Американські тюнери допрацювали пікап GMC Canyon
Опубликованно 25.06.2020 05:40
«Розумний» пікап General Motors — GMC Canyon — став найшвидшим середньорозмірним пікапом ательє Specialty Vehicle Engineering.
Американське тюнінг-ательє Specialty Vehicle Engineering (SVE) представило нову версію пікапа Syclone - Syclone V8. В основі новинки лежить серійний GMC Canyon з «полуторним» кабіною, коротким кузовом і 3.6-літровим бензиновим «атмосферником» V6, який тюнери замінили модернізованої 5.3-літровою V-подібною «вісімкою», генеруючої 760 лз. і 813 Нм крутного моменту.
Новий мотор виявився потужніше базового майже на 300 л. с. «Вісімку» General Motors посилили сталевим коленвалом, кованими шатунами і поршнями. Також у агрегату модернізована головка блоку циліндрів, новий приводний нагнітач і допрацьовані системи подачі палива і охолодження. Також пікапу дісталася кастомний вихлопна система з нержавіючої сталі. У парі з мотором працює перекалиброванный 8-ступінчастий «автомат» і постійний повний привід з роздавальної коробкою. Динамічні характеристики Syclone V8 не озвучуються. У SVE його називають «найшвидшим в світі середньорозмірним пікапом, випущених обмеженим тиражем».
Зовні SVE Syclone V8 відрізняється від базового GMC Canyon вентильованим капотом, 20-дюймовими легкосплавними колісними дисками з направленим малюнком, червоними гальмівними супортами, накладками на дверні пороги, кришкою вантажного відсіку і заниженою на 127 мм задньою підвіскою. Також «зарядженого» пікапу дісталися нестандартні амортизатори і кастомный стабілізатор поперечної стійкості.
Тираж SVE Syclone V8 обмежать 50. Вартість пікапа не озвучується, хоча прийом замовлень вже оголошений. На доопрацювання діє гарантія три роки або 58 тисяч кілометрів. На всій території США, крім Каліфорнії, Syclone V8 можна буде експлуатувати на дорогах загального користування.
Категория: Авто