Чому я сказав " Ні " апгрейд бізнесу
Опубликованно 02.02.2020 15:11
"Спасибі велике, але це дійсно добре, і мені комфортно тут", - відповів Я, так вразив мене зал і обслуговування в салоні.
Я не дивився уважно, так як преміум-класу, продовжує удосконалювати авіакомпаніями свою гру.
"Ми бачили, що преміум-економ-залучення впевненого і стійкого зростання", - зазначив гендиректор Центру польоту Грем Тернер каже. "Преміум-класу тепер становить три відсотки від нашого номера місць, та враховуючи не у кожної авіакомпанії є, це важливо."
Додає Джессі Леунг фай Азіатсько-Тихоокеанського регіону, "за останні шість місяців, ми бачили двозначне зростання в пошуках преміум австралійських мандрівників".
Це схожа історія на сайт webjet, генеральний директор Девід Галт заявивши, що "кількість преміальних перевезень, оформлених на сайт webjet між 2017 і 2019 роках зросла на 50 відсотків".
"Вірджін Атлантік" має один з кращих світових преміум-економ. Фото: Віргінські Атлантичний
НАСТУПНИМ ПОЛЕМ БИТВИ
У 2019 нагороди Skytrax, "Вірджін Атлантік", "Сінгапурські Авіалінії" і Air Нової Зеландії були названі три кращих в світі преміум-економ авіакомпанії. "Квантас" прийшов в шостий та восьмий незайманою Австралія. В останні роки премія була введена на Сінгапурські Авіалінії, Американські авіалінії і Дельта, і в наступному році, Еміратів та Сполучених почне свої версії.
Преміум-економ це зараз в точці повороту, з нових місць, конфігурації, побутовки, стандарти обслуговування та широкий спектр додаткових послуг на місці або по дорозі. І з авіакомпанією Qantas оголошує це збільшення розміру в салоні преміум-класу на 27 відсотків готовності для ультра-довгих прямих рейсів в Лондон і Нью-Йорк, це зрозуміло преміум викликається на наступне поле бою'. Ось подивіться на те, що на шляху.
ПРЕМІУМ-ЕКОНОМ: ЧИ ВАРТО?
КРАЩІ ПРЕМІУМ МІСЦЯ ЕКОНОМ АВІАКОМПАНІЇ
СПРАВЖНЮ ВАРТІСТЬ ПРЕМІУМ КОМФОРТ
ЗАЙНЯТИ МІСЦЕ
У той час як існують відмінності між авіакомпаніями, середня премія сидіння близько 45 до 49см в ширину, з 94 до 104см крок між кріслами.
Компанія Qantas буде підняти ставки в найближчі місяці з оновленою класі на А380 флоту, з сидіннями на 10 відсотків ширше 57см в конфігурації 2-3-2. Інші істотні удосконалення включають в себе ергономічний підголовник, розширена підставка для ніг, стіл тацю і збільшення термінів зберігання.
"Це оновлення є одним з основних інвестицій в наступне покоління місць на борту повітряного судна, а також більш земні блага, щоб зберегти свій статус одного з кращих способів, щоб літати", - підкреслив глава авіакомпанії Qantas Алан Джойс. "Ми спостерігаємо зростання попиту на преміум економ і бізнес-класі на далекомагістральних маршрутах, що A380 працює".
Емірати потайний про свої плани для свого нового преміум сидінням, але перегнув він буде використовувати 'затемнення сидіння, яке пропонує в шаховому порядку конфігурації і кутові сидіння в 'форми Z', в межах фіксованої оболонки. Це драматичний відступ від звичайної преміум сидіння.
Рішення HAECO творець затемнення кабіна підтвердив, що він буде запущений на невстановленому близькосхідна авіакомпанія. Ні Этихад, ні Катар, оголосивши про свої плани преміум, Емірати здається вірна ставка.
Час прийому їжі на Британські Авіалінії. Фото: Британські Авіалінії
В Окленді, у Новій Зеландії зайнята в ангарі 22 Гостинний проекту для майбутнього досвід проживання в каюті на своїх широкофюзеляжних літаків. Авіакомпанія дала літаків 777-300 на капітальний ремонт 100 мільйонів доларів всього лише два роки тому, в тому числі і преміум ремонт. Тепер дивимося на інший капітальний ремонт кабіни.
"Ми розширюємо межі можливого," повітря Нової Зеландії ГМ досвід підтримки Ніккі Гудман говорить. "Ми вважаємо, що преміум-економ-салоні з найбільший простір для інновацій."
ВСЕРЕДИНІ
Роб Бургесс на Headforpoints сайті прогнозувалося раніше в цьому році, "преміум революції економіка може бути пришестя". В рамках цієї революції, багато авіакомпанії натикаючись преміум-функції, з особливою увагою до дизайну салону.
