Цей дивний літак 35 мільйонів доларів навіть не потрібен аеропорт


Опубликованно 07.05.2019 09:15

Цей дивний літак 35 мільйонів доларів навіть не потрібен аеропорт

Це називається тілт-Ротор літаків і являє собою гібрид вертольота і літака — крім того, що він літає швидше і далі, ніж вертольоти і не потребує в аеропортах, як літаки робити.

Літак вже існує і була використана для військових цілей. Але за даними CNN, виробнича модель буде затверджена до літа цивільних літаків з поворотними гвинтами в основному для бізнес-поїздок, польотів з метою медичної евакуації та пошуково-рятувальних операцій.

Цивільний варіант повітряних суден з поворотними гвинтами, який вже охрестили AW609, будується на цьому тижні в Сполучених Штатах італійської аерокосмічної компанії Леонардо, повідомляє CNN.

Вертоліт-літак гібридні раніше використовувався тільки військовими.

Леонардо сподівається на схвалення Федерального управління авіації до кінця року, з метою AW609 ввести в дію до 2020 року.

"На 609-є, з технологічної точки зору, прорив," Вертольоти Леонардо керуючий директор Джан П'єро Кутильо сказав CNN.

Літак вміщає дев'ять пасажирів і два члени екіпажу, і в герметичній кабіні дозволить йому досягати висоти 25 000 футів.

На кінці кожного крила пропелера турбогвинтового двигуна, який повертається вгору або вниз, залежно від наявності вільних місць в літаку, зліт, посадка, висіння або круїзу.

У AW609, як очікується, обійдеться покупцям приблизно в 35 мільйонів доларів — приблизно в два рази дорожче звичайних вертольотів.

Об'єднані Арабські Емірати-це, як повідомляється, зацікавлена в три AW609s для пошуково-рятувальних операцій, в той час як група Ера компанії Техас є першим замовником, який нас і повинен прийняти поставку двох літаків в наступному році.

У Техасі група часів має два літаки на замовлення.

Це було б ідеально для переведення в готівку-до бізнес-мандрівників, які могли долати великі відстані між вертолітними майданчиками, не заморочуючись з аеропортом.

Що ще більш важливо, він може приймати важливі медичні поставки в менше часу, і в пошуково-рятувальних місіях, він може виконувати пошуково-рятувальних обов'язків.

Недоліком є AW609 має сумнівний шлях розвитку. У 2015 році прототип AW609 розбився під час випробувального польоту, загинули два пілоти.

І перший тілт-Ротор у світі з виробництва літаків V-22 Osprey, яка використовується Пентагоном, бере участь в смертельних аварій в 1992 і 2000 роках.

Це новий рубіж для регулювання авіації, ставши першою цивільного виробництва літаків у своєму роді.

Літак, як очікується, для виконання пошуково-рятувальних операцій, замість того, щоб здійснити пошук на літак і вертоліт для порятунку.

Все-таки, Володимир Кутильо впевнений, що він буде отримати схвалення FAA.

"Це не легкий шлях, тому що ми, засвідчує унікальний продукт", - сказав він, додавши, що він працював з FAA, щоб визначити правила для нового типу літаків.

“У цій частині є ряд перешкод і труднощів, з якими ми зустрічаємося разом.

“Але я абсолютно впевнений. Ми отримуємо позитивні числа відповідь від льотних випробувань, що ми робимо. Так що ми робимо важливий і значний прогрес".



Категория: Туризм