Оголошення був переглянутий понад шість мільйонів разів


Опубликованно 01.10.2019 03:25

Оголошення був переглянутий понад шість мільйонів разів

У своїй останній кампанії під назвою #WhatTravelBringsYou, неортодоксальні оголошення акцентує увагу на цікаві речі пасажирів привезти з далеких місць — і іноді прикрі рішення, які вони приймають в тих місцях, які слідують їх довго після того, як вони повернулися додому.

Наприклад, один мандрівник відчуває вагу вона набрала під час відвідування Бангкока. Інший дивиться сиротливо на новий свідоцтво про шлюб він отримав в каплиці в Лас-Вегасі. І ще з жахом виявляєте, що статуї, яку він купив в Единбурзі явно, і, до жаху, занадто якесь прокляття.

"Ви ніколи не знаєте, що подорожі принесуть у ваше життя", - свідчить повідомлення, написане на екрані в кінці англійської версії оголошення. "Давайте з'ясуємо".

Набрала вагу під час свят?

Оригінальний китайський-мова реклами, який йде 1:49, досі набрав майже 6 мільйонів переглядів на YouTube лише за один місяць — вражаючий подвиг, як зазначає AdWeek. Для порівняння, у минулому відео перевізник на YouTube більше мільйона переглядів, був опублікований більше двох років тому.

Багато коментарі на китайській мові, теж, вказав, що глядачі любили авіакомпанії оголошень, вихід повідомленні.

Після дебюту оголошення, проте, Китай авіалінії явно применшили темна сторона повідомлення, за даними його прес-реліз 14 червня.

Одна сцена показує жінка, озираючись на всі дорогі покупки, які сама зробила.

“Найкращий спосіб розслабити розум і тіло, щоб взяти відпустку. Він також залишить у вас приємні спогади", - йдеться у заяві старшого віце-президента Я. Мей Ло. “Нова концепція бренду WhatTravelBringsYou #з Китаю авіакомпанії сподівається, щоб нагадати людям, що вони повинні завжди знаходити час, щоб розслабитися незалежно від того, як вони зайняті. Вони можуть навіть отримати несподіваний сюрприз і приїхати додому, мають спеціальне сувеніри!"

Одна людина в оголошенні показала тест на вагітність привезли з Голд Коуст

Китай авіакомпанії були навіть запрошені 60 вагітних жінок, щоб бути присутнім на прем'єрі подія, за умови, що вони завагітніли "на закордонний відпочинок". У прес-релізі також говориться, що їх плодів в якості "сувенірів" які вони отримали під час перебування за кордоном, та проведено конкурс на премію одна з жінок, з авіаквитком (три) назад до місця зачаття.

Оголошення набуває зовсім інший підхід до забезпечення подорожі.

Справедливості заради, Китай авіакомпаній оголошення не концентруватися виключно на негативних аспектах повернення додому з відпустки. Крім підводних каменів, наприклад, витрачати занадто багато грошей в Нью-Йорку або зламавши ногу під час катання на сноуборді, комерційна показує глядачам мандрівника, який, здавалося б, виграв у казино в Макао, пара, яка побралася в Римі, і жінка, яка, здається, цілком задоволений пластичної хірургії вона отримала в Південній Кореї. (Оголошення також показує жінку, яка, здавалося б, виявляє, що вона завагітніла в Австралії, хоча неясно, чи буде вона в захваті від цієї новини.)

"Кожен раз, коли ви подорожуєте, ви завжди повернути щось у вашому житті, але ви ніколи не помітите," авіакомпанія додала в опис на YouTube. "Китайські авіалінії запрошує вас відкрити для себе, що подорож приносить вам."

Ця стаття спочатку з'явилася на Fox News і була опублікована з дозволу



Категория: Туризм