Жінка ресторан зачиняється за її список правил, обідній


Опубликованно 21.07.2019 12:15

Жінка ресторан зачиняється за її список правил, обідній

Середземноморський ресторан в Лландадно, Північний Уельс, попереджає клієнтів, якщо малоліток "не може бути зупинений тривожних" відвідувачі, вони будуть викинуті.

Список нескладних правил надрукований на меню, яке свідчить: "клієнти приходять не слухати крикливих дітей".

Він говорить батькам, що їхні діти повинні сидіти у всі часи, проводжають в туалет і служив з пластикової тарілки, тому що порцелянові тарілки є "занадто гаряче".

У записці сказано, що діти "несе відповідальність опікуна", додавши: "Ми не будемо нести відповідальність за своїх дітей, якщо їх образили в ресторані, тому що вони не піклуються".

Керівництво каже, що не хотів би просити людей піти через поведінку своїх дітей. Фото: Андрій Ціна

Під розділ, названий просто "кричущих/заплаканих дітей" записки керівництво стверджує, "люблю дітей у ресторані" — але коли вони потрапляють в строп його "не засмучувати наших клієнтів".

Він продовжує: "Ми просимо в самий політест можливим способом, будь ласка, якщо ваша дитина плаче/кричить, будь Ласка, візьміть їх з ресторану, поки вони не вгомонилися".

Дивні записки робить висновок: “якщо дитина не може бути зупинений від заважають іншим Дайнерс на жаль, нам доведеться попросити вас покинути ресторан, який нам дуже б не хотілося зробити.

"Я знаю, це образило б, і ми б це теж ненавиджу."

Правила ресторану були розміщені в інтернеті Хелен Хайленд, 52, який був у відпустці в Приморському валлійська курортне містечко.

Середземноморський ресторан в Лландадно, Північний Уельс, відбулася вірусна на його попереджувальні знаки про дітей. Фото: Андрій Ціна.

Оленка, благодійність, фандрайзинг менеджер від Стірлінга, Шотландія, сказав: “Я завжди згадую ресторани середземноморської кухні заохочуючи і вітаючи дітей.

"Але це було в Уельсі, і вони явно мають інший погляд на речі."

БАТЬКИ ЗАГАСИТИ

Батьки потрапили у політика, який ресторан боси кажуть, що вони ставлять на місце після одержання скарги.

Мама-одна Жо Хаггінс, 36, розбушувався: “прийом дітей у ресторані може бути досить напруженим без загрози для висадки ким-то вимовлене слово.

“Вони повинні заохочувати дітей, щоб не заплакати, роблячи його як для дітей, так як можливо.

"Що, якби був дитина-інвалід, що був засмучений — вони їх вибити?"

Але інші підтримали правил, з Джейн Еванс Конві, Північний Уельс, сказав: “Немає нічого гіршого, ніж бути на хороший тихий вечір і деякі галасливі діти і все зіпсував.

"Батьки повинні розуміти, якщо ви не можете контролювати ваших дітей, то ви не повинні приймати їх, я хочу, щоб всі гості зробили те ж саме."

Господар ресторану, який відмовився назвати своє ім'я, сказав: “У нас не було жодної скарги з цього приводу, і це було в меню протягом 10 років.

“Я думаю, що це смішно, що хтось може мати проблеми з цим. Я не розумію.

“Ми ходили з гарячою їжею. Діти повинні сидіти".

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволуМи ставали алергії покоління? 1:04

Гайка зон, вільних від клейковини кафе і меню подвоєння в довжину... у нас алергія покоління? 29 січня 20193 місяця тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/спосіб життя - синдиковані/



Категория: Туризм