Як Діснейленд тепер шпигує за гостями


Опубликованно 01.09.2019 17:25

Як Діснейленд тепер шпигує за гостями

У "вільний доступ" до даних клієнтів призвело до значного бум операційний прибуток, за даними агентства Bloomberg, яке повідомляє 18 відсотків стрибок у минулому році до $США4.5 млрд ($А6.3 млрд).

Дісней був в змозі використати дані, які він збирає від гостей парку, щоб вивчити, як вони працюють і знайти логістичні рішення не тільки в Діснейленді, а світ Діснея, а також, Блумберг говорить.

Переїзд — коли зроблено високотехнологічних компаній, таких як Facebook — був підірваний в минулому. Але Дісней не отримав те ж лікування.

В результаті, за повідомленнями, вкладаючи більше грошей у свої тематичні парки, ніж це було при придбанні студії Pixar, Marvel і Lucasfilm відповіли в поєднанні.

Компанія нещодавно викотили нову віртуальну систему бронювання в Діснейленді, що призвело до скорочення часу очікування і менше скупченості.

За даними Bloomberg, його MagicBand система збив транзакцій на 30%, а також підвищення потенціалу парку.

Діснейленд нібито шпигував за гостями з носяться технологій. Зображення: iStock Не

Носяться технологій відстежує звички гостей, що вони їдуть у парк, де вони їдять та які символи вони зупиняються, щоб подивитися. Він також може служити ключ від готельного номера і електронний ваучер план харчування, якщо людина залишуся в Діснейленд.

Фахівці компанії аналізують парку смартфон додатків, а також, щоб стежити за людей "швидко проходять" вибори і що вони купують в інтернеті, повідомляє агентство Bloomberg.

Інтелектуального аналізу даних, в кінцевому рахунку, проводиться з метою "тримати парків працює з граничною ефективністю", за даними виході — і з'ясувати, що телевізор і властивості плівки є найпопулярнішими.

"Це був не завжди цей шлях", - пише Bloomberg Остін Карр. “Всього лише десять років тому, Дісней покладалися на паперові квитки і турнікети, і, здебільшого, не знав, що набагато більше про курорт клієнтам, ніж ті, хто прийшов на відкриття парку 64 роки тому на цьому тижні.

“Нарешті визнаючи зростання соціальних мереж і мобільних телефонів в кінці минулого десятиліття, в компанії почалася з US1 млрд. доларів ($А1.4 млрд) цифровий трансформації Діснея з MagicBand-така штука, що може тримати своє місце в лінії, здійснювати платежі і відкривати двері номера в готелі."

Ще в 2013 році, головний виконавчий директор Disney Боб Айгер не зійшовся в поглядах з сенатором штату Массачусетс Ед Марки, який нещодавно ввів законодавство, щоб захистити онлайн "особиста інформація" — з приводу того, MagicBand системи було б неетично.

Як повідомляється, сенатор марки, тоді конгресмена, стверджував, що він буде використовуватися, щоб стежити за перебуванням дітей та їх особисті інтереси. Р-н Айгер сказав, що програма була "повністю відмовитися", і що дані про місцезнаходження були зібрані тільки в сукупності. Він довбонув стверджує сенатор марки як "сміховинні і вкрай погано поінформовані".

За даними Bloomberg, MagicBand система відстежує звички гостей, що вони їдуть у парк, де вони їдять та які символи вони зупиняються, щоб подивитися. Зображення: iStock Не

"Запис і прихильність Діснея для захисту та безпеки дітей і захисту їх конфіденційності є зразковим," Айгер заявив політик в листі.

“Люди по всьому світу довіряють Дісней і її продукції. Ми ображаємося на безглузду і вкрай погано поінформовані затвердження ..., що ми якимось чином випадково або з необережності представити програму, що маніпулює дітьми, або безпричинно ставить їх безпека під загрозою".

Опису самої системи, р-н Айгер сказав: “як mymagic+ є повністю довільній програмі, яка була розроблена з інтернету, а з самого початку.

“Дісней не використовувати особисту інформацію до ринку, щоб діти до 13 років, не персоналізувати або цільової реклами для окремої дитини, і ніколи не надає персональну інформацію дитини-яким третім особам для їх маркетингових цілей.

“Крім того, батьки мають повний контроль над участі своїх дітей як mymagic+. Ми маємо прозору політику конфіденційності, гості можуть контролювати і обмежувати кількість інформації, яку вони надають нам — і як використовується інформація".

Tech експерти вважають інших іменитих компаній хотіли б, щоб імітувати систему інтелектуального аналізу даних Дісней, але були нездатні зробити так — частково, тому що у них немає парків або гігантська говорить миша харчування для дітей.

"Це розроблено, щоб задовольнити ваші бажання", - написав Кліфф Куанг у статті 2015 року для дротяних. “Що робить саме те, що компанія Apple, Facebook і Google намагаються побудувати. Крім Діснея не світ-це просто додаток або телефон — це як, загорнутий в ідеалізоване бачення життя як безпечно стриманий, як снігова куля."

Ця стаття спочатку з'явилася на Нью-Йоркській пост і був відтворений з дозволу



Категория: Туризм