Перший погляд всередині Джетстар літаках ми будемо літати найближчим часом


Опубликованно 12.11.2019 16:05

Перший погляд всередині Джетстар літаках ми будемо літати найближчим часом

Бюджетні авіакомпанії сказав, що новий літак, який буде найбільш енергоефективні моделі в своєму флоті був розроблений, щоб спалювати менше палива і, в кінцевому рахунку, зберегти вартість низької вартості авіаквитків.

Джетстар отримаєте 18 A321neos в серпні 2020 року. Вони будуть в основному використовуватися на внутрішніх маршрутах, але в кінці кінців деякі міжнародні послуги, як Сіднея на Балі.

На вузькофюзеляжних літака буде вміщати 232 пасажирів одного класу, який був розроблений спеціально для "більшого комфорту", авіакомпанія повідомляє Сегодня.

В каютах встановлені ергономічні сидіння Recaro з конічні підлокітники, щоб максимізувати простір і дуже великі підвісні баки на 40% більше місця для сумок.

Джетстар представила інтер'єр нового енергоефективного літаки. Фото: Джетстар

Колір світлодіодне освітлення допоможе пасажирам адаптуватися до різних етапів польоту.

І справді спритний хід, спинки сидінь мають фліп-вниз люльки для утримання смартфонів і планшетів, і цифрового мовлення дозволить пасажирам використовувати Джетстар розважальні програми на свої пристрої, які можна заряджати від USB порту.

У Сінгапурі стане першою авіакомпанією в Австралії і Тихоокеанському регіоні, щоб літати так, як літаки, як відомо.

"Об'єднання меншим впливом на навколишнє середовище разом з широкими, ергономічними сидіннями, великий речовий і під час польоту потокового для персональних пристроїв, ми думаємо, що клієнти будуть любити їх", - заявив керівник групи в Сінгапурі Гарет Еванс заявив сьогодні.

Люльки для смартфонів і планшетів на спинках сидінь.

“Ми запально про приносити більш низькі тарифи, щоб більше людей, і наш новий Неос дати нам деякі цікаві нові опції призначення, які ми будемо розглядати протягом найближчих 12 місяців.

"Прибуття нашої Неос також додати потужності на популярні маршрути з потенціалом, щоб звільнити Боїнг 787, що летів на інші, більше міжнародних маршрутів для туристів."

ЛІТАКИ, ЩОБ УТРИМАТИ ЦІНИ ДОСТУПНІ

Більше відстані більше економічних і тихіше, ніж у попереднього покоління літаків A321, у Неос також використовувати легкі візки візки вантажні контейнери, щоб тримати її вагу в цілому і, отже, витрата палива — низький.

Вони навіть бути пофарбовані таким чином, щоб зменшити вагу, в той час як стрибок двигунами CFM дозволяє зменшити витрату палива приблизно на 15 відсотків і авіаційного шуму на 50%.

Новий Airbus A321neo джетстар всі літаки йдуть в серпні 2020 року. Фото: Джетстар

"Головне, що наші А321 ЛР спалює значно менше палива, ніж попереднє покоління літаків, і разом з передовими технологіями виявлення погоду, наші льотчики здатні ділянки гладкою і більш економічні траєкторії польоту", - сказав Еванс.

По темі: величезна вартість палива приносить авіакомпанії на коліна

“Ми очікуємо, що наші Неос заощадити 1,2 мільйона кілограмів палива в рік порівняно з нашим нинішнім літаків нового покоління. Це скорочення майже 4000 тонн викидів або видалення 1500 автомобілів з доріг кожен рік.

“Для подальшого зниження витрати палива, наші Неос будуть забарвлюватися, використовуючи новий вага-рятувальної техніки і буде працювати з легкий камбуз візки вантажні контейнери, видалення 170кг від кожного рейсу.

"Ці технології та нововведення є частиною нашого прагнення до подальшого зниження впливу нашого польоту".

Є 232 місця на борту. Фото: Джетстар

Авіакомпанії заздалегідь попереджають, що при вартості струмінь піднімається на паливо, так і цін на авіаквитки.

“Нафта-це наш другий за величиною рахунок. Тому, коли вона збільшується, вартість авіаперевезення зростає,"

Американські авіакомпанії головний виконавчий директор Дуг Паркер заявив про зростання вартості палива в минулому році.

"Я очікую, що ви побачите більш високі тарифи для споживачів з плином часу".

Новий головний повітряний Зеландія виконавчого Крістофер Люксон повторив це попередження під час минулорічної конференції Міжнародної асоціації повітряного транспорту в Сіднеї.

"На даний момент зі зростанням цін на паливо, контролювати витрати, підвищувати ціни і ви можете мати деякі падіння попиту і скорочення потужностей" Містер Люксон сказав Рейтер в той час.

18 ОСБ у Сінгапурі, у зв'язку з поставкою в серпні, є частиною порядку 109 ОСБ від авіакомпанії Qantas Group і повинна прибути в період з серпня до середини 2020-2022.

Ви можете заряджати ваші пристрої на своє місце. Фото: Джетстар

A321NEO ДЖЕТСТАР числа

Кількість літаків на замовлення: 18

Сидінь: економіка 232

Розмір сидіння: 46.2 см в ширину і висоту 73.7 см

Максимальна злітна вага: 97,000 кг

Розмах крила: 35,8 кв.

Загальна довжина: 44.51 м

Вертикальна висота ребра: 11.76 м

Ширина салону: 3.95 м

Площа крила: 122.6 кв. м

Середня крейсерська швидкість: Маха 0.79

Крейсерська висота 29,000 до 39 000 футів (8839 до 11,887 м)

Дальність польоту з повним завантаженням: 5400km

Максимальна тяга: 143.05 кн

Двигуни: два ЖДМ стрибок двигуни 1А тренд в подорожах544



Категория: Туризм