Китай продовжив компенсації для покупців «зелених» автомобілів
Опубликованно 29.04.2020 08:35
У першому кварталі цього року на ринку Китаю було продано близько 3.7 мільйонів нових автомобілів, що на 42% менше, ніж за аналогічний період 2019 року.
У звичайні роки за три місяці в Китаї продають більше 6 мільйонів нових автомобілів. В цьому році пандемія коронавіруса внесла свої корективи у ситуацію на ринках та в економіці в цілому. Максимальне просідання ринку довелося на лютий. За даними Асоціації автомобільних виробників Китаю (CAAM), в лютому в країні з населенням 1.4 млрд було зареєстровано всього 310 тисяч продажу, на 79% менше ніж зазвичай. У березні продажі зросли до 1.43 млн автомобілів, але це все одно на 43% менше, ніж у березні 2019 року.
Автомобільна промисловість відіграє вирішальну роль в економіці Китаю. Прямо або побічно в цій галузі задіяно понад 40 млн осіб. Щорічно галузь приносить в бюджет країни більше 1 трильйона доларів США, що становить приблизно 10% від загального обсягу виробництва Китаю.
Як відзначають в CAAM, падіння попиту на автомобілі відзначалося ще до пандемії. У 2019 році загальні продажі автомобілів в Китаї впали приблизно на 8%, до 25.8 млн. До цього падіння відзначалося тільки в 2018 році. Це було перші скорочення продажів, починаючи з 1990-х років. Тоді продажі знизилися на 3%. Прогнозувалося, що в цьому році ринок втратить ще 2%, але це було ще до пандемії. Згідно опублікованому минулого тижня прогнозом S&P Ratings, в цьому році продажі нових автомобілів у Китаї можуть знизитися на 10%.
Щоб якось підтримати автомобільну галузь, в минулому місяці Пекін оголосив про продовження субсидій і податкових пільг для покупців нових транспортних засобів з електричними і гібридними силовими установками ще на два роки. Крім того, стимули у вигляді грошових субсидій у розмірі до $1400 автомобіль виплачують місцеві влади.
Категория: Авто