Трюк кухарі використовують, щоб отримати їжу на рейс
Опубликованно 20.01.2020 04:05
Підготовки останніх не маленький подвиг.
Ворота для гурманів є одним з найбільших гравців в грі літак, харчування, обслуговування близько 750 мільйонів пасажирів на рік у 60 країнах. У звичайний день на її Даллес Міжнародний аеропорт філія, в передмісті Вашингтона, округ Колумбія, компанія несе відповідальність за отримання 18,000 їжу на 275 рейсів. У високий сезон, що кількість домкрати до 25000 страви.
Щорічно, це означає, що ворота для гурманів ІАД (як відомо, використовуючи код аеропорту) поодинці йде через 84,000 Кока-Коли, 100,000 чашки йогурту і близько 590 000 кг льоду.
"Ми відкриті 24 години на добу, сім днів на тиждень", - сказав Гейт Гурме ОВР генеральний менеджер Джим Stathakes (чиїм кращим варіантом їжі в літаку-курка).
Пасажир насолоджується вечерею в економ-класі під час тривалого перельоту.
Даллес форпост ворота Гурме в аеропорту в глушині, прихована серед офісних будівель і охороняється службою безпеки та гігієнічні контрольно-пропускні пункти.
Комплексу заходів 12 000 кв. м, а внутрішній простір відчувати себе менше як на заводі і більше схожий на роздрібний склад змішаного з комісаром кухня: на кожному куті, ви знайдете деякі з 300 чоловік щодня кухонні, мийки, пекуча й упаковки харчових швидше хтось є в небі.
Кожен в польоті їжі повинно бути синхронізовано протягом 24-годинного вікна, щоб відповідати відповідний рейс. Продукти (зазвичай речі, які ви можете зробити цілий рік, як і ананас) поставляються точно в термін свіжості.
Їжа повинна бути вареною, а потім вибух-охолодженим, його температура збив з міркувань безпеки. Співробітники повинні мати ваш обід готовий, чотири години до рейсу і доставили на літаку не пізніше, ніж за одну годину до початку посадки на рейс.
Сільвен Harribey-це шеф-кухар на ворота для гурманів, який допомагає розробляти плани їжі для своїх клієнтів авіакомпанії. У той час як продовольча безпека є пріоритетом № 1 для творіння, він також дивиться, щоб відповідати їжу з її шляху.
"Ми хочемо переконатися, що ми маємо право їжа для призначення", - сказав Harribey, хто відвідував кулінарну школу в Бордо, Франція. "Коли ви сидите в літаку, це твій перший крок на шляху до вашої мети."
Шеф-кухар для упаковки їжі авіакомпанії у фользі перед вантаженням на літак.
Якщо ви летите з Токіо, приміром, свинину з імбиром часником, соєвим соусом і рисом-це сторона. Багет з вашою їжею, тим часом, задає тон для подорожі в Париж.
Але є ще одне міркування, теж: як ми їмо в небі не те ж саме, як ми їмо на Землі.
"Ми знаємо, що в повітрі на 36000 футів, наші смакові рецептори різні", - сказав Harribey. "Ми не (смак) як багато солі, тому що повітря сухий в літаку".
Щоб подолати цю біологічну особливість, Harribey додає трохи більше солі до страв, поряд з травами і спеціями, щоб розвивати смак.
Ви не отримаєте все, що з полудня.
Ця стаття спочатку з'явилася в Новій Зеландії і була опублікована з дозволутренд в подорожах454
Категория: Туризм