Невиховані туристи в Японії будуть повчати за місцевим етикету
Опубликованно 30.11.2019 03:00
Чарівний, старовинний храм, заповнений японський місто завжди було подорожі гаряча точка, і кількість відвідувачів постійно зростає. Більше 53 мільйонів туристів наповнили вузькі вулички Кіото в 2017 році.
В АП-ТВК в органах також перевантаженою шині навколо туристичних об'єктів, залишаючи транспортні засоби надто упаковані для місцевих жителів, щоб використовувати.
Так, станом на понеділок, чиновники знайомити туристів про правильному японського етикету за допомогою повідомлення на своїх смартфонах, в Нью-Йорк Пост повідомляє.
Туристи в Кіото готуються з етикету. Зображення: iStock Не
Пілотна програма з Кіото знаменитий Hanamikoji вулиці в районі Gion, є батьківщиною гейш, призначений для того, щоб заспокоїти жителів, за даними Південно-Китайському ранковий пост.
Правил, які в обох англійська і китайська, просимо відвідувачів утриматися від зйомки гейші — майстерно і традиційно одягнених жінок, майстерних в співі і граючи на музичних інструментах без дозволу.
Багато правила стосуються міста гейші. Зображення: iStock Не
Вони також включають інструкції, щоб не зачепити ліхтарі і попередити туристів, щоб прогулятися по боках вулиці, а не в середині. Повідомлення також пояснити, що бар'єр, під назвою "kekkai", позначає приватна власність.
Нові нагадування етикету — від землі, інфраструктури, транспорту і туризму, міністерство у співпраці з Кіотським державою — з туристсько-інформаційний додаток, який можна завантажити на смартфони. Деякі відвідувачі орендувати або позичити мобільних пристроїв зі своїх місць, а ті приходять з додатком, так що користувачі будуть автоматично отримувати інформацію до 8 грудня, коли пілотна програма закінчується.
Туристи мають хибні уявлення про гейшах. Зображення: iStock Не
Туристам слід пам'ятати, що гейші не платять по туризму, і, коли вони помітили на вулиці, вони зазвичай по дорозі на роботу, за словами Аві Lugasi, засновник туристичної компанії Вікна в Японію.
"Гейші знають, що вони являють собою особливий і унікальний аспект японської культури та предметом інтересу, так це частина їхнього життя, але люди повинні поважати їх, теж," Містер Lugasi сказав в 2014 році телекомпанія CNN. Він запропонував туристи їх знімати збоку або ззаду і триматися подалі від шляху гейші.
Kyoto є одним з найпопулярніших в Японії місць для туристів. Зображення: iStock Не
"Туристи мали величезний позитивний вплив на місцеві справи і ми вважаємо, що їх досвід в реалізації Кіотського світу," Кей Тамура, Кіото-житло директор туристичної компанії Сірка подорожі, сказав Саут Чайна морнінг пост.
"Але, з іншого боку, тут є люди, які кажуть, що це вже зайшло занадто далеко, що там дуже багато туристів в місті, а місцева інфраструктура не справляється."
Ця стаття спочатку з'явилася на Нью-Йоркській пост і був відтворений з дозволу
Категория: Туризм