Пасажири могли бути зважені при реєстрації
Опубликованно 17.06.2019 07:55
Стриманий "педи" може бути використаний в якості пасажирів проходять через аеропорт — з то дані, використані для визначення того, скільки палива потрібно в польоті.
Ведуться переговори між британською фірмою паливної матриці і кілька далекомагістральних авіалініях у Великобританії за впровадження системи.
Вагою може мати місце, як пасажир зареєструвався або залишити свій багаж на самообслуговування сумка падає.
Або це може статися, коли вони проходять через сканери безпеки, у відповідності з пропозиціями щодо обговорюваного питання.
Потреба в паливі для літаків може істотно відрізнятися в залежності від загальної ваги проводиться.
Чим важче навантаження, тим більше потрібно палива і викиду вуглекислого газу.
В даний час, за оцінками авіакомпанії, використовуючи неточна наука, заснована на співвідношенні підлогу пасажирів на борту.
Пасажири могли бути зважені до перельоту, тому авіакомпанії знають, скільки палива, щоб використовувати.
Багато дозволяють 88кг для чоловіка, 70 кг для чоловіків і 35 кг для дітей.
Але цей метод означає, що авіакомпанії часто використовують більше палива, ніж їм потрібно, паливної матриці говорить.
Головний операційний директор, завідувач Нік сказав незалежний аж на 1% більше палива додається на більшість рейсів, ніж це необхідно.
Потім літаки горять від 0,3 до 0,5 відсотка більше палива з-за зайвої ваги.
З точними вагами, загальна економія палива може бути стільки, скільки ?750 млн ($А1.37 млрд) по всьому світу, компанія заявила.
Пояснюючи свою концепцію, пане завідувач сказав: “Ми ж не припускаєте, що люди повинні стояти на вагах, але і аеропортів може поміститися педи в мішок-крапля зона в передній частині кожного екрану.
"Після того, як сумка була перевірена, система може запитати, ти стоїш на притиск?'
Пасажири могли бути зважені при реєстрації або самообслуговування багажу крапель за пропозиціями, що розглядаються авіакомпаній.
"Якщо пасажир крани "так", то вага може бути записано і передається в конфіденційної авіакомпанії."
Національна авіакомпанія Узбекистану оголосила в 2015 році він буде зважувати пасажирів і виключити деякі люди з надмірною вагою від жвавих польотів або невеликих літаків, якщо був перевищений ліміт ваги.
А в 2017 році авіакомпанія Finnair запустила аналогічну, але добровільну схему, щоб допомогти визначити потреби палива для перельоту.
Прес-секретар розповів газеті " Sun " онлайн турагентством: "ми хочемо, щоб у нас є кращий можливих даних, які використовуються в льотно-технічні характеристики та розрахунок навантаження."
Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволу
Категория: Туризм