Новий податок означає, що він буде коштувати дорожче літати


Опубликованно 22.09.2019 17:30

Новий податок означає, що він буде коштувати дорожче літати

В "екологічний податок" вартістю від 1,50 євро ($А2.40) і 18 євро ($А29) буде поширюватися на більшість рейсах Франції, міністр, Елізабет Борн, сказав.

Винятком будуть лише на внутрішні рейси до Корсики і заморських територій і стикувальні рейси, які проходять через Францію. Податок не буде поширюватися на рейси, що прибувають у Франції.

Акції в Ер Франс/КЛМ і бюджетні авіакомпанії EasyJet Ryanair і за наступне оголошення.

Промислова група ІАТА, яка виступає за систему, що дозволяє авіакомпаніям компенсувати свої викиди шляхом оплати зусиль щодо скорочення викидів вуглецю, в іншому місці, званому французької вартість квитка "заблудлих".

"Національний податків не зробить нічого, щоб допомогти авіаційної промисловості в діяльності по забезпеченню сталого розвитку", - заявив представник ІАТА Ентоні ради сказав, попередивши, що замість того, щоб допомогти авіакомпаніям інвестувати в більш чистих видів палива і технології, податкова може в кінцевому підсумку шкодить французької авіаційної промисловості і поставити під загрозу робочі місця. Але рух отримало обережний прийом з боку захисників навколишнього середовища, які стверджують, авіакомпанії повинна обмежити свої викиди парникових газів в рамках більш широких зусиль по боротьбі зі зміною клімату.

Тепер він буде коштувати вам більше, щоб вилетіти з Франції.

"Тільки цього не багато, але це хоча б визнання французьким урядом, що ще потрібно", - сказав Ендрю Мерфі, авіаперельоти експертів в Брюсселі група по транспорту і навколишнього середовища.

На думку пані Борн, внутрішніх і європейських рейсів будуть обкладатися за 1.50 євро ($А2.40) для квитків економ і 9 євро ($А14.50) для бізнес-класу, піднявшись на 18 євро ($А29) на бізнес-рейси за межі ЄС.

Для порівняння, у Великобританії авіапасажирів для стандартних пасажирських літаків почнеться в 13 фунтів стерлінгів ($А23), зростання максимум 172 фунтів ($А310), і виробляє більше ніж 3 мільярдів фунтів в дохід казни щороку.

Французький податок передбачається підняти понад 180 млн. євро (A291 млн.$) З 2020 року інвестувати в еко-транспортної інфраструктури, включаючи залізничний. Мова йде про верхній частині аналогічна вартість квитка введені більше десяти років тому колишній президент Франції Жак Ширак, доходи від якого йдуть до медичної допомоги для бідних країн.

Новий податок може коштувати австралійців до 29 зайвих доларів на квиток на літак.

Пан Мерфі сказав французький крок може збільшити зусилля щодо введення загальноєвропейського податку на авіації, щоб відобразити вплив на навколишнє середовище подорож літаком.

Німеччина, Італія та деякі північні народи також мають податки на квитки. У деяких європейських країнах, між тим, наполягає на звільнення від сплати ПДВ, що авіакомпанії на паливо в Європі будуть знижені.

Міністерство по захисту навколишнього середовища Німеччини заявив у вівторок, що він підтримує дискусії про додаткові СО2 на основі системи ціноутворення на авіаперевезення, щоб зменшити галузі внесок антропогенних викидів парникових газів, в даний час оцінюється в більш ніж 2 відсотки, але прогноз значно зросте в найближчі десятиліття.

"Більш того, умови для конкуренції між повітряним, автомобільним і залізничним транспортом повинні бути більш справедливими", - йдеться в заяві.

"Це те, що ми в Європі повинні досягти разом."



Категория: Туризм