Сідней комендантську годину аеропорту насправді створює більше шуму, затримок: доповідь


Опубликованно 08.05.2019 12:25

Сідней комендантську годину аеропорту насправді створює більше шуму, затримок: доповідь

Але тисячі людей, які живуть під траєкторіями польотів по завантаженості аеропорт в Австралії є принаймні заспокоїв комендантську годину припинився літаки з десантом або вилітають під час сну годин 11 вечора і до 6 ранку.

Тому багато хто з цих людей тепер називають новий звіт про те, що комендантська година і літаків кепки рух на літаках створило більше шуму, не менше.

У своєму проекті доповіді щодо економічного регулювання австралійських аеропортів, сьогодні, продуктивність комісії сказав Сідней аеропорт кашкет на авіаційний руху, яка обмежена до 80 кожну годину, і в 11 вечора до 6 ранку комендантську годину, були "надмірно суворими" і може також з'єднання затримки.

Кількість літаків дозволили піти і приземлитися в аеропорту Сіднея, і коли вони можуть зробити це, є предметом великих дебатів. Зображення: iStock Не

Комісії не закликають нинішніх домовленостей на злам, але зазначив, літаків, які прибувають раніше, ніж планувалося, були змушені проводити тривалий час кружляти над аеропортом в очікуванні посадки, створюючи "непередбачені перешкоди" для мешканців, які проживають поруч з аеропортом, а також додаткової емісії і непотрібний витрата палива.

"Рух кришки і комендантську годину іноді в результаті більше шуму і викидів, незважаючи на їх зменшення шуму об'єктивним", - йдеться в повідомленні.

"Мета управління вплив авіаційного шуму на місцевих жителів, повинні бути збалансовані з реформами, які приносять користь суспільству в цілому, в тому числі за рахунок підвищення ефективності аеропорту Сіднея".

Вона додала, пересування кришки, яка вимірювалася кожні 15 хвилин, і комендантську годину "з ще більшими затримками" інколи несподіваних інцидентів, таких як погана погода.

Жителям внутрішній Захід може встановити їх годинник на ревіння літака Емірейтс EK415, як він злітає в бік Дубай. Фото: AFP / невелика Карім Сахіб

"Затримки, які призводять до застійних явищ, зокрема під час пікових періодів, може змусити деяких літаків чекати на землі або в повітрі до наступного 15-хвилинний ролик годину, перш ніж вони можуть зльоту або посадки, щоб уникнути порушення руху кап", йдеться в доповіді.

“Руху повітряних суден можуть бути повністю заборонені при затримки розтягнути період комендантської години. "Затримки заважати розкладу пасажирів, створювати витрати для авіакомпаній і наслідки для авіаційної мережі в Австралії більш широко у зв'язку з великою кількістю літаків, які проходять через аеропорт Сіднея."

Комісія запропонувала рух літака Cap може бути виміряна протягом більш тривалого періоду дня, наприклад, у середньому близько 80 рухів кожні чотири години, щоб дозволити аеропорту швидше оговтатися від затримок і зменшити шум літаків у проведенні візерунки в повітрі.

Існують обмеження на багато літаки можуть злітати і сідати кожну годину в аеропорту Сіднея.

Він також сказав, що рух повітряних суден може бути обмежена в залежності від кількості шуму, виробленого кожного літака.

Багато з тих, хто живе у відповідності або близько до траєкторії польоту аеропорту сказав угробивши комендантську годину буде просто означати більше шуму і намагаючись заснути.

"Велика річ для мене, щоб знайти спосіб, щоб звести до мінімуму шум, і кращий спосіб зробити це, щоб використовувати-бей (Ботанічний затока) для злетів і посадок," промінь, який живе в темпі, поруч з аеропортом, розповів новини.ком.АУ.

“Поки ці літаки сідають з боку затоки між 11 вечора і 6 ранку, що б знизити рівень шуму, і зазвичай будь-який літак, який кружляє достатньо, щоб не бути почутим високою. Я бачу, як вони кружляють у мене у дворі".

Я прокинувся о 6 ранку Емірейтс А380, як він реве на внутрішній Захід. У мене немає бажання будять в 4 ранку. І літаки кружляють викликає більше шуму, за даними ПК? Нєє, не в цьому справа. Проведення стеки, як правило, на морі або на заміську місцевість: https://t.co/9SxhRTFbE6— Бенедикт Брук (@BenedictBrook) 5 Лютого 2019

Генії комісія зробити висновок, що продуктивність комендантську годину аеропорту Сіднея створює більше шуму, з-за кружляють літаків. Хороша теорія, за винятком повітряних судів вищих і не посадка або зліт в середині ночі! диск https://t.co/Y8ShYv6zyC . Внутрішній-Західний житель.— Майкл Джанда (@mikejanda) 5 лютого 2019

Будуть либы прибрати нічні рейси комендантської години? Скотт Моррісон вибрати більший прибуток для аеропорту Сіднея за гарний сон для тисяч Сіднея? #auspol #election2019 https://t.co/HdE9VWgWaZ—



Категория: Туризм