На "Квантас", розширив А380 в салоні преміум-класу тепер є 60 місць, а на Дримлайнере, 28. Це не велика історія про А350-900 сінгапурського флоту, який тепер є будиночок з 94 місць преміум-класу.
На іншому кінці шкали, повітря Нової Зеландії-777-200ЕР преміум має тільки 40 місць, діви Австралії Боїнг 777 має 24 місця, як Джел 789. Обидва повітря NZ і незаймана Австралія пропонує розширені місця для ніг, з кроком сидіння 104см.
"З більше місця для ніг, ніж будь-якої іншої австралійської авіакомпанії, ексклюзивний кабіни підвищує наші нагороди сервіс" Діва, - сказав спікер.
Катэй Пасифік преміум-класу зазнали недавньої реконструкції, яка в даний час включає додатковий бортовий складських приміщень, великих відкидний столик і навіть журнальний столик. "Ці особливості дозволяють деяким з переваг від бізнес-класу доступні в преміум-економ-туристи," представник Катай Пасифік сказав.
Сходи на солодкі місця. Фото: Квантас
ДОДАНО ЕКСТРА
Тобто додатково в авіакомпанії, що додати мало що досвід преміум-класу.
На Віргінських Австралії, є самообслуговування комора напоїв і закусок, а також кавоваркою Nespresso. Сінгапурські авіалінії має 'сервісна кухар', де ви можете попередньо замовити основне блюдо з різноманітних страв. Преміум харчування подано на фарфоровому посуді і включають срібло на перевізників, таких як "Квантас", британський Airways і Virgin Австралії.
Якщо усамітнення-це ваша справа, Джел преміум тепер має екран для подальшого окремого місця. І Qantas, ва і повітря НЗ все є окремий преміум-Лоо.
"Так як суперництво збільшує перевізників, ви можете очікувати, щоб побачити набагато більше включені в якості масовки в преміум готель," льотний центр Грем Тернер каже. "Ці особливості, що особливо важливо для пасажирів на далекомагістральних рейсах."
Кантас вже вклав в його салоні. Фото: Квантас
ПО СОБІВАРТОСТІ
Преміум тарифи відрізняються так само, як стандартний між авіакомпаніями, а також з більш попереду зміни, там обов'язково буде пропозицію і пропозиції, які будуть матися.
"Протягом останніх місяців, Сінгапурські Авіалінії, Qantas і Cathay і стала найбільш-шукали перевізників серед австралійських туристів при пошуку преміум-економ" від TripAdvisor Джессі Леунг говорить.
Для Сіднея до Лос-Анджелес преміум зворотний шлях в середині листопада, а Квантас Преміум тариф починається від $4340, кондиціонер, Нова Зеландія від 2294 $і незаймана Австралія від $4337. Тарифи з Мельбурн авіакомпанії Qantas від $4342, повітря NZ від $2278 і VA від $4373.
Для Мельбурна в Лондон преміум повернутися в середині листопада, рейс починається від $4437, "Сінгапурські Авіалінії" з $3669 і Cathay Pacific з $3741. В авіакомпанії Qantas Преміум тариф з Сіднея до Лондона починається від $4412 і від Перта становить $5695. Катай з Брісбена становить від 3764$.
РЕЙСИ БІЗНЕС-КЛАСУ НІХТО НЕ ГОВОРИТЬ ПРО
БІЗНЕС-КЛАСУ РАПТОМ БУДУТЬ ДЕШЕВІ
ЗНАЄТЕ РІЗНИЦЮ
Не всі преміум-класу створені рівними. На деяких авіакомпаніях, це скоріше справа бізнесу-мінус, а на інших вона як економ-плюс, тому дуже важливо знати, що ви платите за, особливо, коли змінюються стандарти.
"Включень в преміум-тарифів економ-класу, залежить від авіакомпанії:" сайт webjet Девід Галт говорить. "Одним з найважливіших відмінностей, щоб зрозуміти тип сидіння і інші варіанти".
Як преміум загрожує змінюється, постійно мінливий пейзаж у майбутнє, це означає, пасажири, швидше за все, вийдуть переможцями.
"З більш преміальні продукти на ринку, авіакомпанії можуть намагаються перевершити один одного в отриманні правильних продуктів і ціноутворення, які принесуть користь споживача" від TripAdvisor Джессі Леунг говорить.
Одне точно — літайте в середині літака стане набагато цікавіше.
Спочатку опубліковано asWhy я сказав "Ні", щоб оновити бізнес тренд в подорожах984
Категория: Туризм