Старий приятель Дейв знову


Опубликованно 06.11.2019 06:45

Старий приятель Дейв знову

Охрестили "жахливим", "депресивний", "сад" і навіть "шокуючий", щоб подивитися, в 30-секундному ролику була приготована для його нестандартний підхід до демонстрації Південної Австралії.

Відеозапис, що отримала назву "не шкодуй старий приятель", орієнтована на літнього чоловіка по імені "Дейв" видається, що буде його перший візит в Аделаїду.

Протягом усього промо-відео, "старий приятель Дейв" проливає сльози жалю, не відвідуючи Аделаїда раніше в життя зі своєю коханою людиною.

Південно-австралійський туризм 'старий приятель' ад отримав змішаний відповідь.

Відео, на якому планувався показ різних моментів туризму в Аделаїді, викликав бурю обурення, що рекламний кліп утримати їх від відвідування, а не бажають, щоб замовити свято.

Але, незважаючи на піднімаючи брови, Дейв повернувся — і він приніс кілька товаришів з ним, щоб повернути австралійців.

15-секундний тізер реклама сиквела вийде в ефір у Сіднеї, Мельбурні та Брісбені в четвер і п'ятницю, а потім повне 30-секундне продовження реклами на безкоштовно-повітря ТБ в цих містах на АФЛ і НРЛ фіналу днів — АФТ на суботу і НРЛ на 6 жовтня.

У дегустатор кліп, Дейв йде в повільному темпі в супроводі двох його товаришів. Всі три маючи хороший сміх — це саме те, що SATC головний виконавчий родні Harrex з оригінальною рекламою був випущений.

Але оголошення, в 'Старий приятель Дейв', має продовження. Картина: Метт Локстон

За даними SATC, старий приятель кампанія породила величезну розголосу, досягнувши 10,59 млн. австралійців.

Вищої два дні внутрішнього трафіку southaustralia.com також були зафіксовані на вихідні 7-8 вересня — через кілька днів після оголошення був випущений.

Містер Harrex сказав, що він сподівається, що сиквел буде мати таку ж реакцію у глядачів і залучити більше туристів в Аделаїду і держави.

“Коли міждержавних люди відчувають Аделаїда, вони стають послами держави. Як нова група або ТВ-шоу, вони відчувають, що вони вперше виявили його і так візьмуть почуття гордості за просування його своїм друзям," Містер Harrex сказав.

У Південній Австралії комісією з туризму випустила 15-секундний дегустатор продовження оригінального оголошення.

“Це там, де сполучення старого приятеля зіскакує. Він повернувся в Сідней, розповів товаришам про свою переважною досвідом, і вгадайте що? Вони ніколи не були в Аделаїду небудь.

“Цей сіквел також надає нам можливість, щоб показати більше того, що Аделаїда і Південна Австралія може запропонувати, з досвідом, такі як д Аренберг куб, Селикс-Біч, місто Аделаїда проїздах, міських пляжів і, звичайно, Південні австралійці самі не беріть участь.

“Старий приятель дуже любить показуху Аделаїда товаришам. Але урок залишився. Тепер його товаришів, які мають жаль, що не приїхав в Аделаїду рано, але вони втішають побачивши старий приятель упиваючись його новий улюблений місто".



Категория: Туризм