Чому круїзна компанія має право 'знищити' подорож жінка


Опубликованно 14.06.2019 03:10

Чому круїзна компанія має право 'знищити' подорож жінка

Але коли пасажир вимагав повернення грошей від круїзної компанії після того, як корабель пропустив три з п'яти портів на ній маршрут, виявилося, що була не права.

Айріс фенхелю сказав, що вона провела рік її 60-річчя круїз навколо Балтійського моря і забронювали подорож на норвезькі лінії круїзу круїзне судно норвезький Breakaway.

Вона витратила час на вивчення кожного з напрямів судно відвідає, після цього він покинув Копенгаген: Варнемюнде в Німеччині, столиці Естонії Таллінна, Санкт-Петербург, Хельсінкі, Стокгольм і до повернення в Копенгаген.

Але незадовго до посадки норвезький Breakaway для вояжу в вересні, МС фенхелю сказали, що корабель буде приймати інший курс, з трьома з цих зупинок злам.

"Я відчуваю себе повністю зірвано," Міс Феннел сказав у своїй скарзі в США споживча група по захисту прав Елліотт.

Маршрут сказав, що ця поїздка займе у п'ять портів після виходу з Копенгагена: Варнемюнде, Таллін, Санкт-Петербург, Гельсінкі та Стокгольмі.

“Сайт NCL (норвезькі круїзні лінії) скасовано три з п'яти портах заходу в круїзі. Ці зміни зруйнував мою поїздку.

"Цей круїз був моєї мрії, що я планував так довго".

МС фенхелю сказав після того, як корабель покинув Копенгаген, це тільки закінчилося все викликом в Таллінн і Санкт-Петербург, залишивши їй "нудно" подорож і нічого не робити. Вона сказала, що компанія навіть не так багато, як запропонувати їй безкоштовний напій для проблеми зміни маршруту.

Вона поскаржилася НДР, вимагаючи 60 відсотків повернення на вартості поїздки — як вона вірила, 60 відсотків, або три з п'яти зупинок, обіцяних маршрут не доставили.

По електронній пошті в компанію, МС фенхелю заявила, що вона "знищила" її мрії.

Корабель зупинився тільки в Таллінні і Санкт-Петербурзі і пливли повз інших запланованих зупинок.

"Ви повинні бути соромно за себе і свою позицію на цей конкретний круїз", - сказала вона.

“Ваш капітан був обсвистаний на інформації, ввечері напередодні ми були змушені покинути цей жахливий привід для круїзу. Там повинен бути повернення, так як я не отримаю те, що мені платять за те, що буде вважатися шахрайством.

"Я не збираюся брати що-небудь інше, ніж повернення протягом трьох портів ви скасували без всякої видимої або зрозумілої причини інші, ніж старий режим очікування, 'погода'. Не може бути виправдання.

“Ви не можете просто скасувати Народно-платні порти тільки тому, що капітан думає, що він не може цього зробити. Може бути, НЦЛ слід найняти більш досвідчених капітанів Балтійського поїздки. Погода, що ми бачили, весь час ми були там, не було нічого, крім дощів".

Компанія відмовилася від попиту МС фенхелю для повернення грошей — і вони були в межах їх права.

Пасажир вимагав повернення грошей від господаря норвезької круїзної лінії норвезький Breakaway, не пощастило. Фото: НДР/Андреа чорний

Наскільки цей маршрут, як правило, головний фактор ми враховуємо при бронюванні круїзу, круїзні компанії не несуть жодних юридичних зобов'язань, щоб взяти вас в кожному з перерахованих місць.

Круїз контрактів — дрібним шрифтом, навряд чи хто з нас читав — заклинання маршрут не є гарантією, і компанія може відхилитися від початкового курсу в будь-який час з будь-якої причини.

МС фенхелю не міг отримати відшкодування з Норвегії з-за цього пункту в дрібний шрифт: "клієнт погоджується, що перевізник має розсуд і має право направляти рух судна, у тому числі права на ... відрізнятися від купленого рейсу або нормальний хід для будь-якої мети." Він продовжує пояснювати, він може скасувати заплановану точку дзвонити в будь-який час, затримка часу прибуття і навіть раптово повертаються в момент посадки "у випадку, якщо перевізник визнає доцільними".

P&o круїзи, належить карнавал, є такий пункт в умовах: "ми не гарантуємо маршрути, і вони не є частиною вашого контракту з нами", - говорить він.

Норвезька лінія круїзу-не єдина компанія, яка передбачає маршрутів може бути змінено в будь-який час з будь-якої причини.

Королівський Карибський басейн Австралія говорить: "Ми не можемо гарантувати, що кораблі зможуть заходити в кожен рекламований порт або виконайте кожну частину рекламованих маршрут," правила та умови читати. "Ми і капітан судна має право опустити будь-порт(и), телефонуйте в будь-який додатковий порт(и), відхилятися від оголошених маршрут будь-яким способом або замінити інший корабель або порт ..."

Пропаганда виконавчий директор Мішель Елліот дивані-Фрідман каже, що її команда часто звертаються обурені пасажири круїзів якого збився з курсу, але ніхто з них не читав їх умови.

"Якщо ви подивитеся на типовий круїз контракт, ви побачите, що ви не гарантовані поїздки до якої-небудь конкретної мети", - сказала вона.

“Думаю, що ваш корабель в якості плавучого готелю. Ви гарантовано місце для сну, але положення судна не може бути там, де ви очікували.

“Суть в тому, що круїзні маршрути можуть змінитися в будь-який час. Так що будьте готові згорнути будь-які зміни у ваші плани. В результаті, будучи в курсі можливих змін дозволить зменшити ймовірність того, що сюрприз відхилення зруйнує вашу поїздку".



Категория: Туризм