Капітан рейсу MH370 'сказився': доповідь
Опубликованно 19.08.2019 01:05
"Фокс Ньюс" повідомляє, що в липневому номері Атлантики, письменник і фахівець в авіації Вільям Langewiesche вникає в те, що трапилося з зниклого літака, у тому числі розкриття інформації, що малайзійські чиновники знали набагато більше про те, де літак був у ніч, коли він пропав і що капітан Zaharie Ахмад Шах мав "ознаки проблеми".
МХ370 льотчик капітан Zaharie Ахмад Шах. Фото: Facebook
Боїнг-777 с 239 людьми з Куала-Лумпура в Пекін, зник 8 березня 2014 року, і, імовірно, розбився на далекому півдні Індійського океану. Там були шість австралійців на борту
Звіт про безпеку в катастрофі міжнародною командою в липні минулого року з'ясувалося, літак був, швидше за все, управляється від курсу свідомо кимось і літав протягом декількох годин після того, як комунікації були розірвані.
У ніч, коли літак пропав, управління було вилучено у кабіні під час 20-хвилинного періоду між 1:01утра і 1:21 ночей і радіолокаційні записи показують, що автопілот був, ймовірно, вимкнений, за даними Langewiesche.
Боїнг 777 потім зробив крутий поворот на південний захід, що Майк Экснер, інженер-електрик і розслідує катастрофу як член незалежної групи, розповів Атлантику , ймовірно, збігався з набором висоти до 40 000 футів (12 200 м), які покликані "прискорити ефект від розгерметизації літака, в результаті швидкої інвалідизації і смерті всіх, хто в салоні".
Відновлений Боїнг 777 помаху крила, визначені, щоб бути частиною зниклого Malaysia Airlines рейсу MH370. Фото: АFР
У той час як випадають кисневі маски, можливо, розгорнув, пасажирів було дуже мало використовувати, так як вони призначені тільки для 15 хвилин роботи при аварійних спусках, не крейсерська на великій висоті.
Той, хто був у кабіні, однак, мали б доступ до чотирьох водо-кисневу маску з запасом, який може тривати кілька годин.
"Окупанти кабіни став би недієздатним протягом декількох хвилин, втратив свідомість, і м'яко помер без всяких задихаючись і хапаючи ротом повітря", - пише р-н Langewiesche.
Як і MH370 продовжував погойдуючись у небі, літак з'явився на радарі при наближенні до острова Пенанг майже на 600 миль (965 км / ч), де Малайзія ВВС Ф-18 перехоплювачі, розміщені на авіабазі Butterwoth.
Малайзійський дитина має своє обличчя, забарвлене з рейсом MH370 під час події пам'яті в 2016 році. Фото: АП
Колишній чиновник розповів Атлантики , що посадові особи ВПС переконався, що нещасний випадок був відредагований в минулому році, щоб сказати радар був "активний моніторинг" і літак не був перехоплений, оскільки вона була "дружньою".
Що, як видається, далекі від істини. Військові чиновники спочатку шукали MH370 в неправильному водоймі на Сході, коли літак дійсно полетів в протилежному напрямку.
Коли звіт по 19-член міжнародної команди був випущений в липні минулого року, головний слідчий Кок Су Чон заявив в ході брифінгу не було ніяких ознак аномального поведінки або стресу у двох пілотів – капітан Zaharie Ахмад Шах і другий пілот, Fariq Абдул Хамід – що може привести, щоб захопити літак.
Пілот рейсу MH370, Zaharie Шах (ліворуч), його дочка Аїша. Фото: Facebook
Містер Langewiesche зазначає, що в той час як другий пілот не мав нічого, але попереду світле майбутнє і жодних червоних прапорів у своєму минулому житті Капітан Zaharie підняла кілька проблем.
Після того, як дружина поїхала, капітан, який, як повідомляється, буде "самотньо і сумно," і "витратив багато часу, блукаючи по порожніх кімнатах" і одержимий над двома молодими інтернет моделі.
