Фатальне рішення, яке приречене МН17
Опубликованно 22.09.2019 17:30
Літак був також на територію України, приймаючи найкоротший шлях польоту над Східною Європою перед вильотом на Центральною Азією і над Бенгальською затокою і Таїланду до досягнення кінцевого пункту призначення, Куала-Лумпурі в Малайзії.
За овальними вікнами, над хмарами у небі над Україною був ідеальний синій. З такої висоти положення на землі внизу виглядав неймовірно мирним, і ніхто не запідозрить, що лилася кров і була війна лютує на землі.
Кілька тисяч футів над ними, Сінгапурські Авіалінії крейсерська поспішаючи хвилину за ними і ВПС Індії був також в декількох хвилинах ходьби. Разом з "Малайзійських авіаліній", близько 150 інших літаків були використовуючи цей же повітряний коридор кожен день.
Це було гладко від Амстердама, але тепер капітан Юджин Чу, глянувши на радар, помітив невелику ділянку поганої погоди попереду. В кабіні з ТОВ " ЧОО " був першим Рахім офіцер.
Прогноз був за грози на сході України, коли стало очевидно, що MH17 був на курс, щоб летіти в грозу, ТОВ " ЧОО " має намір звернутися в авіадиспетчера, якщо він може відвернути від свого маршруту польоту. Це була стандартна практика, щоб відхилитися від маршруту, якщо не було поважної причини, але літак потрібен дозвіл з Центру управління польотами, щоб зробити так.
Однак перед ТОВ " ЧОО "могли зателефонувати і запитати дозволу, щоб обійти шторм, повідомлення прийшли в один із повітряних диспетчерів у керуванні польотом та інформаційний центр у Дніпропетровську (зазвичай відомий просто як "Дніпро"), з проханням, якщо він міг би, мабуть, зайняти його літаком на велику висоту.
Рейс MH17 досі літають на ешелоні (ФО) 330, еквівалентної 33 000 футів. Контролер попросив його взяти свій літак в горизонтальний політ (ФО) 350 — 35000 футів — але ЧОО відмовився. Його причина не ясна, але можливо, це було пов'язано з об'їздом, що ЧОО планував. Авіадиспетчер не питав для пояснень.
Це був напружений день в небі над Україною і там були кілька інших літаків у цьому районі в той час. Сінгапурські авіалінії рейс був раніше відстаючи від МН17 так, щоб обидва літаки деяку свободу, контролер відчув необхідність направити один з двох, щоб літати вище. Сінгапур 350 нехай центр управління Дніпро польоту відомо, що літак на велику висоту не представляє проблеми.
По темі: Проблема з MH17 звинувачень у вбивстві
По темі: ракета збила МН17
По темі: відчайдушний Росії МН17 змова
МН17 вилетів з Амстердама на три години раніше, і все йшло за планом. Фото: Додається
Повітряний простір нижче 26 000 футів було закрито для цивільних літаків в результаті сповіщень для пілотів, які були видані на 1 липня і пізніше, 14 липня, українська обслуговування повітряного руху (Украерорух) обмеження повітряного простору на сході України, заборона на польоти нижче 32 000 футів.
Будь-якого літака, що летить на рівні або вище, присвоєний повітряний простір вважається безпечним від повітряних нападів.
Капітан ЧОО на цьому етапі поставити на його прохання, щоб відвернути під час шторму: "Дніпро, Малайзійські один сім, почни з двох-нуль кілометрів ліворуч від траси через погоду?"
Відповідь прийшла негайно: "Малайзійські один сім, Роджер."
Це було майже 1300 годин UTC (всесвітній координований час). На українському рівні землі було близько чотирьох годин дня.
П'ять хвилин потому МН17, зробивши свій шлях поганий патч, повернувся на своєї первісної траєкторії польоту. Але зараз, ЧОО, відчуваючи потребу надолужити згаяний час, запитує, регулятор повітря, якщо висота, на FL340 був вільний. Це дозволить прийняти літак на іншу тисяч футів.
"Малайзійські один сім, рівень польоту три чотири нуль доступні?"
З Сінгапурських Авіаліній 350 летів майже на одній висоті, диспетчер відмовила. Він просто був в змозі дати в двох площинах небагато місця і дозволяє МН17, щоб літати вище зіпсує повітряного простору обох літаків.
"Малайзійські один сім, рівень польоту підтримувати три нуля, три чотири нуль не доступна".
Пілот Євген ЧОО летів MH17 Малазійських авіаліній, коли він був збитий. Фото: Додається
Це було великою невдачею для пілотів МН17; вони могли розібратися із загибеллю п'яти хвилин і вони могли б відіграти втрачене час на більш пізньому етапі. Екіпаж МН17 тепер оселився в політ, як вони готові бути передані з України в російський повітряний простір.
Йшла війна на землі, але, коли справа дійшла до комерційної авіації, дві країни повністю співпрацюють один з одним. Український регулятор направив їх, щоб перейти до Ромео листопад Дельта (РНД рейс центр в Ростові-на-Дону на півдні Росії).
Останній дзвінок від МН17 в центр управління "Дніпро" був показаний в 13.19.56 годин. "Ромео листопад Дельта, одного з семи".
Чотири секунди після того, як авіадиспетчер отримав підтвердження від капітана MH17, який летів би приступити до Ростова в Росії, він зв'язався з МН17 ще раз з додатковою інформацією про те, як діяти на цьому шляху.
