Чому А380 superjumbo є припинення виробництва


Опубликованно 11.06.2019 01:40

Чому А380 superjumbo є припинення виробництва

Тепер, найбільший у світі авіалайнер закінчилися злітно-посадкової смуги після того, як компанія Airbus, вирішила закрити провадження А380.

Докладніше: Аеробус оголошує про закінчення виробництва А380 superjumbo

Виробництво літака "Джамбо Джет" перестане в 2021 році, після найбільшого покупці отримують свої остаточні замовлення.

Рішення знаменує собою заключний акт в одному з найбільших промислових Європи пригод, що може вплинути на більш ніж 3500 робочих місць по всьому континенту.

Після десяти років вірної служби, що сталося?

Чому "улюбленим" А380 довелося йти

А380 може бути широко улюблених пасажирів, але ті, про фінансову сторону не настільки прекраснодушних.

І багато чого з цього пов'язано з двома двигунами на кожному крилі:

Чотири двигуна superjumbo занадто дорогими в обслуговуванні.

Модель superjumbo являє собою чотиримоторний superjumbo у тому, що став дводвигуновий світ, робить його надто дорогим, щоб живити і підтримувати.

У той час як пасажири люблять його розміри, місткість і функції ВДВ, бари і душі, що сам масштаб означає, що їй необхідно більше пасажирів, щоб зробити його економічним для запуску.

А 544-місцевий двоповерховий похвалитися значної ємності, це також означає більш потенційно-непродані місця, що б подивитися на літак взяти велику економічну натисніть.

Повітряного руху зростає майже рекордними темпами, але в основному попит на двомоторних літаках досить спритним, щоб летіти прямо туди, де люди хочуть подорожувати, а не громіздкі четырехдвигательные літаки змушуючи пасажирів змінити у вузлових аеропортах.

І хоча вірні прихильники першого замовника Еміратів сказати популярна 544-місний літак приносить гроші, коли кожна непродані місця потенційно спустошувальний авіакомпанії фінанси через палива, необхідне щоб зберігати величезні двоповерхові будівлі в повітрі.

“Це літак, який лякає авіакомпанії фінансові. Ризик не продати так багато місць занадто висока", - сказав старший аерокосмічної промисловості джерело, знайомий з програмою.

ПРОБЛЕМИ ЗАДОВГО ДО ЗЛЬОТУ

А380 зіткнулася з економічними проблемами з моменту його зачаття.

Майте на увазі, що AU35 мільярдів доларів superjumbo взяв свій перший політ у 2007 році — як світова фінансова криза позначається на всьому світі.

Пасажиропотік сильно знизився, вартість промисловості близько двох років зростання.

Аеробус розглядав його як заміну для популярного авіалайнера Боїнг-747. Його ставка була, що авіакомпанії буде потрібно великий чотири двигуна літака, щоб літати між їх зайнятий глобальними вузлових аеропортах.

Але Боїнг була інша ідея, він думав, що авіакомпанія буде потрібен менший розмір більш економічні двох-моторного літака, такі як його 787-Dreamliner, який може служити вузлів, а також менших міст.

Більш авіакомпанії погодилися з баченням компанії Boeing. Настільки, що пізніше Аеробус випустив невеликих літаків А350, які він виявився набагато більшим успіхом, ніж А380.

Поки замовив Квантас А380, авіакомпанія ніколи не отримувала їх у великих кількостях компанія Airbus сподівається, і врятував їх тільки для своїх жвавих трас.

У той час як великі авіакомпанії, як "Квантас", "Брітіш Ейруейз", "Люфтганза" і "Кореан Ейр" замовили А380, вони ніколи не отримали їх у великій кількості Аеробус сподівається, і врятував їх тільки для своїх жвавих трас.

Зростання цін на паливо і знизити викиди вуглекислого газу прийшов як останній удар по улюбленої А380 superjumbo.

Що стосується заможної американські і Японські авіалінії, вони не звикнувши до А380.

Дійсно, у той час як в Японії Ана отримала три А380 було більше купити зуб після того, як купив іншої авіакомпанії, який був підписаний до superjumbos.

Раніше в цьому місяці, Віллі Уолш, головний виконавчий директор "Брітіш Эруэйз" ' материнська компанія мкг, він сказав би розглянути можливість купівлі більш А380 — але була одна заковика.

“У мене немає побоювань з приводу А380 ... це був для нас відмінний літак. Ми зробили його ясним для Airbus, які ми могли б розглянути деякі додаткові літаки," р-н Уолш сказав в Дублін.

"Але цінова політика цього літака не настільки привабливі, як ми вважаємо, він повинен бути".

ЯК ПОГАНО БУДЕ ЙОГО ВТРАТА БУДЕ?

В економічному плані, за оцінками Bloomberg, що якщо це дійсно "динозавр, що цифри продажів пропоную" — це не так важливо, що А380 зникає з неба.

Деякі інсайдери турбуватися, що Airbus втратить цінний символ гордості і комерційних нахабство, коли виробництво закінчується в 2021 році.

Тепер боси авіакомпанії шукаєте запевнення в тому, що аеробус буде підтримувати А380 з запасними частинами протягом багатьох років. Багато вклали в А380, як їх флагман, а також аеропорти сильно витратився на нові об'єкти.

Літаки, ймовірно, залишитися в 2030-х роках.

У той же час, немає необхідності поспішати, щоб їздити на А380 просто немає.

Більшість літаків залишаються на озброєнні не менше 20 років, тобто десять років залишили, навіть самих ранніх моделей. Авіакомпанії Qantas заявив, що має намір привести в порядок свою 12 літаків A380 в цьому році в рамках оновлення середнього віку, тобто він, швидше за все, літаки будуть перевозив пасажирів по всьому земній кулі аж до 2030-х років.

Деякі клієнти, такі як "Ейр Франс" та "Люфтганза" може не пролити занадто багато сліз, кажуть аналітики.

Вони теж вклали в А380, але також може бути звільнений, щоб побачити потужний боєприпас, вивезений з такими суперниками, як Емірати, яких вони звинувачують у повені ринку Перської затоки.

Емірати наполягає, що це досить грає і назвав А380 "пасажирське Магніт," неправильно і погано продаються суперників.

Його голова заявив вчора, що він був розчарований у смерті А380, але додав: "Ми визнаємо, що це реальність ситуації".

— з Reuters



Категория: Туризм