Судових експертиз симулятор пілота ФБР також показав, що він експериментував з профілем польоту, що приблизно відповідало тому, що бурмотів щось сталося з рейсом MH370, і який закінчився в "вичерпання паливо над Індійським океаном."
Нью-Йорк журнал повідомив в 2016 році, що імітація польоту була проведена менш ніж за місяць до того, як літак зник.
Американський авантюрист Блейн Гібсон з сміттям вважається від MH370 в Мадагаскар. Фото: Додається
Товариш 777 капітан, хто бажає бути визначені із страху перед наслідками не пропонував можливий мотив для Атлантики, але сказав, що капітан Zaharie емоційний стан був нестійким.
“Шлюб Zaharie було погано. У минулому він спав з деякими з бортпровідників. І що з того? Ми все робимо," пілот повідомив журнал. “Ви літаєте по всьому світу з цими красивими дівчатами в спину. Але його дружина не знала".
У той час як пан Langewiesche зазначає, що ідея "пілот, який перебіситься", можливо, буде важко завагітніти, це вже траплялося раніше.
В ході аналогічного інциденту, рейс 990 авіакомпанії EgyptAir впав біля берегів Массачусетсу в жовтні 1999 року на шляху в аеропорт імені Джона Кеннеді в Нью-Йорк з Каїра. Аудіо захоплений пілот зловив пілот Gameel Аль-Batouti 11 разів говорив арабською мовою, "Я покладаюся на Бога".
Через два роки Національна рада з безпеки транспорту визначені Аль-Batouti були самогубці і навмисно розбив літак в той час як перший пілот вийшов з кабіни.
Єгипетське агентство цивільної авіації категорично спростував висновки Нацради з безпеки, заявивши, що звіт був збитковим і тенденційним".
Фото зі сторінки моделі QiMin локальної мережі facebook. Пілот рейсу MH370, Zaharie Шах, прокоментував кілька постів її в рік, що ведуть до краху. Фото: Facebook
Приречений рейс 9525 авіакомпанії Germanwings, який розбився у Французьких Альпах в 2015 році, також був визначений випадок самогубства пілота.
Чиновники визначили пілот Андреас Любиц, який раніше лікувався від суїцидальних нахилів, авіалайнер вилетів в гори на ціль. Літак прямував в аеропорт Дюссельдорф в Німеччині з Іспанії.
Уряд Малайзії вже заявив, що розслідування, які випущені досі не остаточний звіт, тому що уламки літака або так звані чорні скриньки не були знайдені.
Але навіть, коли - або якщо вони відкрили, Містер Langewiesche пише, що він може виконати маленьке" з мовного самописця власної пере після двох-годинний цикл і, ймовірно, тільки звуки фінальна сирена.
Політ-реєстратор даних може показати, коли літак був разгерметизирована і як супутниковий ресивер був вимкнений, але дадуть ніяких роз'яснень про те, що сталося в кабіні.
Копії рейсом MH370 розслідування звіт про безпеку під час брифінгу в Куала-Лумпур в 2018 році. Фото: АFР
Розрізнені шматки сміття, які прибило до берега на пляжі Африки і островів Індійського океану вказують рейсом MH370, розбився у віддаленому ділянці океану, але мульти-уряд пошук по Австралії, Малайзії і Китаю вдалося точно визначити місце розташування.
Додатковий сміття, однак, може зайняти деякий час, щоб виявити з літака, як вважають, пішли в "порочне коло" до зіткнення з моря таким чином, літак "розпався на конфетті, коли вони потрапили у воду", - повідомляє Р-н Langewiesche.
Замість того щоб зосередитися на пошуку фізичних частин літака Boeing 777, експерт з авіації, вважає, що деякі ключові частині шкали часу того, що сталося, могло бути виявлено, що влада Малайзії знають і приховують від громадськості.
"Якщо вони такі ж бездарні, як ВПС та управління повітряним рухом, малазійська поліція знає більше, ніж вони наважилися сказати:" містер Langewiesche ноти. "Загадка не може бути глибоко".
Категория: Туризм