

Аеропорт сказав, що пікові туристичні періоди являють собою логістичну проблему з холу і що це

"працюючи разом з повітрям Нової Зеландії на різних короткострокових та довгострокових лаундж рішень в міжнародному терміналі".

Авіакомпанія працює над попередивши заздалегідь тих пасажирів, які будуть відображатися з Koru вітальня, замість них з'являтися лише розчарування.

Повітря Нова Зеландія Koru Вітальня.

Інший пасажир також розповів про те, як натрапив з вітальні, розповідаючи сайту newstalkzb: “я розчарований, що заплативши чималі гроші за членство, і в світлі того, що я майже завжди подорожую для бізнесу, послуги оплачую я, можливо, не буде доступний для використання.

"Мені було б цікаво дізнатися критерії їх відбору для тих, хто насправді дана запис в кору лаундж — а хто отримує натрапив на шари вітальня."

Повітря Нова Зеландія кору клубний лаундж у Мельбурні. Фото: Діон Хинчклифф

Масаж, хто? Фото: Nakedsky

Однак, інші льотчики заявили, що вітальня в будь-якому випадку буде розчарування.

“Часто салони переповнені, і важко знайти місця, не кажучи вже про тиші і спокої. Чесно кажучи, вони іноді нагадують упакована їжа зал у приміському торговому центрі," один пасажир сказав.Повітря птиці Нової Зеландії маски 2:38

Це птах, це літак? Насправді, це трохи інше. Повітря Нова Зеландія випустила "маски птахів", спеціально створеного для боротьби з джет-лад. 21 вересня 201819 днів тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/подорожі - Новини.ком.АУ/

подробнее )

Великою помилкою, пілот Лев повітря

Проблемний літак потім занурилися в Яванське море, убивши всіх 189 на борту, на свій наступний рейс з Джакарта всього за кілька годин пізніше.

Сказали, Херсонська, керівник адміністрації аеропорту на Балі-Нуса-Тенгара області, повідомив Reuters, що після першого дзвінка у неділю, пілот оновили диспетчерський сказати, що літак летів нормально і він не повернеться в аеропорт, як ми просили.

"Сам капітан був досить впевнено, щоб летіти в Джакарту з Денпасара", - сказав Херсонська, хто йде на одне ім'я, говорячи по телефону з Балі.

Чиновники з Національної ради з безпеки на транспорті США вивчити знайдені уламки від нещасливого Лева авіаперельоту. Фото: АFР

Пілот іншого літака, який наближався до Балі тільки після того, як Лев джет зняв сказав, що йому було наказано коло над аеропортом і слухав по радіо розмова між Левом повітря пілотом і авіадиспетчерами.

"З-за Пан-Пан дзвінок, нам сказали почекати, що кружляв над аеродромом в повітрі", - сказав пілот, який відмовився назвати своє ім'я.

"Лев площині запропоновано повернутися в Балі п'ять хвилин після зльоту, але потім пілот сказав, що завдання були вирішені, і він збирався йти вперед в Джакарту."

Пілоти використовують Пан-Пан дзвінків в екстрених ситуаціях прапора. Вони є кроком вниз Mayday, які сигнали небезпеки.

Родичі дочекайтеся завершення процесу ідентифікації жертв головний поліцейський госпіталь в Джакарті, Індонезія. Фото: АП

Денпасар-Джакарта рейс приземлився в столиці Індонезії аеропорту в 10.55 годин за місцевим часом в неділю.

Той же Боїнг 737 Макс струмінь і кинувся навтьоки в 6.20 ранку наступного ранку, прямуючи в острів Бангка, виключення Суматри, і занурився в море через 13 хвилин. Незадовго до аварії, пілот зробив запит на повернення на базу.

Прес-секретар Лева повітрі відмовився коментувати, коли його запитали про сигнал лиха на більш ранній рейс, пославшись на триваюче розслідування катастрофи.

Керівник бюджетної авіакомпанії Едвард Sirait сказав раніше на цьому тижні, що технічна проблема виникла у Денпасар-Джакарта рейс, але він був дозволений "по процедурі".

Літак вилетів з перебоями і швидкість читання, є недостовірними, на думку слідчого аварії.

Згідно з даними сайту Flightradar24 відстеження польотів, реактивних показано незвичайні варіації в висоті і швидкості польоту в перші кілька хвилин польоту — в тому числі 267 метрів за 27 секунд, тоді як зазвичай можна за зростанням — до стабілізації і летить в Джакарту.

Два пасажира на неділю Балі-обов'язково полетиш інтерв'ю на індонезійське ТБ згадував тривожні деталі такі як дивний звук двигуна, запах горілого дроти, і панікуючі пасажири волають до Бога, щоб зберегти їх як літак стрімко втрачав висоту.

Другий-смертоносних Індонезії авіакатастрофи з 1997 року викликало нове занепокоєння з приводу свого невеликого показники безпеки, і уряд заявив, що Лев повітря буде регулюватися більш точно.

Предметів особистого користування оговтався від Лева авіапереліт JT610 з пошуку і порятунку персоналу. Фото: Гетті

ЧОРНИЙ ЯЩИК ВІДНОВЛЕНИЙ

Влада заявляє, що має намір негайно приступити до вивчення пошкодженого чорного ящика, які, нарешті, були вилучені із затонулого уламків.

