Новий звіт показує, що причиною авіакатастрофи 2018 Лева
Опубликованно 13.11.2019 01:40
Після випуску їх заключного доповіді в п'ятницю, авіакатастрофа слідчі прийшли до висновку, що Боїнг, Лев повітря і самі пілоти були всі частково винні.
Вони провинятся проектних рішень компанією Boeing, які зробили літак уразливих до виходу з ладу одного датчика.
Вони критикували американські регулятори безпеки, які сертифіковані на літак.
І вони вказали пальцем на один з власних авіакомпанії своєї країни, Лев, за недостатньої підготовки льотчиків і прогалини в обслуговуванні.
Слідчі заявили, що комбінація з дев'яти основних фактора, приреченої на новий літаків "Боїнгу", занурилися в Яванське море незабаром після зльоту на Жовтень. 29, 2018.
"Якщо один з дев'яти не сталося, можливо, аварії б не сталося", - заявив головний слідчий Nurcahyo втомили заявив на прес-конференції.
По темі: те, що ми пропустили, коли перший Боїнг-737 Макс розбився
По темі: Лев Повітряний політ 'нестійкий' боротьба до фатальної вляпатися
Після авіакатастрофи Лев, чиновники ВПС були стурбовані їх танкера КС-46А "Пегас", загальна ж проблеми, як і Боїнг 737 Макс. Фото: Ліндсі Уоссон/Рейтер.
Багато проблем були раніше розкриті в попередній доповіді, що індонезійські власті видали у минулому році.
Як і раніше, випуск остаточного звіту, ймовірно, матиме більший тиск на Boeing, який перебуває під слідством Міністерства юстиції США і американський Конгрес.
29 жовтня Лев авіапереліт остаточного зльоту з Джакарти.
Кілька годин потому, Боїнг 737 літаків Макса занурилися в Яванське море, убивши всіх 189 людьми на борту.
Незважаючи на літаку був оголошений придатним до депортації Джакарта, кілька родичів загиблих в авіакатастрофі пішли далі і подали позови проти Боїнга.
Боїнг досі працює, щоб виправити його самим продаваним літаком через сім місяців після максимум всі літаки були засновані після другої аварії на 10 березня в Ефіопії, в яких загинули 157 осіб.
Остаточний доповідь про цю аварію становить кілька місяців, але попередні висновки виділені значні подібності з катастрофою в Індонезії.
Надя Milleron, мати Самья Stumo, хто загинув в результаті аварії рейсу авіакомпанії "ефіопські авіалінії" 302, серед сімей Боїнг обіцяв дати $100 млн, щоб компенсувати два ДТП. Фото: Андрій Кабальєро-Рейнольдс/ОВП.
КЛЮЧОВІ МОМЕНТИ ЗІ ЗВІТУ:
• Конструкція Боїнг критичного польоту-системи управління є ключовим фактором у аварії, неодноразово штовхає літак носом вниз.
Система, названа Макаса, спиралися на один датчик для вимірювання напрямку потоку повітря, що робить його вразливим, якщо датчик дав осічку — що він і зробив.
Boeing також зроблені помилкові припущення про те, як швидко пілоти могли відреагувати на несправність і не інформувати льотчиків про існування Макаса до після авіакатастрофи Лева, що робить його більш важким для пілотів Лев повітря, щоб врятувати літак і його пасажирів.
• Лев льотчики, які мали проблеми на одному з попередніх рейсів не змогли належним чином відзначити це в журналі літака, тому ремонтні бригади не змогли виконати необхідний ремонт.
Пілоти в роковому польоті не вдалося виконати правильний порядок дій в аварійних ситуаціях для носа-вниз по тангажу літака.
Другий пілот не зумів розібратися в ситуації і був зайнятий не перелік надзвичайних ситуацій.
• Нагляд з боку регулюючих органів безпеки, який сертифікований в літаку могло бути набагато краще.
Несправності Макаса вважався головним питанням безпеки, а не "небезпечних" або "катастрофічною", — класифікацій, які б підказали більш глибокого розгляду.
