Коефіцієнт вбивця приносити авіакомпаній на коліна
Опубликованно 30.12.2019 13:20
Непостійна промисловості, літаки коштують дорого активів власними і працювати з кілька альтернативної використовує крім перевезення вантажів і пасажирів з А в Б.
Але в останні 12 місяців, незвично велика кількість авіакомпаній кришили, і керівників заявили про масові фінансових втрат в нестабільної економічному середовищі.
Менш ніж через тиждень, дві авіакомпанії зіткнулися з плахи. Французька авіакомпанія хаво йулларі ХL закликав "Ейр Франс", щоб обговорити останню хвилину, щоб запобігти їх крах. Вимагаючи 56 мільйонів доларів нового фінансування, бюджетного перевізника, який працює невеликий флот літаків Airbus A330 на службу Карибського басейну, США і Франції острів Реюньйон — заявив він досяг "великі труднощі" в минулому фінансовому році.
Але в той час як рятувальна місія французької бюджетні авіакомпанії, як і раніше, можливо, Томас Кук не у їх відчайдушних спробах заблокувати грошових вливань від держави або своїх акціонерів, перш ніж офіційно збанкрутувала в понеділок.
Томас Кук-не єдиний провайдер в подорожі у скрутному фінансовому положенні протягом останніх 48 годин. Фото: AP фото/Віктор Руїс.
Як найбільший репатріації в мирний час історія триває, хто винен, що пішло не так з безгрошової туристична компанія грається.
Самий 178-річний бізнес, використовуючи 22,000 у всьому світі, відчував, як якщо б було можливо угоду на вихідні з основними зацікавленими сторонами.
Уряд Великобританія була втягнута в краху після того, як Томас Кук попросив державна підтримка близько A275 мільйонів доларів в кінці минулого тижня.
За даними газети "Файненшл Таймс", переговори між урядом і зацікавленими сторонами компанії не вдалося провести операцію, яка буде тримати їх з червоного.
Міністр транспорту Грант шаппс завдав захистив рішення не закачувати гроші в проблемний компанії, говорить Бі-бі-сі грошові ін'єкції від держави буде тільки зберегли "Томас Кук" на плаву "протягом дуже короткого періоду часу".
Сіднейський технологічний університет викладач туризму Давид Beirman сказав, в той час як компанії, як знакових, як "Томас Кук" під собою "дуже великий шок", їх недосвідченість в авіації бачив їх борсатися на конкурентному ринку.
“Це швидкопсувний промисловості. Якщо у вас немає повної екскурсійної групи або порожній готельний номер або не повний літак, це ліцензію втратити гроші", - сказав він Новини.ком.АУ.
Фахівець з туризму д-р Девід Beirman каже, що цей сектор може бути швидкопсувний промисловості. Фото: Крістофер Фурлонг/Getty Зображення.
“Вміння працювати авіакомпаній мають достатню послуг для вашого ринку, а не порожні місця. Як Томас Кук має менше досвіду, ніж у конкурентів, він не отримував математики права".
Але як і більшість речей, там рідко буває єдиною причиною для такої великої провал. Але для авіаційної промисловості, є один ключовий фактор грає злий жарт з рентабельністю. І це економічно доктор Beirman говорить, швидше за все, калікою авіації Томаса Кука.
"Авіакомпанії вимагають дуже кваліфікованих фахівців, які зможуть бути конкурентоспроможними, і вони всі дуже схильна вартості палива", - сказав він.
“Qantas і British Аirways, 50 відсотків витрат на паливо. Якщо ви подивитеся на лоукост-перевізника, 60 відсотків витрат на паливо. Вартість газу дійсно критична.
"Це означає, що всі інші елементи, як вони ведуть бізнес повинен бути дуже худий і маю на увазі, а ще й висока залежність від усіх місць."
Хоча там рідко буває єдиною причиною для такої великої провал, є один ключовий фактор грає злий жарт з рентабельністю для глобальних авіакомпаній. Фото: Крістофер Фурлонг/Getty Зображення.
Одна з найважчих речей про запуск авіакомпанія ретельного прогнозування витрат на підтримку бізнесу на плаву.
Авіакомпаніям доводиться мати справу з коливанням витрати, такі як паливо, і як більшість накладних витрат у авіація, ціна не фіксується, тобто природна зміна у вартості палива з бюджетом складно.
