Жінка з гайкою алергії змушені ховатися в літаку туалет
Опубликованно 16.05.2019 07:55
Лаура весела, вчитель з Східного Сассекса у Великобританії, подорожував з Qantas в гості до сестри в Австралію, коли їй сказали, що екіпаж буде мигдаль на борту — що підвищує ризик анафілактичного шоку.
"Qantas в Австралії були обізнані про мою алергія місяців до мого бронювання, і я написав документи, які підтверджують, що вони не будуть служити горіхи на дошки", 25-річний сказав Сун онлайн турагентством.
“Однак, коли я сів на 3 березня, ставлення салоні менеджера до моєї алергія була жахлива.
“Вона заявила, що у неї немає записів про моєї алергії, і це було занадто пізно, щоб зробити які-небудь прохання.
“Вона відмовилася зробити оголошення пасажирам про моєї алергії теж.
Політ займав мигдаль, як частина їх обслуговування.
“Вона також повідомила мені, що всі 160 пасажирів буде поданий безкоштовний шматочки мигдалю на мій рейс.
“Я запитав, Якщо це не може трапитися на моєму рейсі, так як це було тільки протягом години, а закуски просто безкоштовна і не є необхідним, їжа, яку вони заплатили.
"Але вона відмовилася і сказала, що ці безкоштовні закуски є частиною їхньої політики."
На сайті рейс, авіакомпанія стверджує, що вона видалила всі горішки в якості закуски і мінімізує використання їх в їжу, але "не може гарантувати алергія-середовище".
Він також досі служить інших горіхів, у тому числі: "мигдаль, кеш'ю і горіхи в якості закуски або закуски після вечері".
За словами Лаури, то менеджер салону подзвонив менеджер аеропорту.
Обидва співробітника сказали Лора не сідати в Мельбурн-обов'язково полетиш, яких вона подорожувала, щоб побачити її сестру.
Компанія Qantas каже, що це 'відомі проблеми, з якими стикаються алергіки і вжити заходів для зниження ризику для багатьох наших клієнтів.
Коли Лора сказала, що це не варіант, вони дали їй маску, щоб замість нього носити.
Лаура пояснює: “Під час своєї рейс Qantas, вони дали мені цю маску носити, як рішення, а не просто не обслуговує, горіхів, закусок або просто подачі закуски з горіхами всередині.
“Це не запобігти алергічну реакцію.
"Я теж сидів в туалеті, щоб уникнути їдять ці закуски навколо мене".
Ще два перельоту з авіакомпанією Qantas Австралії в найближчі два місяці, Лора сказала, що вона боялася їх" після того, як вона була оброблена.
Лора сказала: “До цього жахливого польоту я був дивовижний далекомагістральний рейс "Брітіш Эруэйз", який щасливо не служив гайка закуски на борту і зробив два оголошення про моєї алергії.
"Бачачи стільки молодих людей помирають від алергії на горіхи в минулому році жахливо, і повинна бути ознакою, що деякі процедури треба міняти."
Лора сказала, носити маску під час її польоту
Після Лора поділилася розповіддю про своєму акаунті в Twitter, інших соціальних мережах користувачі були в жаху від її лікування.
Один чоловік написав: “Ти так пишаєшся безпеки вашої авіакомпанією, але тоді ви зробити це для клієнта?!
"Там немає необхідності, щоб служити горіхи на будь-якій авіакомпанії, але лікувати когось, як це жахливо @Квантас".
Інший зауважив: “воістину огидне обслуговування клієнтів від авіакомпанії Qantas. Алергія є серйозним (іноді смертельним) захворюванням і не останній модний вибір способу життя.
"Так сумно, що ви були оброблені таким способом, але поки інші пасажири насолоджувалися їх мигдальний слайс."
Деякі вважають, що вона повинна була їй повернута вартість квитка: “абсолютно недостатньо. По-перше повернення квитка — туалет не місце на літаку, щоб бути сплачені.
“Не ризикуючи своїм життям. Школи не дозволяють горіхів в їдальнях. Чому дозволяють це в герметичній труби з рециркулюючим повітрям?"
Документів, що підтверджують Квантас не буде служити горіхи під час польоту.
Представник авіакомпанії Qantas підтвердила авіакомпанія буде зв'язатися з Лорою попереду її наступний рейс.
У заяві, направленій у новини.ком.АУ, авіакомпанії Qantas заявив, що "розуміє труднощі, з якими стикаються алергіки" і намагається "вжити заходів для зниження ризику для багатьох наших клієнтів".
"Зокрема, впливу на арахіс, але, як існують самі різноманітні алергії, це не можливо, щоб задовольнити вимоги всіх," - повідомляється в заяві.
"Як і у випадку з іншими видами транспорту, як автобуси і поїзди — і в інших громадських місцях, ми не можемо гарантувати абсолютно горіхів."
Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволу
Категория: Туризм