Місць економ міг мати більше місця для ніг в очікуванні огляду безпеки


Опубликованно 19.12.2019 06:00

Місць економ міг мати більше місця для ніг в очікуванні огляду безпеки

Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) буде проводити тести в Сполучених Штатах, щоб побачити, якщо поточний посадочні розміри відповідають площині вимоги до евакуації.

Тести будуть аналізувати, наскільки швидко пасажири можуть евакуюватися з літака, що може призвести до мінімум місця розміри обов'язкових в перший раз, Сонця звіту.

Поточні правила говорять, що авіакомпанії повинні бути в змозі евакуювати пасажирів протягом 90 секунд, але не встановлюють вимог щодо розміру сидіння.

Однак, з місць стає все менше, а пасажирів стає все більше, можуть бути наслідки для безпеки.

ФАУ буде проводити випробування евакуації з 720 осіб за 12 днів у листопаді, заступник адміністратора Ден Елвелл заявив минулого тижня в будинок чуючи нас.

ФАУ розглядає місця в літаку занадто малі для безпечної евакуації,

"Американці стають більшими і розмір сидіння-це важливо, але він повинен бути подивився на в контексті безпеки", - сказав він.

“Ми збираємося отримати відповідь на крок крісел.

"У цьому році ми гонг, щоб створити необхідну місць, довжина, ширина, засновані на безпеці", - додав він.

Місце пітч — відстань від спинки сидіння до наступного — на недорогих американських авіаперевізників, таких як спірит Ейрлайнз Інк і прикордонних авіакомпаній є одними з найменших, на 71.1 см економіки.

У Великобританії, бюджетні авіакомпанії Ryanair має 76.2 см, в той час як EasyJet має 73.7 див.

В Австралії, в стандартні місця економ тангаж варіюється в залежності від літака. На літак в Сінгапурі-це А321 це 77.1 см, але на А330 це 78.7 см, такий же, як Qantas і Virgin Австралії, шукач.ком.порівняння АУ знайдено.

Розміри сидіння і висоти варіюється в залежності від авіакомпанії і літака.

Конгрес США прийняв закон у жовтні 2018 направляючи ФАУ, щоб встановити мінімальні стандарти сидіння по висоті, ширині і довжині для безпеки пасажирів протягом одного року.

У липні 2018 — Перед тим, як законопроект був прийнятий, — FAA сказав, що у відповідь на петицію, подану у федеральний апеляційний суд, що воно не буде регулювати розмір сидіння.

Маржа авіакомпанії можуть постраждати, якщо їм довелося перенастроювати літаки, щоб створити більше простору.

Республіканець Пол Мітчелл заявив у Палаті транспорту і слухання Комітету з інфраструктурі він був 188см зростанням і важив 108kg.

“Я не зовсім витончений хлопець. Чому ви не дивіться по кімнаті?", - сказав він.

“Є багато не настільки вишуканий чоловік. Я не впевнений, що моделі використовуються реально відобразити поточні авіапасажирів".

Місця в літаку виявляються скорочується, оскільки авіакомпанії впихнути все більше і більше місця на продаж.

"Американ Ерлайнз" та "Юнайтед Ерлайнз" налаштування багато з їх новітніх літаків у 76,2 см крок крісел, при додаванні преміум-економ-класу в 86,4 див.

Раніше в цьому місяці", " Дельта Ерлайнз Інк головний виконавчий директор Ед Бастіан захистив тренера місця виникнення перед економічним клубом Вашингтона.

"Кімнати ногою-це нормально", - сказав він.

“Те, що ви знайдете, коли ви летите тренер більш цікавим. Таким чином, ви не турбуватися про безпеку ваших ніг".

Він додав, що місць може здаватися менше, тому що літаки більш насиченим.

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволутренд в подорожах248



Категория: Туризм