Приховане жало в Квантас зміни
Опубликованно 15.08.2019 16:15
Сьогодні вранці, компанія Qantas представила ряд істотних змін у свою програму для часто літаючих пасажирів.
На перший погляд, багато зміни дуже позитивні. Компанія Qantas пообіцяла відкрити більше преміальних місць, а також скоротити свої витрати перевізника на міжнародних рейсах.
Qantas для часто літаючих пасажирів членів, які заробляють стеки з точки поза площині будуть винагороджені в рамках ексклюзивного клубу "точок", а честолюбні можуть насолоджуватися життя і Qantas Платинум переваги, як тільки вони зберуть очей поливу 75,000 кредитів статус.
Але серед всіх фанфар, там будуть якісь лохи з новими змінами.
У багатьох випадках економіка нагорода-класу, як і раніше являють собою неефективне використання очок і погашень в салоні преміум-класу скоро буде коштувати дорожче.
НАГОРОДУ ЕКОНОМІКИ ВИКУПИ НЕ ДАСТЬ ЗНАЧЕННЯ
З сьогоднішнього дня авіакомпанії Qantas скоротила вартість очок за деякими міжнародної економіки преміальних місць на 10 відсотків. Витрати перевізника (супутні платежі, які ви платите, коли ви з забронювати точками) також впали до 50% на міжнародні замовлення.
Хоча ці явно позитивні ініціативи, це не достатньо, щоб приховати той факт, що економіка нагорода-класу, як правило, є низька якість.
В якості прикладу, в рамках нової структури ціноутворення, повернення економіки преміального квитка на рейс з Мельбурна в Лос-Анджелес стоїть 83,800 точок з супутніми збори $285. Це економія в розмірі 6200 очок і $120 зборів від попереднього чарту. Однак, з авіакомпанією Qantas зараз продаж реклами тарифи на цьому маршруті від $1079, ви б краще замість покупки тариф начисто.
Звичайно, іноді це може мати сенс використовувати бали Qantas в короткі терміни або в пікові туристичні періоди, коли ціни на прем. Але у багатьох випадках там більше було, націлився на місце в преміум-економ, бізнес або перший клас, а не.
По темі: клуб більш ексклюзивний, ніж голова лаундж
По темі: "Квантас" оголошує серйозна струс бонусна програма
ВИКУПОВУЮЧИ НА ЗАГОСТРЕНИЙ КІНЕЦЬ БУДЕ КОШТУВАТИ ДОРОЖЧЕ
"Квантас" класичний преміальний квиток і оновити запити в преміум-економ, бізнес і першого класу встановлюються коштувати більше бали Qantas від 18 вересня 2019 року.
Залежно від туристичної зони та салону, Qantas для часто літаючих пасажирів, членів доведеться розщедритися на 15 відсотків більше очок за місця. Тих, хто шукає оновлення преміум класу, знайдете самі з своєї кишені в розмірі до 9 відсотків більше.
На внутрішніх лініях бізнес-класу, поряд з рейсами в Новій Зеландії та південній частині Тихого океану деякі напрями, авіакомпанії Qantas будуть застосовуватися не за зниження плати, щоб зменшити біль.
На інших міжнародних маршрутах, більш низькі ставки зборів будуть застосовуватися в преміум-салонах, і в деяких випадках будуть компенсувати збільшенням кількості балів, необхідних для викупу. Однак, цього не завжди достатньо, щоб покрити дефіцит на деякі далекі маршрути, особливо у першому класі.
Модель Dreamline Квантас
В якості прикладу, в даний час повернення першого класу політ з Мельбурна в Лос-Анджелес стоїть 288,000 очок і 943 доларів. З 18 вересня 2019 року, цей показник зросте до 325,600 бали Qantas і $703. При розміщенні консервативна оцінка одного цента за кожне очко і Qantas, економія 240 доларів не вистачить, щоб компенсувати додаткові 37,600 необхідних очок.