За даними Statista, витрати на паливо склали в середньому на 23,5 відсотка від загальної суми витрат авіакомпанії протягом 2018 року. Цей показник був нижчим на 32,3 відсотка в 2012 році, але, за прогнозами, натисніть на 25 відсотків у 2019 році.
Протягом 2018 року, вартість пального підскочила на пік літнього сезону, а потім знову знизився. Але тепер, вартість знаходиться на підйомі ще раз, і якщо він не приносить авіакомпанії на коліна, він упевнений, коштує більше, ніж він може собі дозволити.
Д-р Beirman говорить "Квантас" має ставки на ціни на паливо. Фото: Кемерон Спенсер/Getty Зображення.
Доктор Beirman сказав Факторинг у вартості палива-це набір навичок, авіакомпанії "Квантас" як добре, а інші боролися, щоб керувати плином часу.
"Різниця між успіхом і провалом в авіакомпанії вузька — якщо ви отримуєте ціну палива неправильно, або не вистачає популярності, ось і різниця", - сказав він.
“Те, що великі авіакомпанії, як "Квантас", є те, що вони називають хеджуванням, а от звідки у вас ставка на паливі.
“Якщо ви укладаєте контракт на рік для хеджування палива на $1 за літр, а ціна на ринку проходить більше, ніж тоді ви yayyay ура, ми молодці.
“Квантас зробив дійсно добре, але Вася (вірджін Австралія) вибрав не того рівня, щоб хеджувати, тому, коли ціни на паливо пішли вниз, вони платили високу ціну.
“Хеджування палива-це дуже складно в багатьох відносинах, і це освічені здогадів. Неможливо вгадати, коли проксі Ірану будуть атакувати нафтові свердловини в Саудівській Аравії".
Що каліки подорожі гігантський Томас Кук? Фото: Шон Геллап/Getty Зображення.
Минулого місяця, незаймана Австралія генеральний директор Павло Scurrah оголосив сьомий щорічний збиток авіакомпанії в супроводі планує скоротити 750 робочих місць, а також перегляд всієї мережі польотів перевізника.
Містер Scurrah привів приглушений торгівельні умови в другій половині фінансового року в поєднанні з паливом і валютні труднощі та збільшенням операційних витрат, як найбільші удари на тлі ослаблення внутрішнього ринку.
"Ми маємо значний ріст виручки і у нас є проблеми на рівні собівартості", - сказав він.
“Те, що я побачив приходячи в Діві Австралії були деякі серйозні перешкоди, пов'язані з паливом, де ми витрачаємо сотні мільйонів доларів обтяжені на Діві австралійської групи за останні пару років. Важливо, що ми робимо правильну базову вартість компанії, так що ми більш стійкі, коли ці стримуючі фактори є".
Діви Австралії головний виконавчий директор Пол Scurrah визнав авіакомпанія була проблема на рівні витрат. Фото: Брітта Кемпіон / Австралійський
Палива — поряд зі слабкою іноземній валюті можна розглядати як "ідеальний шторм" для залучення туристичних фірм або авіакомпаній фінансове піку або, в гіршому випадку до колін.
Біди в XL Airways в наступних подібних проблем з французької авіакомпанії Эгль Азур, що розгортаються банкрутство-це один PIN-код, щоб впасти серед невеликих європейських авіакомпаній намагаються боротися з підвищенням цін на паливо і жорсткої конкуренції, обумовленою низькою собівартістю.
Коли ціни на паливо почали знову підійматися в 2016 році, авіакомпанії були вражені. Політична невизначеність не допомогла британської авіакомпанії або — однак деякі критики кажуть, що деякі компанії можуть використовувати це як цапа-відбувайла за невдалий виступ, замість того щоб визнати справжнього вина.
"Ціна на паливо є найбільш важливим компонентом управління авіакомпанією, і (авіакомпанії) повинні хеджування цін на паливо," сказав д-р Beirman.
“Раз вони не знають, скільки вони платять, то вони можуть робити всі інші маркетингові речі, першого класу, економ-класу, всі інші речі, і вони можуть вирішити, які маршрути.
"Але це важка промисловість, хоча попит росте."тренд в подорожах867
Категория: Туризм