Самовідданий вчинок героїчний бортпровідника


Опубликованно 02.08.2019 18:15

Самовідданий вчинок героїчний бортпровідника

Крики жаху були чутні всередині салону горів літак після того, як він врізався в землю в неділю ввечері їду в Москву, принаймні, 41 мертвий.

Несамовитий відео показує полум'я лиже на літак Windows, так як він був охоплений величезна вогняна куля. З'являється інший матеріал, щоб показати хвостовій частині літака поглинути полум'я ще до аварійної посадки в аеропорту Шереметьєво тільки через 28 хвилин після зльоту.

Зневірені пасажири були зняті збігаючи вниз аварійних парашутів і мчав геть, деякі тримали в руках свій багаж — як посадові особи заявили, що евакуація була ускладнена тим, зупиняючись, щоб взяти їх сумки.

Стюардеса нагадала страшний мить вона штовхнула пасажирів з російського виробництва "Суперджет-100" після того, як літак загорівся і впав, загинули щонайменше 41. Фото: Хо/ Instagram/ АФП/ Михайло Норенко

Стюардеса Тетяна Касаткіна, 34, сказали Сонце , як вона вигнала площині двері відкрити і фізично штовхали пасажирів на аварійний трап в безпеці. "Коли літак зупинився, евакуація почалася негайно", - сказала вона. “Всі кричали, що ми були у вогні. Але вогню не було в салоні в цей момент ...

“Я вибив двері з ноги і виштовхали пасажири, щоб не сповільнити евакуацію.

"Просто поспішати їх я схопив кожного з них за комір зі спини ..."

Сказав член емоційний екіпажу: “все сталося так швидко. Дим вже був чорним. Останні люди повзали вийти ...

“Всі схопилися зі своїх місць і рушили вперед, хоча літак ще рухався на хорошій швидкості.

Тетяна Касаткіна, 34, вона каже, ногою розчинив двері і схопив пасажири за їх коміри, щоб тягнути їх з палаючого літака. Фото: Хо/ Слідчий комітет РФ / АФП

"Я бачив, як перша жінка кличе когось по телефону і говорив, ми на вогонь, ми падаємо вниз.'"

Свідки стверджують ті в задній частині салону опинилися на своїх місцях, бо пасажирів вперед схопив їх ручної поклажі перед виходом.

Кадри, що показують, що вижили, пережили сумки і пальто пропонує пасажирам "коштувала людям життя", тому що ті, хто опинився в хвості літака не міг вийти, сказала посиланням на неназвані експерти Vesti.ru.

Задні аварійні двері не були доступні через Блейз.

Вижили зараз оцінив героїчний екіпаж, який врятував їх від палаючих уламків.

У hostie сказав, що люди ближче до спини повзли крізь густий чорний дим, щоб вийти як пекло вирував навколо них. Фото: Хо / Слідчий комітет РФ / АФП

Хлєбніков дмитро сказав: “Я дякую Богові — і стюардеси, яка врятувала мене.

"Вони завжди були з нами, допомагаючи людям піднятися на гірку та вийти з кабіни накурено ... було темно і неймовірно спекотно."

Інший свідок сказав, що це "чудо", що хтось вижив, а моторошні фотографії наслідків показували почорнілі згорілі уламки.

Раніше число загиблих склало 13, включаючи двох дітей, але слідчі підтвердили, пізно ввечері у неділю десятки людей загинули в самому пеклі.

Слідчі розуміють, розглядаючи всі можливі причини трагедії, в тому числі версію, що літак був уражений блискавкою.

Вцілілі хвалили бравого екіпажу, хто врятував їх, у той час як один говорили, що це "чудо" хто-небудь вийшов, як фотографії згорілого з'явилися уламки. Фото: Хо / Слідчий комітет РФ / АФП

"Там були 78 осіб, що перебували на борту, у тому числі (п'ять) членів екіпажу", російський Слідчий комітет сказав в заяві. "За уточненою інформацією, 37 з них не вижив."

Бортпровідник Максим Моїсеєв був убитий, рятуючи своїх пасажирів від яскравого світла, РЕН ТВ повідомили.

Один з пасажирів розповів: “я сидів у передній частині двигуна, і побачив, як усе розтануло.