І в той час як авіакомпанії Qantas пообіцяла збільшити кількість обраних міжнародний салон преміум-класу преміальних місць на "до 30 відсотків" ми поки не знаємо, як це буде застосовуватися на практиці.
НАВІЩО БУВ ПОТРІБЕН ЧАСТИЙ РЕМОНТ ФЛАЄР
В цілому, однак, ці зміни прийти, як не дивно. Капітальний ремонт програми Qantas для часто літаючих пасажирів було на картах протягом тривалого часу. Ось чому.
Кілька років тому, перспектива 40,000 бонусні бали Qantas пропонують нову кредитну карту було досить переконливі перспективи. Що все змінилося. В 2019 році, ряд провайдерів карти штовхаючись спокушати австралійських споживачів з шестизначними знак-на бонуси.
Насправді знак-на кредитні карти бонуси в даний час в Австралії є одними з найбільш щедрих в світі. Є також маса інших простих способів, щоб збільшити ваші окуляри швидко баланс теж (думаю 100,000 бали Qantas медичного страхування, або до 15 000 бали Qantas з випадку вино).
Австралійці також отримувати більше очок кмітливість.
Немає сумнівів, що шопінг в магазині "Квантас" є популярним способом для багатьох австралійців, щоб спалити очок. Однак, мистецтво "точки зламу" стало мейнстрімом. В результаті, більше нас, використовуючи бали Qantas для пасажирів першого і бізнес-класу викупи.
І в той час як авіакомпанії Qantas традиційно стягуються одні з найвищих зборів або будь-якої авіакомпанії, попит на преміум-місця явно впливає на їх нижній рядку.
"Квантас" необхідно внести зміни і низки останніх програма авіакомпанії девальвацій проклали шлях для авіакомпанії.
Генеральний директор авіакомпанії Qantas Group Алан Джойс і генеральний директор авіакомпанії Qantas Олівія Уирт лояльності позують для фотографії в Сідней крикет Граунд, в Сіднеї, в четвер, 20 червня, 2019. "Квантас" оголосила про перегляд програми лояльності $25 млн, економити витрати і зробити його простіше для пасажирів, щоб заробити очки. (АПУ зображення/Ден Himbrechts) без архівації
Останнім часом велика кількість програм авіакомпанії потрапили споживачів з сумнівним зміни. Вони варіюються від консервативного премії девальвацій графік (Сінгапурські Авіалінії і Британські Авіалінії), для більш екстремальних (думаю, що Малазійські авіалінії і Тайські авіалінії).
Ми також бачили Емірати сокиру оренда з водієм послуги з бізнес-і першого замовлення класі, в той час як швидкість введені збори на нагородні рейси. Можливо, найбільш тривожним з усіх провідних американських перевізників (Дельта і МЮ) скасували взагалі, їх нагорода діаграми, вибираючи замість того, щоб перейти до динамічної моделі ціноутворення.
Враховуючи безліч прецедентів в гру, не дивно, що Квантас відчували сміливість вступити в бій.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ QANTAS ДЛЯ ЧАСТО ЛІТАЮЧИХ ПАСАЖИРІВ ДОВЕЛОСЯ
Під фанфари, це ясно бачити, що деякі мандрівники будуть дещо гірше з струсу Qantas для часто літаючих пасажирів.
Тим не менше, програма залишається такою ж популярною, як ніколи, і я думаю, що більшість австралійців буде прийняти удар з мінімальними зусиллями.
І з плотом значні зміни, повідомило сьогодні, будемо сподіватися, що це дуже довго, перш ніж Квантас премії ціновий графік під мікроскопом знову.
Адель Елізео є професійним досвідченого мандрівника і Qantas складальник окулярів. Чи то казки з першого класу або останні подорожі хакі, акцій Адель її часто літаючих пасажирів мудрості на своєму сайті шампанське Миля
Категория: Туризм