Жінка, яка виступала після домагалися в польоті посланник був атакований онлайн
Опубликованно 25.12.2019 07:05
Джессіка Ван Мейр сказала, що вона направила послання до свого особистого облікового запису Facebook, називаючи її "повією" і говорить їй, щоб взяти її власне життя.
Джессіка раніше розповів про те, як вона жахнулася, коли перший пасажир стежить за нею через чат системи літака, що дозволяє мандрівникам, щоб спілкуватися на борту.
Кембриджського університету назвали "акуратний Малюк" на одного пасажира сиділи дев'ять рядків, а інший написав "Ласкаво просимо в пекло".
Джессіка Ван Мейр став мішенню чужих на Віргінські Атлантичний рейс і тепер стверджує, що вона була направлена після виступу.
Мандрівник брендинг себе "бід д**до свінгер" підморгнув у відповідь на хворого повідомлення.
Але Джессіка, родом з Атланти, штат Джорджія, закрити їх, відповівши: “я працюю в юридичній фірмі, яка спеціалізується на онлайн-сексуальні домагання. Насолоджуйтеся повідомляється Діви".
Вона розповіла Вікторія Дербішир на Бі-бі-сі сьогодні про зловживання вона отримала з приходом вперед.
"На жаль, я думаю, коли жінка говорить про те, що сексуально домагався онлайн вона буде засипаний образливі повідомлення, а також," сказала вона.
“І я отримав особливо про одну, на мій особистий Facebook від хлопця, який назвав мене повією. Він сказав мені, щоб піти розкрити собі вени, і тоді ви знаєте, що смоктати його окремої частини.
"І ви знаєте, це дійсно засмучує, що є такі чоловіки, які так дратують жінки, говорячи про своєму власному досвіді, що вони підуть в міру мене дивиться і каже мені, щоб вбити себе".
Британський експерт з правових питань був засипаний брудної повідомлення на борту вірджін Атлантік літак через чат системи кабіни
Юридичний експерт, який працює для юридичної фірми Макалістер у вашому місті Мейденхед, Беркс, написав про поневіряння в Twitter.
Вона поділилася зображеннями повідомлень, написавши: “Я був на Віргінські Атлантичний рейс, і я несподівано отримав ці сексуально образливі повідомлення на моєму екрані.
“Я був у 55С. Стюардеси були люб'язні і впоралися з цим швидко. У будь-якої іншої жінки це статися з ними?"
Вона додала: ""Вірджін Атлантік", ви, ймовірно, слід вжити заходів, щоб запобігти це шляхом маркування певної мови і створення звітності на чат, щоб повідомити про образливих користувачів".
У "крісло-сидіння системи" дає пасажирам можливість сполучення один з одним на борту, грати в ігри на екранах перед ними.
Джессіка сказала пасажирам, що вона працювала в юридичній фірмі, що спеціалізується в сексуальних домаганнях.
Мандрівник брендинг себе 'бід д**до свінгер' підморгнув у відповідь на хворого повідомлення.
Він також може бути використаний, щоб замовити напої, закуски та харчування під час рейсу.
Але Діви вже сказав, вона буде розглядати свою систему, щоб уникнути пасажирів розсилку спам-повідомлень.
Прес-секретар сказав: “Ми надзвичайно стурбовані звісткою про подію повідомили на борту одного з наших рейсів і розслідують в терміновому порядку.
“Ми хочемо, щоб всі наші клієнти мають кращий досвід можливим, коли вони літають у нас і є нульової терпимості до будь-яким руйнівним або неадекватної поведінки.
“Ми вдячні нашим бортпровідникам, хто підтримав наш клієнт після цього інциденту і хотів би вибачитися за занепокоєння.
"Ми зараз переглядаємо наші розважальні системи, щоб забезпечити це не повториться".
Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволутренд в подорожах949
Категория: Туризм