Пасажири компанії EasyJet, зображені на 'непрацюючий' місце


Опубликованно 09.09.2019 00:15

Пасажири компанії EasyJet, зображені на 'непрацюючий' місце

Зображення на соціальних медіа показав, бідна жінка сиділа на краю крісла, а всі інші зайняли свої місця в літаку, Сонце доповідей.

Компанія EasyJet була зачинив за питання пасажира, щоб зняти фото спинки сидіння на одному зі своїх літаків.

Напис, що супроводжує зображення спочатку розмістив в Twitter повідомив: “#еasyJet б'є @авіакомпанії Ryanair, щоб спинки сидінь. @ІАТА @ЕАБП це рейси 2021 Лутон в Женеві. Як це може бути дозволено. @GeneveAeroport @easyJet_press @еasyJet"

Пасажир, який розділяє зображення розповіла Сонця онлайн турагентством , що його партнер повинен був вилетіти з Лондона Luton в Женеву на рейси EXY98HD, коли вони помітили небезпечні розсадки на Airbus А319-111.

Він пояснив: "стюардеса запитала [жінку], щоб залишитися там, поки літак був повністю сіли."

Після розміщення зображення на Twitter, компанія EasyJet попросив видалити фото.

Після розміщення зображення на Twitter, компанія EasyJet попросив видалити фото.

Авіакомпанія у своєму твіттері: "Привіт, Метью, дякую, що звернули нашу увагу, перш ніж ми можемо дослідити, я можу попросити вас видалити фото і потім ДМ нам більше інформації з цього приводу, щоб ми могли краще допомогти вам".

Однак, користувач Twitter відмовився, цвірінькають: "абсолютно ні".

Він додав: “потрібно задатися питанням, наскільки безпечні інші літак. Це було її місце.

“Дама була перенесена на вільне місце після того, як рейс був повністю сіли. Не знаю, що б сталося, якби рейс був повний".

Користувачі соціальних мереж поспішили навалити на прохання, щоб зробити знімок.

Ден Lambden написав: “нахабство попросити вас видалити фото! Ганьба вам еasyJet!"

Хейзел Макдональд сказав: “Це ганьба! Так небезпечно".

Інші говорили, що це "занепокоєння", які EasyJet запропонував їм зняти зображень.

Однак жінка питання був перенесений на сидіння зі спинкою, перш ніж літак злетів.

Представник авіакомпанії EasyJet сказав, що є п'ять вільних місць, які жінка змогла перейти до перш ніж літак злетів.

"Пасажирів не було дозволено сидіти в цих кріслах, як вони були в неробочому стані, очікуючи ремонт", - сказали вони.

"Безпека-наш найвищий пріоритет і EasyJet експлуатує свій парк повітряних суден в суворій відповідності з усіма інструкціями по техніці безпеки."

Користувачі соціальних мереж були в люті від авіакомпанії.

У минулому році, пасажир EasyJet була відвернувся від її польоту після її місця була віддана іншому мандрівникові зі зламаним сидінням.

Еллен Marandola, 20, спочатку сказали, що це було її місце, що було зламано, але пізніше сказали, що це було, тому що вона була перевірена в минулому.

Жінка була змушена триматися за неї сім-річна дочка протягом чотирьох годинний переліт на EasyJet після її сидіння зламав.

Ця історія вперше з'явилася на сонце і була опублікована тут з дозволу.



Категория: Туризм