Розслідування першого в історії аварії Боїнг 737 максимум літаків, введена в комерційну експлуатацію в минулому році, також будуть ретельно вивчатися світової авіаційної індустрії.

"Сьогодні ввечері ми будемо рухатися якомога швидше, щоб завантажити те, що знаходиться в цьому чорному ящику," заступник начальника комітету Індонезії з безпеки на транспорті (KNKT) Haryo Satmiko заявив на прес-конференції в четвер.

Чорний ящик розбився повітряного Лева струмінь була відновлена, що може мати вирішальне значення для встановлення, чому новенький літак впав з неба. Фото: АFР

Ступінь пошкодження пристрою показали "незвичайний удар" аварії, сказав він.

Незважаючи на початкові повідомлення, Влада не знають "аварії живучою блок пам'яті" з реєстратора польотних даних бортового мовного самописця, як частини його пропали без вісті, повідомляє Satmiko.

Пошуковикам ще належить виявити локаційного сигналу від другої з двох чорних скриньок, розміщених на протилежних кінцях літака.

Хоча морського дна складає всього близько 30 метрів, сильні течії і енергетичних трубопроводів в районі ускладнюють пошукові роботи.

Водолаз військово-морського флоту на борту пошукового судна заявив, що його команда знайшла помаранчевий циліндр, що містить самописець серед уламків на мулистому морському дні. Фото: АП

ВМФ водолаз на борту пошук судна заявив телекомпанії "метро ТБ" , що його команда знайшла помаранчевий циліндр, що містить самописець серед уламків на мулистому морському дні.

У нормальних умовах, дані повинні приймати лише дві години, щоб завантажити, сказав Satmiko, хоча аналіз може зайняти кілька тижнів.

Результати попереднього розслідування будуть оприлюднені після 30 днів, інший чиновник сказав KNKT.

ЗГАСАЮЧА НАДІЯ ДЛЯ СІМЕЙ ЖЕРТВ

Сподівань знайти більшу частину фюзеляжу недоторканими, легкість всередині.

"Що важливо для нас, щоб отримати більше інформації про жертви, тому що їх останки дуже важливо для нас, щоб ми могли належним чином їх поховати", - сказав Ейд Іньо, чий брат-в-закон був на рейс.

Тільки один з пасажирів був виявлений від часткового до цих пір залишається витягти.

Ningsi Ayorbaba плаче, як вона чекає новин про чоловіка Павло Ferdinan Ayorbaba, жертвою лева JT610 авіапереліт. Фото: Гетті

Розслідування буде проводитися за допомогою "Боїнг", "Дженерал Електрик" і Федеральної авіаційної адміністрації, чиновники сказали.

Національний комітет з безпеки на транспорті (NTSC) заявив, що буде розглядати чорний ящик, щоб отримати більш ясну картину того, що сталося на рейси з Балі в неділю, крім польоту, який розбився в понеділок.

Мова також піде про чотирьох штабу ВПС Лев, включаючи технічного директора, який в Мінтрансі заявили, що припинили в середу, на тлі чуток, що літак не був придатний до польотів.

Лев повітря заявив, що зазнав аварії літак був придатний до польотів і пілот і другий пілот були 11,000 годин час польоту між ними.

подробнее )

Кантас, діви літаки в повітрі на волосок

Інцидент, який стався 11 жовтня, розслідується і Австралійського бюро безпеки на транспорті (АЦБ) і компанія airservices Австралія.

Втрата поділ між 737 авіакомпанії Qantas і Virgin 737 літаків стався біля Амберли, Квінсленд, приблизно в 70 км від аеропорту Брісбена. Була погана погода в районі під час.

Діви літак тільки що покинув Брісбен і попрямував до Прозерпіні, Квінсленд, в той час як літак авіакомпанії Qantas наближався Брісбені після подорожі з Мельбурна. Обидва вони були нижче поради управління повітряним рухом у момент інциденту.

Згідно зі звітом про подію АЦБ: "контролер погода витоку і зазор підхід до вхідної Боїнг 737, яка призвела до втрати розлуки з вилітають літаків Boeing 737."

Qantas і Virgin літаки підійшли занадто близько один до одного недалеко від Брісбена. Фото: Брендон Торн/Блумберг

У АЦБ в даний час проведення інтерв'ю та збір додаткової інформації про тільки що сталося, і звіт буде опублікований після завершення розслідування.

Між тим, представник airservices з Австралії розповів новини.ком.АУ: “втрата необхідний поділ сполучення між двома літаками Боїнг-737 поруч з Амберли на 11 жовтня. “Контролери видав погода витоку і зазор підхід до прибуває літак, що призвело до втрати розлуки з вильотом літака.

Інцидент стався недалеко від аеропорту Брісбена.

"Справа знаходиться на стадії розслідування компанія airservices і Австралійського бюро безпеки на транспорті."

На сайті говориться, що компанія airservices повітряних суден у контрольованому повітряному просторі в Австралії (8800m) повинні бути розділені 305м вертикально, якщо вони розташовані горизонтально. Вище цього рівня, вертикального поділу збільшується до 610м.

Норм ешелонування в австралійському повітряному просторі.

подробнее )