Що люди дійсно вставали, щоб на ці супер довгі рейси Qantas


Опубликованно 15.06.2019 20:00

Що люди дійсно вставали, щоб на ці супер довгі рейси Qantas

Коли перший Dreamliner злетів на те, що політ з Перта, багато зіщулився при думці про бомж-оніміння 17-годинний безпосадочний рейс — як би пасажирам пережити марафон подорож?

Деякі пасажири на перший рейс справи йдуть набагато краще, ніж інші.

Незважаючи на початкові пропозиції Перт-Лондон був відстаючим, нові цифри від авіакомпанії Qantas вказати маршрут був досить успішним для подорожуючого кенгуру, а також показати, як саме пасажири витрачають всі ці години в повітрі.

Компанія Qantas випустила свій звіт про перший рік польоти Дримлайнера між Перт і Лондоном. Фото: Квантас

За словами Qantas, літаки Дрімлайнер, що обслуговування маршруту, у середньому 94% від повної — ясно вище в середньому по галузі близько 80 відсотків.

У перші 12 місяців, більшість пасажирів були з Австралії з приблизно третина з-за кордону — в основному, у Великобританії, і вони впорскують близько 1,1 мільйона доларів у Перті економіки.

І рейси не завжди всього 17 годин.

Середній час з Перта в Лондон становить 17 годин і одну хвилину, але один політ побив рекорд швидкості, коли він прийшов до 16 годин і 19 хвилин.

"Дримлайнера" побила рекорд швидкості кілька разів на маршруті.

Середній час перельоту з Лондона в сервіс Перт-16 годин і хвилин п'ять, але Дрімлайнер вдалося зробити це запустити за 15 годин і 15 хвилин.

"Ми не плануємо регулярно побити рекорди швидкості в обох напрямках", - сказав глава авіакомпанії Qantas Алан Джойс повідомив виконавчий директор групи.

"Нинішній власник прибув в Перт з Лондона цілу годину попереду часу завдяки переважаючим вітрам і наша нова система планування польоту".

Інші цифри від авіакомпанії Qantas показати більше про поведінку пасажирів на цих рейсах.

Досі, там було обслуговано понад 450 000 їжу на Перт-Лондон рейси, з майже 42,000 служив.

Біле вино є самим популярним вибором вина в економ, а в бізнес-класі і преміум економ пасажири віддають перевагу червоному.

Біле вино є популярним в економіці, але люди з більш дорогих квитків вибирають для червоних. Фото: Квантас

В економіці, найбільш популярною стравою є пиріг з яловичиною Гіннеса з картопляним пюре, в той час як у бізнес-класі, це щілина між конусом затоки баррамунді і яловичину і йоркширський пудинг.

Пасажири, не дивно, працювала багато годин без перерви дивитися на рейси.

Найпопулярнішим фільмом за маршрутом досі Місія нездійсненна: Фоллаут.

Найбільш популярні телевізійні шоу були багатії, мільярди і сучасної сім'ї , яка давно мандрівники' топ ТВ вибір на літаках.

І місце в літаку, який провів більше часу в польоті розваг, ніж будь-яке інше місце на борту 56F.

Пасажири, які сиділи в 56F, діючи спільно, провели 9134 годин перегляду телепередач і фільмів, всього 100 годин більше, ніж будь-яке інше місце.

Місія нездійсненна: Фоллаут був верхній пасажирів вибір кіно.

Вихідних пасажирів, близько 25 відсотків від Мельбурна, 7 відсотків від Сідней, 6 відсотків від Брісбена і 4 відсотки від Аделаїда, запропонувавши перельоту з Перта приваблюють людей з усієї країни.

"Було багато очікувань навколо цього польоту, як в Qantas і більш широкої спільноти, і, відверто кажучи, перевершив їх", - сказав містер Джойс.

“Рік експлуатації цього маршруту показує, що хаб у Вашингтон, що з'єднує Австралії в світі працює дуже добре. У нас є люди, які приходять з східного узбережжя приєднатися до польоту, і він зробив це набагато легше для людей в Європі, щоб відвідати Австралію.

“Майже кожен рейс повністю, і вона почала приносити прибуток майже відразу, що є рідкістю для нових послугах, тому що вони мають початкові витрати, і це зазвичай займає час, щоб побудувати попит.

“Робота, яку ми вкладаємо в управлінні пасажирських біоритму і проектуванні комфортабельна кабіна прогадали. Це найдовший політ на всю нашу мережу, але він має найвищий рівень задоволеності клієнтів."

Містер Джойс сказав, що там було всього чотири скасовані рейси з 720 запланованих послуг та рейтинг надійності 99,5 відсотка.Частини літака ви ніколи не отримаєте, щоб побачити1:54

Ми йдемо за лаштунками нового Квантас "Дрімлайнер", щоб побачити частині літака ми зазвичай не добираємося, щоб бачити.26 березня 201915 годин тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/Новини/Національний/



Категория: Туризм