Жінці вподоби повідомлень на літак


Опубликованно 26.01.2020 00:40

Жінці вподоби повідомлень на літак

Джессіка Ван Мейр була в жаху, коли перший пасажир стежить за нею через чат системи літака, що дозволяє мандрівникам, щоб спілкуватися на борту.

Кембриджського університету назвали "акуратний Малюк" на одного пасажира сиділи дев'ять рядків, а інший написав: "Ласкаво просимо в пекло".

Джессіка Ван Мейр був мішенню чужих на Віргінські Атлантичний рейс.

Мандрівник брендинг себе "бід д**до свінгер" підморгнув у відповідь на хворого повідомлення.

Але Джессіка, родом з Атланти, штат Джорджія, закрити їх, відповівши: “я працюю в юридичній фірмі, яка спеціалізується на онлайн-сексуальні домагання. Насолоджуйтеся повідомляється Діви".

Юридичний експерт, який працює для юридичної фірми Макалістер у вашому місті Мейденхед, Беркс, написав про поневіряння в Twitter.

Повідомлення були відправлені на систему, яка дозволяє пасажирам спілкуватися.

Вона поділилася зображеннями повідомлень, написавши: “Я був на Віргінські Атлантичний рейс, і я несподівано отримав ці сексуально образливі повідомлення на моєму екрані.

“Я був у 55С. Стюардеси були люб'язні і впоралися з цим швидко. У будь-якої іншої жінки це статися з ними?"

Вона додала: ""Вірджін Атлантік", ви, ймовірно, слід вжити заходів, щоб запобігти це шляхом маркування певної мови і створення звітності на чат, щоб повідомити про образливих користувачів".

Джессіка сказала пасажирам, що вона працює в юридичній фірмі, що спеціалізується в сексуальних домаганнях.

Мандрівник брендинг себе 'бід д**до свінгер' підморгнув у відповідь на хворого повідомлення.

У "крісло-сидіння системи" дає пасажирам можливість сполучення один з одним на борту, грати в ігри на екранах перед ними.

Він також може бути використаний, щоб замовити напої, закуски та харчування під час рейсу.

Але Діви вже сказав, вона буде розглядати свою систему, щоб уникнути пасажирів розсилку спам-повідомлень.

Прес-секретар сказав: “Ми надзвичайно стурбовані звісткою про подію повідомили на борту одного з наших рейсів і розслідують в терміновому порядку.

Джессіка сказала, що дівчина повинна мати функції звітності на чат, щоб повідомити про образливих користувачів.

“Ми хочемо, щоб всі наші клієнти мають кращий досвід можливим, коли вони літають у нас і є нульової терпимості до будь-яким руйнівним або неадекватної поведінки.

“Ми вдячні нашим бортпровідникам, хто підтримав наш клієнт після цього інциденту і хотів би вибачитися за занепокоєння.

"Ми зараз переглядаємо наші розважальні системи, щоб забезпечити це не повториться".

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволутренд в подорожах162



Категория: Туризм