Боїнг припущення про те, як швидко пілоти будуть реагувати на проблеми виявилися занадто оптимістичними, але вони зустрілися федерального керівництва Авіаційної Адміністрації.
Боїнг літака 737 максимум зберігається на парковці для співробітників поруч з полем "Боїнг" в Сіетлі, штат Вашингтон. Найбільш продаваним літаком була заснована в усьому світі з 13 березня після другої нищівного краху. Картини: Стівен Брашир/Getty Зображення/ОВП.
Рейс перевізником Lion Air в 610 зник з радарів після того, як авіадиспетчери сказали, що літак мав висоту і швидкість повітряного неприємностей.
Занурилися в море лише 13 хвилин після зльоту.
Літак літав тільки два місяці, але почалися проблеми за кілька днів до аварії.
Новий "кут атаки" датчик, що вимірює напрямок літака щодо зустрічного повітря, був встановлений в той час як літак знаходився на індонезійському острові Балі, за добу до катастрофи. Датчик не відкаліброване належним чином під час попереднього ремонту, залишивши його нерівно, і, можливо, не були правильно протестовані.
На рейс за добу до падіння літака, пілоти були засипані попередження про повітряної швидкості, висоті і насувається затихне.
Капітан і другий пілот відновив керування літаком вручну, перевизначаючи автоматизовану систему з допомогою пілотного третій Лев, який голосував на дорозі, в кабіні відкидне. Літак благополучно дісталися до Джакарти, але пілоти не повністю про проблеми, які вони відчувають, які заважали ремонтні бригади від розслідування, говориться в доповіді.
"Давайте просто скажемо, що переліт з Балі в Джакарту дуже пощастило", - сказав індонезійський експерт з питань авіації Геррі Soejatman, хто винен в аварії на наступний день на Боїнг.
З доповіддю, родичі тих, хто був на рейс 610 раз плакали всі.
Мухаммад Asdori, чий брат і племінник були вбиті, обвинуваченого Боїнг недбалість у разі неможливості передбачити, як пілоти будуть реагувати у надзвичайній ситуації. "Ми дуже розсерджені", - сказав він. "Ми були навіть більш злий, коли ми дізналися, що вони тільки визнали свою помилку, коли другий літак максимум 8 розбився в Ефіопії."
Боїнг поніс важкі втрати, за останні 12 місяців, просідання під вагою 5,6 млрд доларів на витрати, поки з-за кризи навколо максимум літаків 737. Фото: Адэк ягоди/ОВП.
Компанія Boeing повідомила, що вона приймає висновки Індонезії під увагу, так як він вносить зміни в максимум.
Він переглядає Макаса знімати показання з обох датчиків кута атаки на літаку, а не тільки один.
Макаса буде тільки штовхати літак носом вниз, як тільки на основі помилкового свідчення датчика, і він буде штовхати вниз з меншою силою.
Компанія також оновлення посібників екіпажу і підготовки пілотів. Боїнг прагне повернути Макс в експлуатацію до кінця року.
Компанія брала реклами у великих американських газет в п'ятницю знову пропонуючи свої вибачення і детально кроки, які вона робить, щоб виплатити компенсації сім'ям загиблих, оновити максимум, і поліпшення культури безпеки.
"Оскільки ми продовжуємо домагатися сталого прогресу в повертаючи 737 MAX на службі, ми ніколи не забудемо ці втрати, і наша прихильність до якості, безпеки та цілісності є непохитною," Боїнг-сказано в оголошенні.
FAA сказав, що вона розгляне рекомендації слідчих, оскільки він розглядає запропоновані зміни Боїнг МАКС.
ФАУ обіцяв, що це дозволить і знову літак летить тільки тоді, коли він упевнений, що це безпечно.
Авіаперевезення в Індонезії, четвертою у світі за чисельністю населення країна з майже 270 мільйонів чоловік, виросли і бюджетні перевізники, такі як Лев повітря з'явилися, щоб задовольнити попит.
Але промисловість відставали і відчуває брак пілотів, застаріла інфраструктура і слабка нормативна нагляду.
Країна страждає від низки смертельних нещасних випадків в останні роки.тренд в подорожах505
Категория: Туризм