Жорстокий знак власнику вантажівки з морозивом, спрямовані на впливові соціальні медіа


Опубликованно 09.08.2019 15:15

Жорстокий знак власнику вантажівки з морозивом, спрямовані на впливові соціальні медіа

По суті, власник м'яке морозиво в Лос-Анджелесі-це так дратує соціальних медіа "авторитетів" з проханням безкоштовно морозиво в обмін на згадки в соціальних медіа, він оголосив про нову політику.

Попросіть безкоштовну конуса (який зазвичай коштує $4) і ви повинні заплатити подвійний.

На цьому тижні бізнес-сторінка в соціальній мережі розмістив фотографію на Instagram працівника, що тримає плакат з написом "авторитетів платити двічі."

Варіатор м'який служити в Лос-Анджелесі було досить впливовими відвідавши їх вантажівка шукаєте безкоштовне морозиво.

Підпис поряд з фотографією, який отримав більше 1к лайків, пост про те, як мало вони піклуються про так званих "авторитетів".

“Ми вирішили зробити цю річ офіційна з вивісок. Ми дійсно не хвилює, якщо ти лідер, або скільки послідовників у вас є.

“Ми ніколи не дамо вам безкоштовне морозиво в обмін на посаду на Вашій сторінці в соціальних мережах. Це буквально 4 $дет ... Ну, тепер це $8 для вас"

Звітні закінчив з InfluencersAreGross #

Забудьте проводка на безкоштовне морозиво, тому що ця вантажівка зараз будуть робити "авторитетів" платити двічі.

В інтерв'ю "Ньюсуїк", варіатор співзасновник Джо Nicchi говорить, він почав політику після того, як стали "згорів" від кількості "авторитетів", які намагаються отримати безкоштовне морозиво в обмін на свої пости.

"Лос-Анджелес повен так званих "авторитетів" з великою кількістю послідовників, які насправді є підробленими, тому що вони швидше за все проплачено любить і слід", - сказав він.

Нова політика виграв через інтернет.

“Кожен може мати наступну Якщо вони хочуть платити за це. Гугл в ЗМІ ботів.

"Версія 2019 року-ти знаєш, хто я? "є" Я лідер, але без таланту."

У компанії заявили, що вони "соромляться", коли "впливає" хвалився, як багато послідовників у них, щоб спробувати і отримати безкоштовне морозиво.

Варіатор служить шоколаду і ванільного морозива з топпінгом доступних капіт.

"Ми обслуговуємо досить великий список талантів в Голлівуді, і я не зацікавлений у даючи їм безкоштовний продукт", - сказав він.

“У мене є сім'я і багато платити за векселями! Школа моїх дітей не беруть фотографії знаменитостей в якості форми оплати за навчання".

Варіатор м'який служити — що розшифровується як "шоколад Ванільне твіст" — випущений в 2012 році в Лос-Анджелесі Містер Nicchi і його дружина, Тайлер.

Їх бізнес-модель проста — хороше морозиво з карамельної крихтою. Ось саме.

Ця політика завоювала в соціальних мережах, користувачі поздоровляючи малого бізнесу виступають проти авторитетів, сподіваючись Наб халяву.

"Круто, так тримати, зарядки потрійний навіть," один чоловік сказав на Instagram.

“Дуже липкий рекомендателем, що зв'язався з тобою, щоб служити 300 безкоштовно. Я з задоволенням буду платити $4 доларів за конус (тому що я люблю морозиво) і пост просто щоб поширити слово", - додала інша.

У Ла-морозиво людина вантажівка втомилися від "соціальних медіа авторитетів", які намагаються отримати безкоштовне морозиво, що він змушує їх платити двічі Р Е З П Е К т .— кейл (@DEKOsound) 1 липня 2019

Сказав містер Nicchi він був справді збентежений" для цих людей, які просять халяву відвідуючи його вантажівка.

"Я не на 100 відсотків впевнений, що вони насправді роблять, і їх послідовників, любить, і коментарі можуть бути придбані, так що мені важко дивитися на них як авторитетний", - сказав він людям.

"Я впевнений, що є деякі законні "авторитетів", але ми не зустрічали ні на наших вантажівках або через подія просить."



Категория: Туризм