Ключова особливість пропала з нового шведського аеропорту


Опубликованно 23.01.2020 08:20

Ключова особливість пропала з нового шведського аеропорту

Але новий аеропорт в Швеція збирається стати першим в світі — за рахунок виключення однієї вежі на місці, який веде кожен літак благополучно за встановленими маршрутами.

Покликані підвищити безпеку і скоротити витрати, Скандинавські гори аеропорт буде піонером і будувати технології дистанційного повітряного руху, сенсу не буде ніякого фізичного диспетчерська вишка в аеропорту.

Новий малоповерховий будинок буде розташований приблизно в 300 км від аеропорту, який може прокласти шлях для різкої зміни способу експлуатації невеликих аеропортів по всьому світу.

Там буде один ключ будівлі відсутній з цього аеропорту. Фото: Аеропорт Скандинавські Гори

Замість башти на сайті, декількох камер і датчиків встановлених навколо аеродромів, і його найближче оточення, повідомляє CNN.

Цю інформацію передаватимуть дані в центр управління у Сундсвалль в центральній Швеції. Крім того, високої чіткості екранів дасть операторів на віддалених аеропорту вежа 360-градусний вид на аеропорт. Датчики, однак, буде скорочена до "225 градусів дуги", яка, в сторони запропонувати більш широкий огляд, ніж традиційні вежі.

"З точки зору технологій ми маємо краще спостереження", - сказав Р. Джон Hansman, професор аеронавтики і астронавтики в MIT, сказав CNN.

Аеропорт буде покрита в камери, яка буде годувати їх на віддалений повітря сторожову вежу. Фото: Аеропорт Скандинавські Гори

Девід Гіллен, професор Університету Британської Колумбії, додав, що технологія дозволить поліпшити зір літаків в нічний час.

"Віртуальні вежі в принципі роботи, як і будь-яка людина, який працює віддалено, використовуючи технологію, освіта, програми, зустрічі і так далі", - сказав пан Гіллен.

"Ми давно зрозуміла, що ви не повинні бути 'в офісі' на час — якщо хірург може виконати операцію через відео, звичайно, ми можемо повідомити літака, що він повинен робити для безпечної посадки або виходу."

Аеродром це новий центр, який відкриється у грудні цього року, що з'єднує зимовий відпочинок в Скандинавії, США і Великобританії з Норвегією і Швецією найбільших гірськолижних курортів.

Віддаленим нервом-центр аеропорту все частіше зустрічаються з невеликими аеропортами, які не отримують багато трафіку. За даними економіста, у Норвегії, 15 аеропортів буде закривати свої вежі і перенесення операцій на віддалені диспетчерські пункти.

Фото: Аеропорт Скандинавські Гори

Згідно одинокій планеті авіаційний експерт Джон Волтон, технологія як безпечний і добре перевірений і можуть дати оператори Ще більше даних для роботи, а також дозволяє аеропортах управляти своїми перельоту з будь-якої точки світу.

"Аеропорти і організації управління повітряним рухом проводимо випробування з початку десятиліття", - пояснив він.

“Дійсно, з додаванням доповненої реальності — поставивши номер рейсу спливаючі вікна на літак, або додавання даних на екран в туман або ніч-час операції — авіадиспетчери більше інформації на кінчиках пальців.

“Це може бути навіть більш надійним: давайте уявимо пожежної сигналізації передбачає регулярні фізичні вежа для евакуації, закриття аеропорту. Якщо це відбудеться в місці віртуальної вежі у віддаленому місті, його операції можуть бути переміщені в інше місце з мінімальними втратами".

Може повітря сторожові вежі бути в минулому?

Таким чином, хоча ідея авіадиспетчерів не буде в аеропорту, існують системи резервного копіювання на місці, якщо щось піде не так і швидше за все ця тенденція стає все більш поширеним у всьому світі.

"Навіть сьогодні, жвавих аеропортів буде мати підхід та від'їзду контроль, які не перебувають на аеродромі, але і в малоповерхових будинках в іншому місці," сказав пан Гіллен.

“Вони працюють з використанням радіолокаційних та інших конфіденційних даних пристроїв передачі. Перехід до віртуальної вежі є відносно невеликий крок технічно і функціонально".тренд в подорожах320



Категория: Туризм