Скільки дітей має бути, перш ніж вони можуть літати?


Опубликованно 22.08.2019 17:40

Скільки дітей має бути, перш ніж вони можуть літати?

Нове опитування показало, австралійці досить сильні думки, коли мова заходить про вік дітей на рейсах — і більшість з цих кают літак повинен бути дитина-вільних зон.

Опитування понад 1100 австралійських батьків від страхової компанії сайт insureandgo запитали, скільки дитині повинно бути, перш за це було добре для них, щоб бути прийняті на борту внутрішніх і міжнародних рейсів.

Близько 60 відсотків людей сказали, що внутрішні рейси не підходить для дітей у віці до одного року, і 76 відсотків сказали те ж саме про міжнародних рейсах. Переважна більшість людей сказали, що це не було прийнятним для новонароджених літати всередині країни (87%) та міжнародному (92 відсотки).

Пробач, малюк.

Люди почали отримувати трохи більш розслабленим про ідея для дітей постарше. Лише чверть опитаних зазначили, що внутрішні рейси не були добре для дітей у віці від п'яти років і старше.

Близько 45 відсотків дітей у віці до п'яти років не повинні бути на міжнародних рейсах і 14 відсотків людей думали, що дітей має бути як мінімум 12 перед міжнародним літаючі свято.

Прес-секретар сайт insureandgo Джонатан Еткінд сказав, що для здоров'я і благополуччя думку, закордоном міг уявити унікальні загрози для маленьких дітей.

"Це може прийняти форму чого-небудь від інфекцій і захворювань, які можуть бути присутніми в тій країні, куди ви їдете, до болю, діти інколи відчувають з-за тиску в салоні при зльоті і посадці рейсу", - сказав він.

Обмеження екранного часу якомога більше — і упакувати деякі інші заходи, щоб тримати їх зайнятими.

"Важливо, щоб вони на підставі страхового полісу, у разі якщо вони несподівано захворіти".

Сказав, сайт insureandgo є речі, батьки можуть зробити, щоб тримати своїх дітей комфортно і розважатися на рейсах.

Одна-стимулювати природний сон — це дуже складно на рейсі, але може допомогти упаковка будь-якої дитячої іграшки перед сном або читаючи їх історію. Спробуйте відбити екранного часу під час звичайного сну і загального обмеження екранного часу, змішуючи його з іншими видами діяльності, як розфарбовували.

Бронювання нічними рейсами, які збігаються з існуючими спати рутинну дитини може допомогти, завдяки приглушене світло на нічні польоти.

Заохочувати дітей, щоб позіхати, ковтати або розжовувати або, у випадку дітей, годувати з пляшечки — щоб скинути тиск в кабіні на своїх вузьких трубочок, які можуть викликати дискомфорт.

Резерв люльки, де можна і замовити їжу, ваша дитина буде харчуватися під час довгого перельоту.

Багато людей думають, що міжнародними рейсами не повинно бути всіх віків справою.

Це не тільки благополуччя дитини, що змушує людей проти їх присутності на рейси — багато людей просто не хочуть бути турбувати їх.

Ще одне недавнє дослідження повідомило, 52 відсотки авіапасажирів думала, що сім'ї з маленькими дітьми повинні бути згруповані в окремому розділі літака.

Інші люди сказали, що вони були б готові платити більше за квиток, щоб сидіти в чайлд-фрі зона.

"Деякі вважають, що там повинен бути окремий літак, кабіна для тих, хто подорожує без дітей, але я зроблю дещо краще- там повинна бути вся авіакомпанія, яка гарантує дітей, безкоштовний проїзд," один з користувачів Twitter повідомив.

Інший додав: "Є чайлд-фрі готелі, чому не чайлд-фрі рейси?"

Кілька авіакомпаній вже відреагували на заклик до бездітні рейси, з індійської авіакомпанії Індиго введення "зон чайлд-фрі" на деякі послуги.

Деякі речі дратувати пасажирів авіакомпанії як дратують діти на рейсах.

Але міжнародних авіакомпаній ще нажитися на зростаючому попиті на дитину-безкоштовні варіанти проїзду з Трейсі Стюарт з Airfarewatchdog приписуючи це викличе обурення в якості головного стримуючого фактора.

“Це, напевно, важко для батьків, щоб бути супер мета для цього. Всякий раз, коли це відбувається, люди переймайся", - розповів Бізнес-Інсайдер.

"Було б здорово, якщо американський авіаносець б дати йому шанс, але я здивуюся, якщо хтось зробить це."

За ці роки батьки намагалися багато рішень делікатної проблеми своїх дітей на рейсах — від роздачі Лоллі мішки як попереджувальним вибаченнями допінг-діти з кашлем ліки втомлює своїх дітей на аеропорт ескалатора, тому вони засинають під час зльоту.

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ

Скільки років повинно бути дитині, щоб літати на внутрішніх рейсах?

Новонароджений: 13 відсотків

3-6 місяців: 17 відсотків

7-11 місяців: 10 відсотків

1-2 роки: 20 відсотків

3-4 роки: 11 відсотків

4-5 років: по 4 відсотки

5 років і старше: 25 відсотків

Скільки років повинно бути дитині, щоб літати на міжнародних рейсах?

Новонароджений: 8 відсотків

3-6 місяців: 9 відсотків

7-11 місяців: 7 відсотків

1-2 роки: 15 відсотків

3-4 роки: 15 відсотків

5-6 років: 12 відсотків

7-12 років: 19 відсотків

Старше 12 років: 14 відсотків.



Категория: Туризм