Власник кафе Таунсвілл плескає 'право' і хамлять клієнтам


Опубликованно 09.01.2020 07:20

Власник кафе Таунсвілл плескає 'право' і хамлять клієнтам

У stoush почалася, коли Таунсвілл на цьому місці стерта кав'ярня отримав негативний відгук від клієнта, який був роздратований, коли вас попросили прибрати ноги зі стільця в кафе на початку цього місяця.

Енн Марі Рід, який належить створення протягом останніх семи років, відкрили у відповідь вогонь і викликали поведінка клієнта у відповідь залишив під своїм постом.

Але якщо говорити в новинах.ком.сьогодні ас, 51-річний сказав, що інцидент був лише верхівка айсберга.

Раніше вона сказала, невеликий, але "неприємно" кількість клієнтів заподіяну шкоду шляхом перестановки меблів, крали столові прибори та інші предмети, залишивши тканин, жувальної гумки і покриття живців і засмічення туалету.

У Квинслендском сказала, що вона "завжди були люди відчувають, як ніби вони господарі кафе і що я працюю на них".

Власник кафе Енн Марі Рід (праворуч) заявив, що інцидент був лише верхівка айсберга. Фото: Facebook/на цьому місці стерта

"Коли я вперше відкрив кафе у мене постійно були люди кажуть мені, що я повинна бути продаж і в які дні я повинна бути відкриттям", - пояснила вона.

"Спочатку ми були закриті один день в тиждень, тому що у мене був семи-робочий день до цього, і я поклявся я ніколи не зробити це знову, оскільки це було занадто утомливо — але в підсумку під тиском громадського тиску, щоб відкрити, тому що було дуже багато незадоволених людей".

Вона сказала, що теж була змушена додати елементи, які не були в меню з-за вимог клієнтів.

"Клієнти ходять і замовити тости (що не були в меню) і вони ніколи не кажуть "Дякую, що зробив для мене спеціальне харчування", - зазначила вона.

Міс Рід заявив приготування страв, які не були включені в меню часто призводило до замовника недозарядки, так як знадобився час, щоб виробити правильну цінову політику.

"Ми недоплатили за їжу, коли люди просто вимагали те, що вони хочуть — це просто ще один аспект цього права", - сказала вона.

"Мене засмучує, коли люди силу чого вони хочуть на вас — якщо люди хочуть, щоб покласти ноги на моєму стільці, чому я повинна кланятися, що?"

Міс Рід сказала, що вона в "одному човні", як і інші в індустрії гостинності, які також боролися хамити клієнтам.

Пані Рід володів кафе протягом семи років. Фото: Facebook/на цьому місці стерта

Хоча, каже вона, деякі клієнти думають, що вони володіють нею. Фото: Facebook/на цьому місці стерта

“Я думаю, що все в обслуговування клієнтів було статися щось подібне — але особливо неприємне було в ті вихідні, протягом двох днів підряд, у мене були й інші люди, поклавши ноги на стільці. Я не помічав її раніше, але потім я зрозумів, що відбувається раптом?'" вона сказала.

“Якщо ви приходите в кафе, ви повинні робити речі, мій шлях. У кожного свої правила у своїх закладах. Куди ми прямуємо, якщо кожному дозволено висловити свою думку — хто перевірити, хто є правильним або неправильним?"

Міс Рід пожартував, що власники бізнесу повинні бути в змозі розглянути їх клієнтів у відповідь, але сказав, що не обов'язково було негативних відгуків величезна проблема для промисловості.

"Це лякає тебе ... і подібні напади сталися останнім часом", - сказала вона.

“У мене була дама кричати на мене, тому що вона замовила собі їжу, що не веган. Вона взяла два шматки, відправив його назад і сказала, що вона замовила щось інше.

Міс Рід сказав, що більшість клієнтів були ввічливі, але деякі з них були 'право'. Фото: Facebook/на цьому місці стерта

“Але вона також замовила скінні капучіно та їжі, які явно були яйця заявлено в меню. Можливо, сталося якесь непорозуміння, але навіщо кричати на мене?"

Міс Рід підкреслила вона обожнювала більшість її клієнтів і невеликий відсоток дав іншим погане ім'я.

"Люди не розуміють, скільки людей в службу підтримки доведеться прикусити свої мови заради свого бізнесу", - сказала вона.

"Я не хочу звучати як я ненавиджу моїх клієнтів — у мене є блискуча клієнтів — але є люди, які ставляться до нас погано там."

ОГЛЯД

Клієнт ідентифікований тільки як TrentO84, залишилося одним-зірковий огляду, на початку цього місяця, посилаючись на "негативні флюїди від власника".

“Страшний час. Я отримав деякі дійсно негатив від власника просто сидіти, схрестивши ноги на табуреті," огляд починається.

“Вона стверджувала, що вона не хотіла, ноги на меблі, хоча стілець був зроблений з дерева. Немає ніякої рими або причини для цього, інші клієнти будуть у безпеці від мікробів припускаючи, що вони носять штани. Це просто несусвітня дурість, і вона приймає її самозаперечення.

“І пам'ятайте, що це не те, що ви говорите, це, як ви кажете, і як вона сказала, це те, що мене розлютило і спонукало мене написати цей відгук. Якщо ви можете, вибрати місця і зрозуміле управління, а не це місце".

Огляд був опублікований раніше в цьому місяці. Картина: На TripAdvisor

Тим не менш, Міс Рід відкрили у відповідь вогонь і викликали поведінка клієнта у відповідь лівий під своїм постом.

"Це негативні емоції, які ти проеціруешь на мене як особисто, так і в двох різних форумах дійсно привів мене вниз на цьому тижні Трент," вона почала.

“У мене теж є почуття і я маю право запитати дуже ввічливо для моїх клієнтів краще використовувати етикетні коли вони в моє кафе.

“Якби ви розмовляли в бібліотеці і попросили бути тихіше би ви поставилися такий? Якщо ви були в кінотеатрі і вони попросили тебе прибери ноги з крісла, як би ви відреагували?

"Прошу розглянути право іншої людини висловити свою думку, особливо у їх власному закладі, і зупинити ці висадки і необгрунтовані особисті нападки на мене — я стаю дуже підкреслює вашу негативність."тренд в подорожах533



Категория: Туризм