Слова, які ви ніколи не хочете почути в круїз
Опубликованно 05.11.2019 04:35
І ось перш ніж ми навіть отримали почалося на кодових слів персоналу вдаються, коли хочуть приховати щось від пасажирів ... досить сказати, що якщо ви чуєте, як хтось кричав "Браво" або про "Червоної сторони", це час, щоб захопити ваш рятувальний жилет.
Крейсерська бум в останні роки. Зображення: iStock Не
Більше 21 мільйона чоловік у рік вирішили взяти у відкритому морі для відпочинку, з деякими з найбільших круїзних компаній, таких як Королівський Карибський готель кораблів, які приймають понад 6000 пасажирів одночасно.
Сонцеонлайндивиться на те, що відбувається у разі виникнення надзвичайної ситуації і розкриває складний внутрішній механізм вашого круїзу ...
НЕ ЗАВЖДИ ГЛАДКО
Ви могли б бути в середині нескінченний океан, але це не означає, що можна уникнути закону, якщо ви будете вести себе погано — насправді, це навіть суворіше, ніж на суші.
Більшість екіпажу час буде тримати гостя заблокована в салоні, якщо вони посварилися з кимось ще або був занадто п'яний.
Однак, речі міг отримати більш серйозні — один з великий круїзний лайнер має на борту в'язницю, яка зазвичай на пару стали номери біля офісу безпеки, відомої як "бриг", коли пристрасті загострилися.
Виступаючи на Сонці онлайн, круїзний критик редактор Керрі Спенсер говорить: “загалом, це буде досить серйозною проблемою, щоб знайти свій шлях там, але в залежності від тяжкості, ви навіть може бути заарештований в наступний порт заходу.
"Якщо ви знаходитесь на море без порту зупинка, вам можуть бути повернуті в свою каюту, щоб залишитися там до кінця круїзу."
"ОПЕРАЦІЯ" ВИСХІДНОЮ ЗІРКОЮ'
Близько 200 людей помирають щороку на круїзні судна, а в разі життя і смерті швидкої медичної допомоги, повідомлення через секретний код фразі операція "яскрава зірка" вперше було зроблено.
Крім того, співробітники можуть сказати "містер Люк", "Альфа" або "Код Синій".
"Тому що круїзні кораблі, по суті, плаваючі міста, основні напрямки містять лазарети з персоналом, що працює 24 години на добу для догляду за пасажирів," пані Спенсер сказав.
“Ці об'єкти, як правило, підходять для лікування більш дрібні неаварійних умовах.
"Вказівками Американського коледжу лікарів невідкладної допомоги державних судів вимагається медичний персонал за викликом 24 години на добу, а лікарі і медсестри повинні мати строгий набір вимог."
Якщо людина вмирає, операція висхідною зіркою прийде за ПА, за даними Cruiseoholics.
Після того, як смерть була офіційно оголошена, тіло зберігається в сумці на судно спеціально розроблений морг.
Ці великі металеві шафи виглядають як щось з кримінального серіалу, і, як правило, мають місця для чотирьох тіл, що зберігаються на два-чотири градуси.
"Круїзні лайнери мають на борту морги у разі, якщо це буде необхідно", г-жа Спенсер сказав.
"Круїзні лінії також призначити членом бортові корабельні оцінки персоналу для підтримки улюбленої сім'ї і друзів."
Потім тіло обережно вивантажать в наступний порт зупинки, де свідоцтво про смерть видається, перш ніж вона полетіла додому.
В залежності від того, скільки часу залишилось від поїздки, можуть залишитися на борту і бути зібрані трунар після того, як корабель пришвартується будинку.
Б'ЮЧИ НА СПОЛОХ
Смерть і невідкладної медичної допомоги не тільки в ситуаціях, які вимагають їх власних кодових сигналів.
Колишній королівський Карибський круїз директор Брендон Прессер, який дбав про благополуччя більш ніж 6000 пасажирів і 2000 членів екіпажу на борту найбільшого судна компанії Гармонія морів, використовували багато секретні фрази під час свого перебування на палубі.
У "30-30", мабуть способів викликання когось, щоб очистити безлад, в той час як Містер лапка теж мав сумнівну честь звітності "ПВІ" — інцидент публічних блювота — три рази.
Карнавал Тріумф залишився безцільно плаваючи після пожежі в машинному відділенні в лютому 2013 року. Фото: AP фото/берегової охорони США - лейтенант-командер Павло Макконнелл
"В 'Браво' - вогонь і 'кіло' вимога для всього персоналу, щоб відзвітувати перед своїми надзвичайних повідомлень, який відбувається у випадку, скажімо, необхідності евакуації", - сказав Блумберг.
"Будьте обережні "відлуння", яке викликається, якщо судно починає дрейфувати, або "Оскар", значить, хтось впав за борт."
Якщо пожежа на борту — що сталося з круїзного лайнера Carnival Triumph 2013, залишивши пасажирів в море майже тиждень — плані в тому числі "Червоної боку" або "пріоритет номер один" можна назвати.
Пасажири були змушені спати на палубі корабля після пожежі. Фото: AFP Фото / Chasemaclaskey
Близько 20 осіб зникнуть з круїзних кораблів щороку, зазвичай передбачається, впали за борт.
Один трагічний випадок був в Дісней круїз працівник Ребекка Coriam, з Чешира, який пропав у 2011 році.
Коли це відбувається, "Містер мафія" або "Оскар, Оскар, Оскар" підняти тривогу.
"Червоний код" відноситься до спалаху хвороби, в той час як "жовтий код" та "код зелений" менш серйозних проблем.
Ребекка Coriam був дитячий конферансьє на круїзному судні Disney, коли вона зникла в 2011 році.
ЗВАЛИЩЕ В ОКЕАНІ
До 9000 чоловік на борту великих круїзних суден у світі, багато роботи йде на переконавшись, що все працює швидко і плавно і навіть як-то, здавалося б, простий, як утилізація залишків їжі і обробки туалетних відходів є військовою операцією.
Кожен корабель має власний офіцер середовища і регулюється суворим морським законам — так скидає відходи прямо в море-це великий ні-ні.
Як можна більше переробляється, а туалетні відходи фільтруються, а потім спеціально обробляють, перш ніж він скинув у море.
Не хвилюйтеся, якщо ви бачите круїзному кораблі, де засмагає на пляжі, хоча ви не в небезпеці поруч з відходами, якщо ти не особливо сильний плавець, як кораблі повинні бути не менше 12 морських миль від берега, щоб позбутися від нього.
Ця стаття була спочатку опублікована на сонце і було відтворено з дозволу
Категория: Туризм