Джетстар відмовиться від регіональних маршрутах


Опубликованно 27.11.2019 13:25

Джетстар відмовиться від регіональних маршрутах

Авіакомпанія розмовляє з 70 співробітників про переїзд набуде чинності з 1 грудня.

Джетстар прилетіла до Нейпір, Нельсон, Нью-Плімут і Палмерстон-Норт протягом останніх чотирьох років.

Наявність бюджетні відгалуження авіакомпанії Qantas має вирішальне значення в знижуючи вартість завідомо високі тарифи на регіональних маршрутах.

Враховуючи невизначеність турбогвинтових послуги після 30 листопада, клієнти в Сінгапурі побував на регіональних служб після 30 листопада будуть запропоновані варіанти, включаючи повне повернення коштів. Близько 20 000 пасажирів, заброньовані на рейси Jetstar після цієї дати.

Повітря Нова Зеландія швидко накинулися на новини свого суперника — пропонують знижені тарифи для постраждалих клієнтів в Сінгапурі.

Авіакомпанія втратила 20 мільйонів доларів літаючої регіональної мережі в минулому році.

Будинок директора Travel комерційних Брент Томас сказав, що рішення в Сінгапурі-це було великим ударом для регіональних Нової Зеландії.

Рух було неймовірно мало часу, провідних на період різдвяних свят.

"30 листопада — це тільки до грудня, в новорічний період, який бачить великий рух людей", - сказав він.

“Це дуже важкий час для людей, щоб перемістити себе з-за відсутності вільних місць. А потім, що це буде коштувати того, так що це важко.

“Це, звичайно, не добре для людей в регіонах, де в даний час авіакомпанією Jetstar літає. І це також буде потенційно впливати з точки зору туризму.

Г-н Томас сказав, що буде вплив від вхідної точки зору, тому що це буде складніше, щоб дістатися до тих регіонів.

"Джетстар несе в собі значну кількість людей, тому ті клієнти, які змушені будуть шукати альтернативи, в більшості випадків, звичайно, буде повітря Нової Зеландії", - сказав він.

“Ми точно знаємо, де була конкуренція це добре з точки зору ціноутворення. Але і з точки зору доступності для мандрівників.

Джетстар літаки перестануть літати в регіональні центри в Новій Зеландії. Фото: Джетстар

"Це збирається бути потенційно більш важким для них, щоб літати, коли їм потрібно, але і за правильною ціною, так як авіакомпанії ціна звичайно, якщо вони не мають найнижчий клас тариф вони хочуть, щоб купити наступну, і коли у вас немає іншої авіакомпанії, тобто менше тих, хто класом нижче ціни."

Результати для мандрівників, ймовірно, буде менше, доступності і високої ціни.

"Там, де це дійсно ідеально для тих людей, які не мають можливість бронювання заздалегідь і, як правило, це люди, які, наприклад, сімейні проблеми або бізнес-туристи, яким довелося замовляти в кінці шматок," сказав Томас.

Гарет Еванс, головний виконавчий Джетстар вилетіла в Окленд, щоб доставити погані новини, і сказав, що його авіакомпанія враховуючи регіональні маршрути "червоний гарячий" іди.

Містер Еванс сказав, що там ніколи не був гарний час, щоб оголосити про скорочення послуг, але зробили це, щоб дати час для проведення консультацій з працівниками, більшість з яких буде запропонована робота в Новій Зеландії і пасажирів, які могли б зробити альтернативні механізми.

Він сказав, що з урахуванням стану ринку і витрат на виконання регіональної операції, було мало перспектив будь-якого перелому в найближчому майбутньому. Джет експлуатації авіакомпанії тут припадає 83 відсотки свого бізнесу.

ПОВІТРЯ НЗ НАКИДАЄТЬСЯ НА БІДУ СУПЕРНИКА

Постраждалих клієнтів Джетстар зможете придбати НЗ сидіння-тільки проїзд по тому ж маршруту в той же день (графік дозволяє) не більше 50 $в один бік.

"Ми знаємо, як важливо авіаперевезень на регіональних Нової Зеландії і тому ми даремно витрачаємо час, щоб підтримувати клієнтів у Сінгапурі з спеціальний тариф зі знижкою," головний директор компанія Ейр НЗ кулачка Уоллес сказав.

Повітря НЗ зобов'язуються не збільшувати його низькою свинцю-в тарифи на регіональні маршрути "як мінімум до кінця 2020 року, в залежності від ціни на паливо стабільні," р-н Уоллес сказав.

“Це означає, що тарифи, починаючи з $39 у кожну сторону залишиться для Napier і Нью-Плімута в Окленд, а також Нейпір-Нью-Плімут і Нельсона в Веллінгтон. Свинець-в тарифи для Окленда в Палмерстон-Норт і Нельсон продовжить починаються від $49 в одну сторону".

БОРОТЬБА З САМОГО ПОЧАТКУ

Джетстар з усіх сил, щоб заробити гроші на районних служб з самого початку - і звинувачують у збільшенні витрат на експлуатацію 'тонких' маршрутах і розм'якшення внутрішнього ринку. Конкурент повітря Нова Зеландія - яка тільки виграє від зняття Джетстар це - також повідомив про уповільнення темпів внутрішнього трафіку.

