Причин ваш рейс затримується і коли це швидше за все відбудеться
Опубликованно 07.11.2019 07:15
Тому що рейси, швидше за все, буде відкладено протягом літніх місяців за даними пілотом — але це не тільки від поганої погоди або страйки, то сонце доповідей.
Пілот Боїнга 787 "Дрімлайнер" Чарлі Пейдж сказав хлопець вказує: "літні свята принесуть підвищеного попиту на рейси і з цим приходить неминуче проблеми."
І ось перед вами фактор в будь-якому промисловому дій або погода проблеми.
Як день триває, затримки будуть тільки гіршає.
Питання управління повітряним рухом, пропустив слоти ворота і літак затримки обертання може весь час польоту вплив — ось що вам потрібно знати.
По темі: бортпровідники показують, що провезення на рейс означає
По темі: чому пілоти почали говорити фразу 'Роджер'
Польоти можуть бути відкладені з ряду причин. Зображення: iStock Не
ТЕХНІЧНІ ПИТАННЯ
Якщо є несправності з літаком, очевидно, що будуть затримки — але авіакомпанії процедури в місці, щоб спробувати зменшити ймовірність такого розвитку подій.
Одним з них є мінімальний перелік обладнання (mel).
Містер Пейдж зауважив всі літаки у Мела і все, що в списку повинні бути присутніми для літака, щоб злетіти.
Наприклад, Боїнг Дрімлайнер має вісім коліс з вісьмома гальма, але літак отримав дозвіл на зліт, якщо існує як мінімум шість з цих робітників.
Але навіть якщо літак допущений до польотів для свого наступного подорожі, це може мати ефект доміно.
Екіпаж буде потрібно повідомити про проблему і будь-які гальма зламані повинні бути закріплені в наступний раз, коли він приходить в ремонт.
Якщо є занадто багато проблем, диспетчери можуть вибрати для заземлення літака.
Проблеми з літаком може сприяти затримки літака і, в деяких випадках, землю літак. Фото: iStock Не.
РОБОЧИХ ГОДИН ЕКІПАЖ
Пілоти та бортпровідники можуть працювати тільки певну кількість годин, перш ніж відпочивати за законом.
В Європі, це 2000 годин протягом 12-місячного періоду або 60 годин у сім днів. І є обмеження на кількість робочих годин в день.
Якщо екіпаж у кінцевому результаті удару їх обмежити — навіть якщо це через інших затримок — тоді вони повинні перестати працювати.
В деяких випадках, це може означати більше, ніж зазвичай затримка в новий екіпаж повинен бути знайдений.
Це навіть може призвести до скасування рейсів, якщо новий екіпаж не може бути знайдений в часі.
ОБЕРТАННЯ ПЛОЩИНИ
Оскільки все більше людей подорожують за літні місяці спостерігається зростання попиту на літаки.
Авіакомпанії стислі терміни виконання, щоб переконатися, досить літаки в потрібному місць у потрібний час.
Але якщо є затримка на один рейс, це може мати ефект доміно на інший літак маршрути, що викликають затримки регулярних рейсів, які слідують.
Бортпровідники працювала занадто багато годин може призвести до затримки рейсу, якщо інший екіпаж повинен бути знайдений в найкоротші терміни. Фото: iStock Не.
ПРОПУСТИВ СЛОТИ
Літаки були призначені тимчасові інтервали в аеропортах, диктуючи, коли їм дозволяється зліт або посадку — все організовано управління повітряним рухом.
Якщо вони упустять це, вони повинні будуть чекати в наступний доступний слот, який, очевидно, може означати затримки, якщо це напружений день в аеропорту.
А в літні місяці і суєти польоту, управління повітряним рухом перебуває під більшим тиском, ніж зазвичай, щоб отримати рейси на час.
Це також пояснює, чому екіпаж воліють пасажири, навіть якщо є тривала затримка перед зльотом — так вони можуть бути готові для будь-якого останню хвилину готовності до відбуття.
Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволу
Категория: Туризм