Найсмішніше перельотів з багатих людей
Опубликованно 13.02.2020 06:00
Чокнуті просить, як розповів Конде Наст мандрівник, покаже, як 1 відсоток по-справжньому жити, а також деякі божевільні подвиги "подорож фіксатори" треба було тягнути, щоб порадувати своїх клієнтів.
Сонце має закруглені одні з кращих.
ХОМ'ЯЧОК НЯНЯ В НЕБІ
Один клієнт був стурбований своєї дочки, боячись залишати її коханого хом'яка позаду.
Щоб вирішити проблему, він не тільки організував хом'як вилетіли, а "процесор" для тваринного був добре організований.
"Я домовився з авіакомпанією, щоб забезпечити два місця: одне для хом'яка, і один обробник для домашніх тварин" Джим Сильний, президент туроператорам сильної подорожі, пояснив.
"Вони летіли з Нью-Йорка в Лос-Анджелес, і обробник доставлений хом'як прямо в руках дитини."
Один експерт у подорожах влаштували полювання по всій Європі.
ДОВКОЛА-СВІТ ПОЛЮВАННЯ
Клієнт пішов вище і поза, щоб відсвяткувати річницю весілля і день народження – планування двотижневу полювання по всій Європі.
Власник подорожі артистизм Боббі Зур сказав, що він провів шість місяців, працюючи над проектом, який побачив
14 пар раси по кільком країнам з проблемами, щоб вирішити.
"По дорозі, пари повинні були відкрити шовкові мішечки, наповнені білим Ерудит плитки і організувати букви, щоб сформувати ім'я наступного призначення вони будуть подорожувати на наступний день", - сказав він.
Починаючи з п'яти-зірковий готель в Женеві, поїздка зайняла пари до озера Маджоре, Санкт-Моріц, Стамбул, Бодрум і фінішував на Корсиці, з приватних літаків, Ауді TTS і мега-яхти по дорозі.
З РУК В РУКИ IPHONE У ВЕНЕЦІЇ
Містер Стронг від сильного подорожі також розповів історію про жінку, яка втратила свій телефон в каналах Венеції, тільки щоб бути доставлені абсолютно новим.
Руки-доставка була з-за проблем на митниці, які заважали телефону в'їзд в Італію через пост.
"(Її помічник) тримав телефон у мене, і я сів на літак в Венецію (з США), щоб я міг доставити його особисто."
Один із заможних гостей є VIP-клієнти, після лікування в універмазі "Барниз". Фото: АП/Бебето Метьюз
ПОШИТТЯ КОСТЮМА ПРОТЯГОМ ВСІЄЇ НОЧІ
Багатий генеральний директор закінчив тим, що костюм зроблений на замовлення в 1-й ранку в універмазі "Барниз" після того, як він залишив своє спорядження позаду, перш важливу зустріч.
Бізнесмен приземлився в Нью-Йорку в 9 вечора в ніч перед тим, як він повинен був дзвонити в дзвін на Нью-Йоркській фондовій біржі, але він не взяв з собою костюм.
Regena падіння, головний консьєрж готелю Park Hyatt у Нью-Йорку, пояснив, що вони зв'язалися з Барні, який знову відкрив магазин, до організації Кравець на 1am.
МС падіння заявили, що вони "працювали всю ніч, щоб підготувати їх для оцінки поміряти в 6 ранку".
ПОНІ, ШАМПАНСЬКЕ І ДВОРЕЦЬКИЙ РІЧНИЦЯ ВЕСІЛЛЯ
Один чоловік хотів продемонструвати на своє 25-річчя.
Те, що він просив, проте, був з ряду геть – він хотів жити поні, дворецький в білій краватці, і срібний піднос з двома флейтами шампанського.
Майкл ромеи, головний консьєрж готелю Фаэна Майамі-Біч пояснив: “звичайно, в 4 вечора у другій половині дня домовилися, з'явилися пару; він був у чорному краватці, а його дружина була в бальному платті.
"Він поклав її на поні, потім натиснув на поні навколо загону (вольєра) двічі, в цей час дворецький повільно пішов до них, щоб дати їм шампанського."
Хоча він не був впевнений, що причина була в дуже конкретні запити, було запропоновано, це було пов'язано з "як вони познайомилися".
Головний консьєрж готелю Фаэна Майамі-Біч отримав дуже незвичайна прохання з участю поні. Фото: МПР
НОМЕР З ВИДОМ НА МОРЕ БЕЗ МОРЯ
Турагент Garfi Лінн розповів подорожі + дозвілля, як один клієнт хотів номер з видом на море в Орландо, незважаючи на готель, в 64 км від узбережжя.
Коли вони сказали клієнту, що це не можливо, вони просто відповіли вона повинна бути тому, що Флорида був "худий держава" – імовірно, тому що держава на півострові.
НІЧОГО НЕ ФІОЛЕТОВИЙ
Жінки стверджували, що алергія на колір бузковий і фіолетовий в готелі.
Натан Браун, який працював в готелі в Нова Зеландія, пояснив Рідерз Дайджест велика частина готелю була запахом лаванди, і, отже, оформлений у фіолетових тонах, у тому числі твори мистецтва фіолетовий і фіолетовий флакон етикетки.
Незважаючи на це вони змогли зробити незвичайні запиту замовника.
СОБАЧЕ ВЕСІЛЛЯ
Менеджер готелю Беверлі-Хіллз, Едвард Маді, було доручено влаштувати весілля для гостя собака — за вартістю близько $22,000.
Він сказав "ридерс дайджест", їм вдалося отримати ordained міністр і кухнею, але персонал повинен був розглянути собак "собачою мовою" тільки.
Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволутренд в подорожах925
Категория: Туризм