Компанія заявила, що вона зроблена втрати за всі чотири роки роботи в Новій Зеландії і він вирішив відступити, оскільки не було очевидно, що ці втрати можуть бути знижені в майбутньому.

Джетстар підлетів до 130 рейсів в тиждень по регіональній мережі з використанням літаків Q300 з Окленда в чотирьох центрів і між Велінґтоном і Нельсоном.

Авіакомпанія каже, що продовжить літати її магістральних реактивних маршрутів.

Еванс сказав, що новий регіональний ринок Зеландія стикається з деякими перешкодами, зі зниженням попиту і підвищенням цін на паливо - і авіакомпанія не бачу перспектив найближчим часом зміни в будь-який час.

'В результаті, ми оголошуємо сьогодні пропозицію до кінця наших регіональних послуг, з остаточною рейси на 30 листопада цього року", - сказав Еванс.

“Ми дали йому реальний перейти. Однак, незважаючи на чотири роки напруженої роботи, в тому числі ставши самим на час двох великих регіональних авіакомпаній і маючи високий рівень задоволеності клієнтів, наша регіональна мережа продовжує бути збитковим.

"Ми розуміємо, що будуть розчарування в регіональних центрах на сьогоднішню заяву".

Джетстар боролася, щоб заробити гроші на регіональних служб з самого початку. Фото: Джетстар

У Сінгапурі приніс низькі тарифи і конкуренція в регіони і провели з послугами почався в 2015 році понад 1,3 млн пасажирів.

“Ми дуже пишаємося тим, що наша регіональна команда домоглася, щоб допомогти ківі бачити свою країну менше. В минулому році 25 відсотків наших регіональних клієнтів платять менше, ніж $50 на свій рейс і 75 відсотків, виплачених за $100".

Регіональні клієнти були дуже вірний, сказав Еванс.

'Ми хотіли б подякувати їх і всіх наших регіональних зацікавлених сторін, включаючи аеропорти, місцевих рад, підприємств і туристських організацій для їх підтримки."

У Сінгапурі буде продовжувати пропонувати до 270 вітчизняних реактивних послуги в тиждень на своїх реактивних послуг між Окленді, Веллінгтоні, Крайстчерчі, Данідіне і Куїнстауні і до 100 міжнародних рейсів в тиждень на Тасман і в Раротонга.

"З кінця жовтня ми подвоюємо наші Квінстауна в Веллінгтон послуг до шести в тиждень, а ми будемо продовжувати дивитися на можливості для наших внутрішніх магістральних маршрутів і міжнародні польоти", - сказав Еванс.

Авіакомпанія сьогодні розпочати процес консультацій з близько 70 постраждалих співробітників на цю пропозицію і очікується, оголосить остаточне рішення до кінця жовтня.

Альтернативні варіанти працевлаштування будуть доступні для всіх співробітників регіональних авіакомпаній Jetstar — складаються, головним чином, пілотів і бортпровідників — через Jetstar і Qantas в групу компаній в Новій Зеландії та Австралії.

Загальні затоки менеджер по туризму Хокс хамішь Сэкстон заявив, що запропонований зниження або усунення рейси Jetstar був, швидше за все, призведе до зниження пропускної здатності і частоти рейсів між Хоукс-Бей і Окленді.

"Прихід в Сінгапурі в регіон приніс із збільшеною ємністю і більшої частоти рейсів, так ефективно Джетстар додавання на авіаперевезення в Новій Зеландії, Хокс-Бей дозволив багатьом людям подорожувати частіше", - сказав він.

Сакстон сказав, що з авіакомпанією конкурент приходить необхідність конкурувати на розкладу і ціни на авіаквитки.

"Що це буде означати в плані ціни після листопада ще належить побачити".

Авіакомпанія має близько 50 пілотів, більшість з яких є членами новозеландської Асоціації лінійних пілотів (NZALPA).

Президент NZALPA Андрій Ridling сказав, що NZALPA вже почали роботу з Радою Джетстар регіональних пілотів і Jetstar регіональних пілотів.

“Ми працюємо через пропозицію Джетстар регіональних, які ляжуть в процес консультацій. Нашим першочерговим завданням є підтримка наших членів і найкращим чином представляти і захищати інтереси постраждалих льотчиків і їх сімей', - сказав президент Асоціації Андрій Ridling.

NZALPA компанії повідомили, що це буде виглядати перерозподіляти Джетстар регіональних пілотів в авіакомпанії Qantas групи, або тут, в Новій Зеландії або Австралії, і резервування будуть доступні для тих пілотів, для яких переклад не є прийнятним.

"Це дійсно тривожний та непевний час для Джетстар колег і друзів, і наші співробітники і широкий членський склад NZALPA зібралися разом, щоб зробити все можливе для підтримки постраждалих пілотів і один одного", - сказав Ridling.

Ця історія вперше з'явилася на NZ Herald і була опублікована з дозволу. тренд в подорожах86



Категория: Туризм