"Малайзійський один сім, після Ромео листопад Дельта, прямий до tikna". (В таке тикна точки розташований східній частині Ростовської Росії.)
Але тепер немає відповіді повернувся і, як він перевірив радар, диспетчер зауважив, що літак раптово зник з екрану. Зеленим пунктиром, що контролери називається синтетичної доріжки, з'явилася, коли літак зник.
Синтетичний трек відображається на радарі регулятор повітря також відомий як "накатом". Після перерви на екрані радара, положення і висота були передбачені і відображається зеленим пунктиром; курс пунктирної лінії на основі раніше отриманих радіолокаційних даних та інформації до плану польоту. Це свого роду привид сліду.
Він був 13.20.10 світового, близько 4.20 годинників в Україні. Цікаво, чому літак раптово зник з його радарів, контролер, зі зростаючою тривогою, намагався налагодити контакт.
"Малайзійські один сім, як ви мене чуєте?"
Нічого.
"Малайзійські один сім, Дніпро радар."
Після того, як він повторив свій заклик тричі, контролер був у розгубленості щодо того, що могло б статися. Не було сигналу лиха. Нічого. Просто точка, де літак зник з радарів, залишивши тільки лінію духу.
Через дві хвилини після того, як літак зник, український регулятор вирішив назвати свого російського колегу в Ростові.
"Ростов, ви спостерігаєте малайзійський сімнадцять з транспондера?"
Відповідь з Ростова не те, що регулятор хотів почути: “ні. Здається, що її Марк почав ламати".
РЛС "Дніпро" розповіла та ж історія: тільки синтетичні лінії, де літаків повинні були, та нічого, щоб вказати, куди вона поділася. Обидва контролери перевірив свої прилади, але МН17 не з'являтися на будь-якому з них і, здавалося, просто зник.
Управління "Дніпра", інших варіантів, вирішив звернутися в найближчий літак, що летить близько до того місця, де МН-17 зникла. Це був Сінгапурські Авіалінії 350 рейсів. Контролер запитав капітана, якби він виявив щось або міг бачити літак зі своєї позиції.
Але Сінгапурські Авіалінії міг дати тільки Дніпро негативний. Капітан сказав, що вони не бачили літаків в районі, не на радарі, а не з вікон.
Протягом декількох хвилин після цього контролер "Дніпро" знову гарячково намагався встановити контакт з МН17; він все ще був у подиві, що могло статися, але він потихеньку починають побоюватися гіршого. Ростовська управління зв'язався зі своїм українським колегою, щоб дозволити Дніпро знати, що він повідомив про те, що трапилося.
Новий Маріанні ван Велзен книгу постріл вниз' риє глибоко в те, що трапилося з приреченим рейсом. Фото: Додається
Щоб перевірити можливість того, що там було, можливо, щось не так з документами МН17, Дніпро запропонував своїм Ростовської пошуку колега на інший літак Malaysia Airlines, що слідував по сусідству. Це може допомогти, якщо Малайзія називається літак з допомогою власного радіо. Але не було ніякого іншого літака Малайзійських авіаліній, літаючих в цьому районі.
Після намагаються знайти МН17 майже тридцять хвилин, Центр управління РНД "Дніпра" повідомив, що все в Ростові зараз кидаються в стан підвищеної готовності, відчайдушно намагаючись з'ясувати, що сталося.
Російський націоналіст Ігор Гиркин був одним з перших, говорячи про соціальні медіа, що сепаратисти вдалося збити ще один український літак: “в районі Тореза, ми тільки що збили літак Ан-26. Воно лежить десь у шахті прогрес. Ми попереджали не літати в нашому повітряному просторі. У нас є відео-підтвердження. Житлові квартали не постраждали. Мирні жителі не постраждали".
Пост прийшов тільки через 30 хвилин після МН17 пропав.
Ігор Гиркин, колишній військовий начальник підтримуваних Росією сепаратистів у Східній Україні, був одним з чотирьох осіб пред'явлено звинувачення у вбивстві у зв'язку з катастрофою рейсу MH17. Фото: AP фото/Павло Головкін
Слово катастрофа швидко поширився через інтернет. Це було занадто рано, щоб вказати пальцем, і ніхто не знав ще, що саме сталося. Голландці, як нація, не дуже схильний до спекуляції; народ Нідерландів, переварюючи новину в стані жаху і зневіри, дочекався факти, які будуть виявлені.
В якості інформаційних агентств кинулися збирати дані про збитий літак і обставини, при яких він настільки трагічно загинув, всі затамували подих, чекаючи, що буде далі.
Голландський новинний ефір тривав більше двох годин. По крихтах інформація була дуже мізерною. Перші кадри прийшли з CNN і образи безрадісні шлейфи диму від української селі залишилося мало надії, що хтось міг вижити.
Палаючі уламки літака стало ясно, що ніхто не зміг би вижити. Фото: Reuters/Максим Зміїв
В Куала-Лумпурі, членів сім'ї та друзів пасажирів рейсу MH17 почали прибувати в аеропорт, чекаючи, щоб забрати своїх родичів. Літак повинен був приземлитися в 6.10. Але літак не приземлився, і протягом наступної години, поки вони чекали, стало ясно, що було щось жахливо неправильно.
Це відредагований уривок з збитого Маріанна ван Велзен, опублікованому компанією Allen & Анвін, липень 2019
Категория: Туризм