“Як мені вдалося дістатися до виходу, надихавшись чадним газом.

“Стюардеси сказали: Давай, швидко, повзати, трохи залишилося до виходу. Як результат, мені вдалося зіскочити з літака".

Технічне Петро Єгоров описав літак стрибає як "коник", як він приземлився.

"Ми злетіли, а потім блискавка вдарила в літак", - сказав він.

“Літак повернув назад і там була жорстка посадка. Ми були так налякані, ми ледь не втратили свідомість.

Тривожні повідомлення припускають деякі пасажири могли послужити причиною затримки в евакуації і вартість життя' на паузу, щоб захопити їх ручної поклажі. Фото: Слідчого комітету Російської Федерації по АП

"Літак зістрибнув на посадкову смугу, як коник, а потім загорівся на землі."

Два-рік-Старий Сухий Суперджет був змушений здійснити посадку незабаром після зльоту в Мурманську в 6.03 за місцевим часом. Сигнал лиха був виданий до підключення радіо не тільки хвилин після початку польоту.

Свідки зняли задню частину літака охопило полум'я і чорний дим, як він приземлився в аеропорту і помчали по злітно-посадкової смуги у вогні.

"Аерофлот" повідомив, що літак повернув назад за невстановленою технічних причин і здійснив жорстку посадку, що почалася пожежа. Одне джерело сказав, що аварійна посадка була так сильно, що уламки вже знайшли свій шлях у двигуни, викликавши пожежа, яка швидко охопив задню частину фюзеляжу.

Стверджує, що пасажири хапають свої сумки з верхніх відсіках з затримкою евакуації не підтвердилися.

Два-рік-Старий Сухий Суперджет був вимушений зробити посадку незабаром після зльоту в Мурманську на 6: 03 вечора в неділю за місцевим часом. Фото: Хо / Слідчий комітет РФ / АФП

Прес-секретар російського Слідчого комітету повідомив, що розслідування за фактом пожежі розпочнеться найближчим часом.

Головний пілот літака був названий Денис Євдокимов і другий пілот Максим Кузнєцов.

Тетяна Касаткіна і Ксенія Фогель також були серед членів екіпажу.

Євдокимов сказав: “Ми втратили радіозв'язок з-за удару блискавки. Ми не мали радіозв'язку під час посадки.

“Нам вдалося відновити його через аварійну частоту, але він був різким і коротким. Нам вдалося сказати кілька слів і втратила його. І нам довелося знову підключити його.

Свідки зняли задню частину літака охопило полум'я і чорний дим, як він впав в аеропорту і помчали по злітно-посадкової смуги у вогні. Фото: Хо / Слідчий комітет РФ / АФП

“Управління повітряним рухом дуже допомагали нам, направляли нас до злітній смузі. Швидкості не високі, але нормальні для посадки.

“Все було по книзі. Ми обережно наблизилися до Землі, уповільнюючи.

“Після повної зупинки ми замовили екстрену евакуацію. Другий пілот був першим покинув кабіну, а потім я зробив.

“Спочатку я не погляд зовні. Коли я це зробив, я побачив пожежну машину.

“Пожежа почалася після приземлення. Ми не були у вогні, коли в повітрі".

Одне джерело сказав, що аварійна посадка була так сильно, що уламки вже знайшли свій шлях у двигуни, викликавши пожежа, яка швидко охопив задню частину фюзеляжу. Фото: Хо / Слідчий комітет РФ / АФП

Російські інформаційні агентства повідомили, що літак був випущений в 2017 році і була обслужена зовсім недавно, у квітні цього року.

Літаків SSJ100, також відомий як Суперджет, це двомоторний регіональний літак введений в експлуатацію в 2011 році з великою помпою, як сигнал про те, що неспокійний російський авіаційно-космічна промисловість була на підйомі.

Літак широко використовується в Росії в якості заміни застарілих радянських літаків, але також використовується авіакомпаніями в інших країнах, включаючи Вірменію і Мексику.

Це вже друге смертельне ДТП за участю літака.

У 2012 році демонстраційний політ в Індонезії обрушився на гору, загинули всі 45 на борту.

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і публікується тут з дозволу.



Категория: Туризм