Дивно, чого не вистачає на цьому літаку


Опубликованно 06.07.2019 10:20

Дивно, чого не вистачає на цьому літаку

Якщо ви на повітряній Китай 747-400, де 11-це перший ряд і цифри порахувати від 11 до 14 в бізнес-класі, а потім перемкнутися на 1, 2, 3 у першому, перш ніж стрибати до 31 в економіку.

Як той, хто нарахував разом, поки вони йшли по проходу літака помітив, цифри ряд сидінь може бути непередбачуваною.

Якщо ви знайомі з тим, що конкретна кількість місць авіакомпанії на цьому типі літака, ви можете бути здивовані, щоб знайти окремі цифри або цілі шматки зниклих без вісті від передньої до задньої частини літака.

Так чому б авіакомпаніям тримати речі простими і послідовними?

ВЕЛИКА ПРОБЛЕМА З "КВАНТАС" МІСЦЕ 38К

"КВАНТАС" СИДІННЯ ТРЮК НІХТО НЕ СКАЗАВ ПРО ТЕБЕ

ДВА "КРАЩИХ" ЛІТАК МІСЦЬ КОЖЕН ХОЧЕ

Катару Boeing 777-300 відсутній рядок 13.

ЗАБОБОННИХ СПОСОБІВ

Поки це нас не лякає австралійців достатньо для авіакомпанії Qantas і Virgin Австралії, щоб видалити рядок 13 з їх лінійки, деякі авіакомпанії не передавши нікому квиток з цим номером.

Сінгапурські Авіалінії, Катею Пасифік, Катарські авіалінії, Емірати і Сполучені авіакомпаній, серед тих, у кого немає 13 ряду.

Враховуючи 13 насправді щасливе число в деяких частинах Азії, включаючи Китай, і що 4-це нещасливе число, це трохи дивно, що ви можете літати в 4 ряди люкс на Сінгапурських авіаліній, але не сидіти в ряд, 13 місце. Катэй Пасифік, з іншого боку зняв номер 4 з їх карти, а також.

Між тим авіакомпанія Lufthansa пропускає як 13 і 17, так як остання вважається нещасливим в Італії і Бразилії.

А за це число щасливим в Азії, число 8, можна побачити, що на посадковому талоні в інший спосіб.

Щасливі числа рейсів, що прямують з материкової частини Китаю і Гонконгу включають авіакомпаній UA888 з Сан-Франциско в Пекін, KL888 авіакомпанії KLM з Гонконгу в Амстердам, і CX888 Катай Пасифік з Гонконгу в Ванкувер і Нью-Йорк.

На 747-400 повітря в Китаї, місце 1А не там, де ви очікуєте.

ПРАКТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

В залежності від попиту, іноді авіакомпанії будуть додати або видалити ряди сидінь із своїх кают. Маючи простір для маневру між рядами кабіни полегшує життя і допомагає підтримувати Навального і ряд чисел, вихід той, який є гарною річчю, якщо літаки повинні бути замінені і люди доплатили за ці місця.

Іноді недостатню кількість також може означати щось порушив потік рядка. На "Дрімлайнер" авіакомпанії Qantas' наприклад бізнес-класу стрибає з 8 до 10, так як є камбузом і туалетом.

Але на Сінгапурські Авіалінії цифри пропускати лише тоді, коли зміни класу, а залишитися у порядку, незалежно від галери або туалети ламати їх.

Рядок 9 знаходиться в забороненій зоні на Квонтас' літак 787-9 Дрімлайнер.

У випадку, що система закидонами повітря Китай нумерація, авіакомпанії зрозуміли, ширше, другий кабіною на 747 найкраще підходять для місць першого класу, але вони хотіли зберегти престиж 1А та 1к для пасажирів першого класу.

Говорячи про написи сидіння, є два місця або десять поспіль, електропривід сидінь, як правило, зліва і K праворуч.

І коли є три місця праворуч, листи підуть ХІК, пропускаючи мене, як його можна переплутати з цифрою 1.

Але не хвилюйтеся занадто багато про виламування коду. Завжди SeatGuru, щоб допомогти вам побачити, де ваше місце на свій рейс. Або ви можете піти старої школи і бути здивовані, коли ви отримуєте на борту.

ЯК МЕНІ ЗАБИТИ НАЙКРАЩЕ МІСЦЕ В ЛІТАКУ

СИДІННЯ НА ЛІТАК ТРЮК КРАЩЕ, НІЖ ОНОВЛЕННЯ

ЦІ МІСЦЯ МОЖУТЬ ЗМІНЮВАТИ ПОЛЬОТІВ НАЗАВЖДИ

Спочатку опубліковано asStrange, чого не вистачає на цьому літаку



Категория: Туризм