Китайський стартап Byton «закривається» на реорганізацію
Опубликованно 04.07.2020 22:30
З 1 липня компанія Byton зупинить виробництво електрокарів, щоб провести реорганізацію фірми після пандемії коронавіруса.
Стартап Byton, підтримуваний китайської державної автомобілебудівної компанією FAW Group і виробником акумуляторів Contemporary Amperex Technology Co Ltd, шукає шляхи вирішення фінансових проблем, спровокованих пандемією коронавіруса. Зокрема, стартап заборгував заробітну плату співробітникам. Почати виплати заборгованості розраховують з липня. Про це повідомило новинне агентство Reuters.
«Епідемія коронавіруса поставила перед Byton великі проблеми з фінансуванням і виробництвом. Після ретельного розгляду і спільних консультацій з нашими акціонерами і керівництвом ми вирішили з 1 липня приступити до реалізації плану по зниженню витрат на персонал та сприяння стратегічної реорганізації компанії», - йдеться в цитованому виданням офіційній заяві компанії.
З 1 липня стартап зупинить завод в Нанкіні та призупинить більшість операцій в Китаї, включаючи дослідження і розробки нових моделей. Раніше галузевий веб-сайт Electrek повідомив, що в квітні цього року Byton відправив у вимушені відпустки сотні працівників свого заводу в Санта-Кларі, Каліфорнія.
Byton - один з електричних тартапов, які позиціонуються в якості китайського відповіді американської Tesla та іншим іноземним автомобільним компаніям. Згідно з екологічною стратегією уряду Китаю, до 2025 року продажі електрокарів на місцевому ринку повинні становити 25% проти нинішніх 5%. При цьому в 2019 році фінансування електричних стартапів з державного бюджету значно знизилося, а нинішня ситуація з пандемією посилила фінансову ситуацію. За даними китайської асоціації автовиробників, в травні продажі нових автомобілів на місцевому ринку склали всього 82 тисячі одиниць. Ця цифра включає повністю електричні, бензоелектричних моделі та автомобілі на водневих паливних елементах.
Категория: Авто