Новий седан Nissan Almera отримав «турботройку» на варіаторі
Опубликованно 27.02.2020 15:40
«Альмерія» дістався літровий трициліндровий турбомотор HRA0 (100 к. с., 152 Н•м) з безальтернативним варіатором Xtronic.
У Таїланді почалися продажі седана Nissan Almera четвертого покоління N18. Як і очікувалося він повторив американську чотиридверку Versa, але, як не дивно, виявився дорожчим неї. Якщо «Версе» дістався бензиновий атмосферник 1.6 (124 л. с., 155 Н•м), то «Альмерії» виданий літровий трициліндровий турбомотор HRA0 (100 к. с., 152 Н•м) з безальтернативним варіатором Xtronic. Таким чином безнаддувная «трійка» 1.2 HR12DE (79 к. с., 106 Н•м) і п'ятиступінчаста «механіка» йдуть у відставку.
Almera як і раніше, базується на платформі Nissan V (стійки McPherson і балка). Довжина седана — 4495 мм (+70 до минулого генерації), ширина — 1740 (+45), висота — 1460 (-40), колісна база — 2620 (+20). Кліренс не перевищує 135 мм, розмірність шин — 195/65 R15.
У циклі NEDC седан споживає 4,3 л/100 км, а викиди CO2 відповідає нормам Євро-5. Варіатор забезпечений режимом D-Step Logic, який імітує фіксовані передачі. Обсяг багажника — 416 л. Для забарвлення кузова доступні шість кольорів: білий, чорний, два відтінки сірого, помаранчевий і червоний.
Інтер'єр схожий не тільки з «Версой», але і з соплатформенным паркетником Nissan Kicks. Приборка оцифрована наполовину: лівий колодязь замінений 7-дюймовим TFT-екраном. По центру висить 8-дюймовий тачскрін від медіацентру Nissan Connect з голосовим управлінням і підтримкою Apple CarPlay, Android Auto. Вставка в передню панель буває світлою і темною.
Оскільки Almera зреклася «механіки», вона трохи подорожчала. Ціни різняться в межах 499 000-639 000 батів ($16 512–$21 144). Для порівняння: у США Versa обійдеться $14 730–$18 240. Автоторможение не входить у перші дві комплектації. З Таїланду новобранець буде поширюватися по всій Південно-Східній Азії.
Категория: Авто