Супутникове площині карти стеження дозволяє переглядати оновлення в прямому ефірі подорожі
Опубликованно 23.05.2019 06:15
Нова мережа супутникового спостереження тепер повністю жити і випробувана в Північній Атлантиці, після того, як запустила фірма Aireon.
Система використовує мережу з 66 космічних супутників відстежувати літаки обладнані автоматичного залежного спостереження-мовлення (АЗН-В) потенціал, який може тепер передавати свої точні координати, включаючи площині положення, висота, швидкість і напрямок, де вони знаходяться в світі. В даний час система використовується у Великобританії сайт navcanada та управління повітряним рухом оператора нац.
Генеральний директор нац Мартін Рольф сказав, що операція судової системи Aireon над Північною Атлантикою тепер включення регуляторів Великобританії, щоб побачити, де літак розташовані кожні вісім секунд замість пілотів кожні 14 хвилин при попередньому методі. Ця зміна дозволить для різних безпеки та експлуатаційних удосконалень, за даними Aireon.
Чому ця карта буде змінюватися так, як ми літаємо.
На прес-конференції у вівторок, генеральний директор компанії Дон Тома каже, що його система охорони миттєво поліпшити рух повітряних суден у будь-якій точці Світового океану.
"Це історичне досягнення на одному рівні з деякими з найбільш значущих досягнень в авіації," пан Тома сказала.
У вісім другому відстеження покладе кінець прогалин відстеження під час польоту, а також надання допомоги пошуково-рятувальних місій, а також ключові елементи звіту місцезнаходження літака під час польоту.
З точки зору експлуатаційних переваг, 90 відсотків рейсів будуть мати можливість отримати маршрути польоту вони хочуть, до 60 відсотків, за даними релізу.
На додаток до скорочення витрат авіакомпаній, пасажир повинен також випробовувати менше затримок з системою стеження.
Нова система звітів про стан літака, висота, напрямок і швидкість кожні вісім секунд.
За даними Бі-бі-сі, основна перевага для пасажирів буде більш точний раз з-за більш прямій траєкторії польоту і надійне розклад.
Контролери будуть використовувати нову систему для виготовлення профілів польоту, так що літак може акуратно слідують один за одним на посадку.
"Ми хотіли б перейняти деякі передові методи управління, що потік як літаки перетнули Атлантику, так що вони можуть прийти, щоб мати постійний спуск в Хітроу, і т. д," КК нац безпеки директор, Алістер, - сказав Бі-бі-сі в січні.
За даними CBC, ця система дозволить відстежувати літаків в районах, як правило, не виявлено радіосигнали.
"70 відсотків світу, в тому числі океанів, гірських районах та віддалених районах, таких як Арктика — це не покрита (наземна РЛС)," вони написали.
Характер обміну повідомленнями означає видимість літака практично постійної через 66 супутників, які використовуються для відстеження літаків.
“В тих місцях, ми не знаємо точно, де літаки в будь-який момент часу. Із-за недостатньої точності, авіадиспетчери тримати ці літаки досить далеко — аж у 160 кілометрах розлуки".
Коротше, маючи точне положення польоту постійно оновлюється кожні вісім секунд “контролери можуть зменшити простір між площинами близько 25 км і в останню хвилину коригування траєкторії польоту. Це означає більше літаків можна розділити повітряний простір в той же час".
Авіація письменника Говарда Slutsken заявив, що розвиток було "найбільше досягнення у відстеження авіаперевезень з появою радарів у 2 світовій війні".
"Якщо виникне надзвичайна ситуація, аварійно-рятувальні бригади зможуть дістатися туди і точно знати, куди вони прямують — де, перш ніж вони гадали, у багатьох випадках", - сказав Slutsken.
Категория: Туризм