Низька-ключ Боїнга запуск довгий літак у світі за 777X
Опубликованно 10.05.2019 03:10
Шість років у процесі становлення, що, як правило, були високого відкриття профілю приглушеними з поваги до жертв катастрофи літака авіакомпанії "ефіопські авіалінії", за участю Боїнга-737 Макс 8 на тиждень раніше.
Єдине, що довше чекати цей проект, розпочатий у 2013 році, це сам літак.
77 метрів від фюзеляжу варіант 777-9 робить це найдовший пасажирський літак у світі.
Вона простягається попереду А340, найдовший літак тіло побудоване конкурентів Аеробус, що на 1,64 метра.
Компанія Boeing представила новий 777X без дебюту ЗМІ. Фото: Боїнг Співробітника/ Поставка Джерело: Twitter #766
Але чому довжина так важлива, крім метри над конкурентами? Відповідь зводиться до ефективності використання палива.
Основна привабливість нового літака є ефективність дві конструкції літака. Трохи менше 777-8 варіант має значний діапазон 16,110 км — відстані витягнутої руки від А350-900 Аеробус "ультра великої дальності" 18000 км, і набагато краще, витрачати паливо.
Довжини довгих літаків у світі.
Компанія Boeing показала новий 777X для співробітників. Фото: Боїнг Співробітника/ Поставка Джерело: Twitter #766
Частина цієї додаткової ефективності за рахунок складних законцовок крила, які простяглися додаткову завширшки 7 метрів і економія палива на 400 пасажирів на борту.
Ці особливості підпису і незвично довгим тілом допомогли сформувати 777X в чому претензії Боїнг "найбільшим і найбільш ефективний двомоторний літак у світі".
Новий Боїнг 777X є найдовшим літаком у світі. Фото: Боїнг Співробітника/ Поставка Джерело: Twitter #766
Раніше в цьому році компанія Airbus оголосила, що більше не буде виробляти А380 superjumbo.
Знаменитий чотиримоторний, 868 пасажирського літака раніше була модель для тривалих спектр послуг.
Однак у лютому було вирішено, що аеробус більше не була життєздатна — після відміни замовлення на 39 літаків A380 Емірейтс, які обрали для парку менше ловче замість літаків.
У 777X знаменує собою нову еру дизайну повітря, для яких економія палива стає все більш важливим.
Дві реактивні двигуни обіцяють доставити економія 10-12 процентів на операційні витрати.
А також копійчаної економії та економічні аспекти конструкції літака, пасажири також можуть скористатися великі вікна і збільшену площу в ручній поклажі.
Основна привабливість нового літака є ефективність дві конструкції літака.
Перші поставки літаків очікуються в 2020 році.
Відкриття нових літаків 777X був проведений на виробника центр недалеко від Сіетла. Набагато менше профіль, ніж зазвичай для такого довгоочікуваного літака.
Проте, два смертельних інцидентів з участю літаків Boeing 737 MAX 8 і протягом останніх шести місяців призвели виробник пом'якшити події.
Подія відбувається в ту же тиждень, як Нова Зеландія і США приєднатися до списку країн заземлення Макс модель 737 з міркувань безпеки.
Ця стаття спочатку з'явилася в Новій Зеландії і була опублікована з дозволу.
Категория: Туризм