Додатковим головним болем для Боїнга


Опубликованно 11.01.2020 07:10

Додатковим головним болем для Боїнга

Заклопотаність з приводу літаків "Боїнг" розробила після того, як тріщини були виявлені у тих частинах літака, які з'єднують крила до фюзеляжу.

Південно-західний Airlines, що базується в США, сказав, що два з літаків обгрунтовано були серед групи старих літаків, які повинні бути перевірені протягом семи днів в авральному порядку з Федерального управління авіації.

Проте бразильський гол авіакомпанія, оголосила, що вона покарана 11 у загальній складності з 115 лайнерів Boeing 737. За даними Reuters, авіакомпанія заявила, зміна флоту вплине на 3 відсотки пасажирів між тепер і кінець року.

Минулого тижня, ФАУ наказав авіакомпаній для перевірки літаків Boeing 737, починаючи з літаків, які здійснювали як мінімум 30 000 рейси, після того, як тріщини були виявлені в літаках, що проходять в Китаї.

Прес-секретар Boeing заявив виробник працює з авіакомпаніями щодо розробки планів ремонту. Фото: Джейсон Редмонд / ОВП.

"Це стан може негативно позначитися на структурній цілісності літака і призвести до втрати керування літаком," ФАУ йдеться в наказі, який вимагав літаки з тріщинами повинні бути заземлені, поки вони не можуть бути виправлені.

Прес-секретар Південно-Західного Брайан Перріш сказав, що екіпажі оглянули понад 200 літаків і виявили сліди злому на двох, які залишаться з сервісу, поки не зробили ремонт.

В авіакомпанії повідомили свої висновки Боїнг і FAA, сказав він.

Прес-секретар Boeing заявив виробник працює з авіакомпаніями в розробці планів ремонту, надання запасних частин і технічної допомоги.

Тріщини в частину, яка називається виделкою огірок з-за зубців, які простягаються під крилами. Довгий час вважалося, що розсіл Форкс ніколи не потребують заміни.

Сотні літаків Боїнг 737 Макса обґрунтовані по всьому світу з березня 2019 року. Фото: Марк Ролстон / AFP з.

За даними Reuters, в той час як дрібні літаки тріщини не є незвичайними, джерело в галузі сказав, що це було трохи незвично для тріщин на розсіл вилка до кінця літака за тривалістю життя, яка становить більше 90 000 посадок і злетів або "політ циклів".

ФАУ наказав бути близько 165 американських літаків перевірено протягом семи днів. Велика група, понад 1700 літаків, принаймні 22,600 рейси, повинні бути перевірені, перш ніж вони летять ще 1000 разів.

Літаки версія Боїнга 737 звана NG або нового покоління. Боїнг-це заміна НГ з 737 Макс, але Макс міцно укорінився в усьому світі після двох аварій загинули 346 осіб.

Американські авіакомпанії також є літак як частину свого флоту, однак ніхто з компанії 737-800С "потрапляють у семиденний вимога".

Ці останні підстави для Південно-737 НГС прийти, як авіакомпанія бореться з заземленою 737 Макс флоту.

Ці підстави призвели до скасування близько 30 000 південно-західний перельоту з березня.тренд в подорожах479



Категория: Туризм