Кріс Хемсворт акцій казку про те, як він обдурив туриста в поїздку подрібнювач
Опубликованно 18.12.2019 20:15
На відкритті Австралії новий світовий туристичної кампанії в Сіднейському оперному театрі сьогодні, Тор актор показало, що він колись обдурив молодий американський мандрівник у вертольоті по дорозі в рідне місто Байрон-Бей під час австралійської частини світового прес-туру.
"Ми були досить щасливі, щоб бути доставлений вертольотом з одного місця в інше," Хемсворт розповів події МК, радіо зірка Майкл "Wippa" Уипфли.
“По дорозі в аеропорт ми бачили туриста з табличкою направляється в те ж місце ми прямуємо. І ми сказали, це буде досить забавно.
Кріс Хемсворт на церемонії запуску нового туристичного походу Австралії в Сіднейському оперному театрі. Фото: Брук Мітчелл/Getty Зображення
"Ми походили, 'ви куди?' і він сказав, 'Байрон Бей'. Так ми походили, 'ми можемо вас підвезти, приятель".
Сказав Хемсворт молодий автостопщик був у замішанні, коли він сів у машину і поїхав у неправильному напрямку, в сторону аеропорту, а потім прямо на літне поле, де чекав вертоліт.
"Він був молодий американський мандрівник, музикант і просто очманів", - сказав Хемсворт.
“Ми летіли прямо в серце Байрона. І коли ми приземлилися, він повернувся до мене приятель і сказав, що Тор?'
"Мій друг сказав мені, 'ні, Ні, це не'. Ми витягли з неї".
Хемсворт поділився історією сьогодні вранці при запуску нової туристичної Австралії: "давай жити наші Philausophy" туристична кампанія, метою якої є продати персонажа Австралії larrikin і завидний спосіб життя в світі.
Мета кампанії-продати спосіб життя Австралія в світі. Фото: Туризм В Австралії
Акція 38 мільйонів доларів spruik дев'яти основних австралієць "філософій", в тому числі товариство, "ні турбот" ставлення, любов до природи, дух пригод, оптимізму і оповідання.
Це особливість високого профілю австралійців такі, як Хемсворт, Пол Хоган, Кайлі Міноуг, Террі Ірвін, кухарі Кайлі Квонг, Кертіс Стоун і Бен Shewry, комік Адам Хіллс, серфінгіст Мік Фаннінг, автор Кеті Летте, режисер Уорвік Торнтон і мільярдер підприємець Майк Кеннон-Брукс.
'Ніяких турбот' - один з дев'яти основних філософій або philausophies' (в 'аус' навмисно). Фото: Туризм В Австралії
Вона буде розгорнута протягом трьох років в ключових глобальних ринків туризму по всій Азії, Європі та Північній Америці, просуваючи австралійський спосіб життя і ставлення скільки знакових місць і пам'яток.
Туризм в Австралії керуючий директор Філіпа Харрісон сказав, в той час як Австралія була широко розглядається як бажане місце для відвідування, час, відстань і "модності" були проблеми.
“Люди думають, що вони знають Австралії, вони думають, що вони бачили і зробили це, коли вони були тут. І це дійсно наша робота, щоб сказати їм, нових і різних історій", - сказала вона.
Кампанія демонструє спосіб життя в Австралії і характеру, скільки своїми історичними пам'ятками та краєвидами. Фото: Туризм В Австралії
“Ми також є місцем, яке страждає від трохи низька терміновість, щоб приїхати сюди. Ми знаходимося на цебро список кожної людини, ми знаємо, що ми дійсно привабливим місцем, щоб приїхати, але це по часу, відстань і витрати — ті раціональні бар'єри.
"Люди думають, 'Я збираюся дістатися до Австралії в один день'. І наша робота насправді працювати, як зробити цей день сьогодні".
По темі: всеселую поганий туристичних кампаній всіх часів
Австралія привернула 8,6 мільйона відвідувачів у віці 12 років і старше протягом 12 місяців до червня 2019 року, збільшившись на 3% порівняно з попередніми 12 місяцями.
Хемсворт на запуск з Бобом і Террі Ірвін. Фото: Брук Мітчелл/Getty Зображення
Більшість іноземних гостей приїхали з Китаю (1,32 млн.), Далі йдуть Нова Зеландія (1,27 млн.), США (764,000) та Сполучене Королівство (674,000).
Нова кампанія намагається в Пол Хоган надзвичайно успішною "Прийди і скажи Привіт" десь на початку 1980-х років, який твердо Австралія поставила на світовій карті.
У минулому році, туризм в Австралії привернув увагу Сполучених Штатів з причепом для інсценування Крокодил Данді фільм, який був показаний під час Суперкубка.
Кріс Хемсворт і Денні Макбрайд об'єдналися для туризму Австралії 'Данді: Син легенди повертає фальшивий фільм будинку в 2018 році. Фото: Туризм В Австралії
60-секундний оголошення туризм, який показав австралієць важковаговики Кріс Хемсворт, Марго Роббі і Х'ю Джекман, спочатку створює плутанину, так як люди думали, що це був трейлер нового фільму під назвою Данді.
Але не всі кампанії були успішними. У той час як знакових, туризм в Австралії “так чорт візьми, де ти? походу" не зовсім потрапив в точку в 2007 році.
Комерційної, вартість яких становить колосальні 180 мільйонів доларів і вкинув маловідомий Лара Бингл у славі, настільки неприємна була заборонена у Великобританії і Канаді за скарг про його "поганий мову".тренд в подорожах152
Категория: Туризм