Ми не бачили вітальні достатньо, як це раніше


Опубликованно 11.09.2019 01:35

Ми не бачили вітальні достатньо, як це раніше

Співпрацюючи з британської салони Нет1, генеральний директор австралійської авіакомпанії, Павло Scurrah, відкрив неіснуючі двері в новий "платити за використання" приватна вітальня, "перший у своєму роді" концепція на наших берегах.

Охрестили мене в барі, зеленому концепція відкидає традиційний лаундж досвід, адаптуючи відкритий простір, яке буде вітати всіх зареєстрованих пасажирів від будь-яких авіакомпаній з будь-яких квитком класу.

Незаймана Австралія співпрацює з британською салони No1 до запуску мого відпочинку в Брісбені.

Новий зал був урочисто відкритий у понеділок, з не-дівою Австралія гості можуть заздалегідь забронювати доступ до онлайн або особа, в день поїздки за $60 і $70 відповідно.

Поки це не офіційна незаймана Австралія вітальня, авіакомпанії бізнес-класу гості, Platinum і Gold, а також члени вітальні подорожі в Нову Зеландію, отримають пріоритетний доступ, особливо під час пікових періодів, за інших пасажирів.

Всередині нового вірджін Австралія-партнерські концепції лаундж з шезлонгами Нет1.

У вітальні сидінь 108 осіб.

У вартість входить доступ до гарячої і холодної їжі "шведський стіл", бариста-кава, список підвідомчих вино і навіть коктейльні станції.

Меню, яке буде змінюватися кожні два тижні, коливається від DIY повзунки для азіатської кухні, десерти і "кращий курячі пироги" напереваги.

Однак у вітальні, це зовсім інший досвід, що, як правило, досвід в якості пасажира авіакомпанії.

У вітальні є зал для всіх вікових груп і вимог пасажира. Фото: АПУ зображення/Клаву Бакстер.

Відкритий простір знаходиться всередині аеропорту коридорів, що робить його найближчий вітальня на посадку в Міжнародний аеропорт Брісбена.

Сама вітальня не ховатися за закритими дверима, сидячи серед пасажирських перевезень з одного боку і злітно-посадкової смуги з іншого.

Простір має "кафе-стиль" відчути, а не корпоративну атмосферу традиційної вітальні.

В стилі лофт Дизайн від'їжджає від червоної і фіолетової гами асоціюється з Богородицею, а не в нейтральних тонах зі спалахами жовтого, зеленого і синього, по всій.

новини.ком.АУ дає вам можливість виграти святковий $5000 втеча ваучер на поїздку на все життя! Введіть тут

У просторі є кафе, відчути, а не корпоративний

У вітальні є бізнес-пропозицію, в тому числі ігрова зона для дітей.

У вітальні, яка може лише утримувати 108 гостей у ємність, що містить душова кімната з розкішними туалетно-косметичні засоби, рушники і фен на одному кінці, в той час як ви знаходитесь в настрої для трохи розваг, є ігровий куточок з настільним футболом, журналів і газет в інший.

"Те, що ви побачите-це соціальна сцена і трохи інший кут, щоб інші салони," Містер Scurrah сказав.

Меню буде обертатися раз в два тижні і включають в себе бар ЗРОБИ САМ слайдер.

“Це трохи більше випадковий і може підтримати тих, хто хоче приїхати сюди. Ми не хотіли бути як всі з досвідом лаундж.

"Де я беру незаймана Австралія Група для того, щоб забронювати нам на речі, які відрізняються."

У вітальні, яка налічує понад 332sq м, буде відкрито з 6 ранку до 12 вечора 3 вечора-10 вечора щодня гості можуть залишитися протягом максимум трьох годин.

Гостей у фойє будуть мати доступ до вина і пропозицій коктейль. Фото: АПУ зображення/Клаву Бакстер.

У вітальні також є гарячі і холодні страви пропонує. Фото: АПУ зображення/Клаву Бакстер.

Опинившись всередині, гості будуть мати доступ до безлічі харчових продуктів і напоїв місцевого виробництва з видом на злітно-посадкову смугу в Брісбені на одній стороні і пасажири пробиралися до виходів на посадку з іншого.

Дизайн не включає в себе будь червоний або фіолетовий, пов'язаних з дівою Австралія брендингу.

Спільне партнерство, Містер Scurrah сказав, був краще, ніж авіакомпанія збирається у вітальні, пропонуючи самостійно.

"Це підходить для усіх кінців ринку, від ділових мандрівників для відпочиваючих", - сказав він.

“Наприкінці минулого року ми вирішили сформувати партнерство з шезлонгами № 1 з одним в Сіднеї і Мельбурні та наші гості люблять їх.

“Ми знаємо, що існує сильний акцент на ділові поїздки (в Брісбені), але ще сильніше зосередитися на відпочинок їздити, ніж у нас в наші інші напрямки. Так що отримати правильний баланс дуже важливий".

Діви Австралії головний виконавчий директор та керуючий директор Павло Scurrah оголосила минулого місяця він збирається скоротити 750 робочих місць для порятунку авіакомпанії 75 мільйонів доларів. Фото: АПУ зображення/Дін Lewins.

Початок слід "невтішний" тиждень для авіакомпанії, яка оголосила результати за повний рік втрати 349.1 млн. дол.

У спробі повернути кровотеча доларів, другий найбільший перевізник Австралії сказав, що він буде розглядати кожен маршрут польоту на свою мережу, а також скоротити 750 робочих місць, в рамках Радикальної реструктуризації.

Містер Scurrah сказав масивної реструктуризації службовців, щоб заощадити авіакомпанія 75 мільйонів доларів до кінця фінансового 2020 року.

Новий салон, втім, сочиться розкіш з не пощадив рахунок, площею витратити, які деякі критики вважають, незаймана Австралія вклала дуже багато доларів, щоб спробувати і триматися подалі від червоних.

Діви Австралії генеральний директор Павло Scurrah на відкритті нового мого відпочинку в Брісбені. Фото: Брітта Кемпіон / Австралійський

"Богородиця набір на курс, щоб стати головою до голови конкурента з "Квантас"," авіаційний експерт Ніл Хансфорд розповів новини.ком.АУ.

“Вони вклали величезну, коли вони не були прибутковим бізнесом. Вони намагалися бути "Квантас" альтернативна ... орієнтуючись на дорогі салони та забезпечити певний рівень обслуговування, коли у них були втрати.

“Що (дуже різних) моделі вони переслідували на початку як лоукостер. Вони пофарбували себе як молодий, яппі, типовий "незаймана" зображення. Це був їхній фокус і культури був створений.

"Коли Ансетт скласти в 2001 році, хтось сказав, що" Ми можемо гризти від того, що вони раніше були проти Квонтас' ... а от що Діви переслідували.

“Вони хотіли зробити з корпоративної та бізнес-класу, але робили це в той час, коли вони втрачали гроші. Вони брали на війну, вони не мають без солдатів, ні боєприпасів, щоб боротися з ним".



Категория: Туризм