Австралійський Аутбэк могильник для максимум 8С


Опубликованно 15.01.2020 02:40

Австралійський Аутбэк могильник для максимум 8С

Обґрунтовану модель, яка була заборонена з неба у всьому світі після участі у двох аваріях загинуло 346 людей, не був в експлуатації з березня 2019 року.

Перший з флот авіакомпанії максимум літаків 737 прибув в Аліс-Спрінгс на цьому тижні після раніше проведених в аеропорту Чангі " в Сінгапурі протягом шести місяців.

У березні 2019 року, авіакомпанії з різних країн світу обґрунтована їх 737 Макс 8С після двох смертельних аварій за участю моделі Boeing.

Перший був, коли Лев повітря занурилися в Яванське море всього 13 хвилин після зльоту, загинули всі 189 на борту.

Азіатсько-Тихоокеанський зберігання літаків в Еліс-Спрінгс буду вдома до заземленим літака авіакомпанії максимум 8. Фото: Азіатсько-Тихоокеанський Зберігання Літаків

Менш ніж за п'ять місяців, та ж модель літака "Боїнг" розбився під час польоту з Аддіс-Абеби в Найробі. Рейс авіакомпанії "ефіопські авіалінії" зазнав проблем через кілька хвилин після зльоту, під час аварії не залишаючи нікого в живих.

Управління цивільної Австралії авіаційної безпеки (Каса) дав всім ясно для авіакомпанії Сінгапуру, щоб перемістити літаки в Австралію, мотивуючи це "низьким рівнем вологості навколишнього середовища" як ідеальний загін для заземленою площині.

В інтерв'ю ABC, Томом Вінсентом, керуючий директор Азіатсько-Тихоокеанський авіаційний зберігання (АПАС) — який є, де максимум 8 літаків будуть збережені, — заявив нинішній будинок у Сінгапурі був не довгостроковий план, який був, чому авіакомпанії потрібні на ПМЖ в Еліс-Спрінгс.

Могильник в Аліс-Спрінгс є ідеальним місцем для збереження літака.

"Кліматичні умови по всій Азії не підходять для тривалого зберігання літаків", - сказав він.

“Літаки були розташовані тут з-за кліматичних умов в Аліс Спрінгс — переважно, низької вологості навколишнього середовища.

"Це ідеальні умови для збереження активу літака ... мінімізації корозії та інших питань".

Для того, щоб літаки літають з Сінгапуру в Австралію, в реєстрі федерального законодавства повинні були затвердити на заборону буде знято для "авторизованого рейсу", тобто ні пасажири могли бути на борту, він рухався для зберігання тільки що спірна Макаса характеристика літака був відключений під час польоту.

Система маневрені характеристики збільшення (Макас) - це характеристика Боїнга 737 Макс система управління польотом, яка намагається імітувати качка поведінка схожий на Боїнг 737 НГ, особливо на малій швидкості і великих кутах атаки (переліт АОА).

Тому Вінсент-керуючий директор Азіатсько-Тихоокеанського зберігання літаків, який має свою оперативну об'єкта в Еліс-Спрінгс. Фото: Емма Мюррей.

Датчиків завдання-точно визначити, скільки літака направлений вгору або вниз. Після аварії жах "ефіопські авіалінії" в березні, експерти з безпеки польотів зосередили свою увагу на крихітний плавець, який простягається від авіалайнера ніс.

Система Макас на літак максимум 8 постійно подається дані з двох синхронізованих датчиків, розташованих на площині носа. У разі тангаж, в Макас автоматично переводить літак носом вниз без попереднього введення. Хоча пілоти можуть відрубати систему вручну, його раптова активація може заплутати пілотів.

В максимум 8, повністю автоматизована система ССХ датчик обходить пілота. Він бере на себе контроль і сил ніс літака вниз, що, на їхню думку, бути "безпечний" кут.

Авіакомпанії переносить свій літак максимум 8 (не зображено) в Еліс Спрінгз для зберігання.

Слідчі кажуть, що льотні характеристики й ефіопські повітря і Лев повітря максимум 8 літаків, перш ніж вони розбилися узгоджується з пілотами "бойових" комп'ютери літака.

Оскільки Boeing представив літаків 737 MAX 8 в травні 2017 року, компанія поставила близько 350 літаків по всьому світу, з більш ніж 5000 замовлень для останнього покоління 737-х літаків.

Станом на 31 грудня, американські авіалінії 24 літаків в своєму флоті, і південно-західний Airlines літака 31 на озброєнні понад 200 на замовлення.

Юнайтед Ейрлайнс парк включає 14 максимум 9 літаків, велику версію максимум 8.

Ціна одного літака коливається від $US99.7-129 млн. ($А148-192 млн.), Хоча знижки зазвичай дають клієнтам за великі замовлення.

Її основним конкурентом є компанія Airbus A320, який також призначений для коротких і середньомагістральних рейсах.



Категория: Туризм