Погана новина, мандрівники: мандрівник злодійство-це річ, ми повинні турбуватися про


Опубликованно 03.09.2019 20:00

Погана новина, мандрівники: мандрівник злодійство-це річ, ми повинні турбуватися про

Але навіть він не застрахований від простої зламати чужий підлий, що використовуються для крадіжки майже 47,000 дорогоцінних очок зі свого рахунку, щоб купити за кордон.

Містер Кідман, головний редактор В пошуку.ком.АУ, зараз австралійці попередження, щоб бути обережним — часто літаючих пасажирів очок крадіжки зараз, що ми повинні бути стурбовані.

Драма Містер Кідман почався в травні, коли він перевірив свій рахунок, вказує швидкість і зауважив, що баланс був багато тисяч коротше, ніж він пам'ятав.

Шукач.ком.АУ редактор Ангус Кідман майже 47,000 його багато очок вкрали.

Він перевірив список активності і бачив 46,700 очок було обміняти на політ в одну сторону Сілк Ейр з Сінгапуру в Шеньчжень в Китаї. Але він не бронював цей рейс — його аккаунт був зламаний.

"Я був в курсі потенційних (за крадіжку очок), тому що все, що ви можете увійти в може бути мішенню для крадіжки особистих даних, тому що це твоє ім'я, адресу, дату народження і так далі", - Містер Кідман розповіла Новини.ком.АУ.

“І я знав, що була створена злочинна ринку onselling вкрали багато очок.

“Але я не стикався з ситуацією, коли хтось зміг зробити замовлення. Це було дивно для мене".

Містер Кідман сказала, що тоді він знайшов підтвердження бронювання по електронній пошті для політ шовк повітря, який був заброньований на 25 квітня на наступний день. Лист було відфільтровано в папку небажаної пошти, який є, чому він не знав про це раніше.

Хтось летів з Сінгапуру в Китай на зароблені очки Містера Кидмана. Фото: Стюарт Маклін

"Рейс повинен був бути заброньований під їх ім'ям, тому що це був міжнародний рейс, і вони б знадобився паспорт," Містер Кідман сказав.

“Наскільки я можу судити, вони взяли рейс.

"Вони замовили його в один день і полетів на наступний день, мабуть, щоб мінімізувати шанс бути спійманим між ними."

Містер Кідман відразу потрапив на швидкості, яка приступила до розслідування заявляють про розкрадання. Компанія призупинила свій рахунок і перевели його на новий. В наступному місяці, 46,700 окуляри були повернуті на його баланс швидкості.

"Я був досить задоволений тим, як Діва (швидкість) впоралися", - сказав він. “Це був трудомісткий, але я очікував, що. І я був радий, що вони співчували і цілком ясно про те, що мало статися і що це може бути довго чекати.

"Я був досить впевнено (швидкість відновлення очок), тому що це було дивне бронювання поведінки і, якщо вони повернулися і подивилися, вони б побачили політ повинен був бути замовлений ким-то досить близько до Сінгапуру, якщо вони взяли рейс на наступний день."

Швидкість, яка є частиною бренду Virgin Австралія, досліджували злодійство і відновлені вкрадені окуляри Містера Кидмана. Фото: АПУ/Ден пелядь

ТАК ЯК ЦЕ СТАЛОСЯ?

Містер Кідман сказала, що швидкість не тягло б про те, як саме його аккаунт був зламаний, ймовірно, не розкриваючи ніякої уразливості, які можуть бути використані будь-ким ще.

І як він був надійний і унікальний пароль для свого облікового запису, він знав, що це не нехлюйство з його боку.

Так що він має тільки кілька теорій, щоб пояснити, як це сталося.

"Там може бути якась вада в системі, що дозволить, можливо, зробити бронювання без того, щоб увійти з паролем", - сказав він.

“Немає такої речі, як ідеальний шматок програмного забезпечення, так що там може бути якийсь подвиг народу користуються.

“Іншою причиною може бути внутрішня проблема — може, хтось, хто мав доступ до адмінцентр або сумнівної турагентства. Такий ризик властивий, я не думаю, що це масово, але є, очевидно, потенціал для зловживань".

Розглянемо ваші часті точки листівка повинна бути так само цінний, як гроші і тримати цю запис.

Містер Кідман сказав, що є кілька речей, які люди можуть зробити, щоб мінімізувати ймовірність їх точки рахунках зламали. Перший був блокувати обліковий запис з сильним і унікальним паролем.

"Я не сумніваюся, якщо це сталося для багатьох людей, тому що вони використовували той же пароль для різних облікових записів, наприклад, електронну пошту або щось", - сказав він.

“Не повторюйте паролі. Я знаю, що люди борються з цим, але менеджер паролів може допомогти."

Він також запропонував людям встановити щомісячне нагадування, щоб увійти у свій рахунок часто подорожуючого пасажира, перевірити свій баланс і переконатися, що всі дії виглядали нормально.

“Багато з нас мають великі окуляри баланс, може від великого переходу, а ті пункти на реальні гроші. Люди регулярно перевіряти свої банківські рахунки, і вони повинні зробити те ж саме з їх рахунків для часто літаючих пасажирів.

"Там може не бути нічого ви можете зробити, щоб зупинити вада в системі, але чим раніше ви піднімете проблема, тим швидше вона може бути виправлена".

Містер Кідман також припустив, уникаючи відповідати на електронні листи з проханням постійного клієнта, так як вони можуть бути фішинг.



Категория: Туризм