Як пілот секретного героя запобігла катастрофу


Опубликованно 06.05.2019 21:40

Як пілот секретного героя запобігла катастрофу

Але тепер це було показано під час одного з тих часів при виконанні пілот, який здійснив подорож на один із рейсів за день до фатальної аварії стрибнув в дію, щоб запобігти катастрофі.

Нова деталь з'явилася, що "так званий пілот нездара", який їхав у кабіні, допоміг Лев, що екіпажі повітряних суден шляхом їх з-під контролю польоту, повідомляє Bloomberg.

Як повідомляється, пілот діагностована проблема - несправність системи управління в Боїнгу 737 максимум 8 - і врятував рейс.

В той час як це було раніше виявлено не було проблем з літаком протягом декількох днів, позаслужбові пілот деталь з попереднього рейсу, ніколи не була розкрита до двох людей неподалік від індонезійського розслідування, каже Блумберг.

Чиновники перемістити двигун витягують із розбитого Лев повітряного струменя для подальшого розслідування. Фото: Ахмад Ібрахім

Це остання зачіпка в таємницю, яка оточує, чому деякі 737 Макс пілоти не були належним чином навчені нова функція на літак, його системи маневрування.

Більшість не були навчені, як перевизначити "автоматична носом вниз Трім" несподівано штовхає, або що ще гірше, не знав про її існування.

Як і з попередніх польотів, рейс 610 впав в автоматичному носом вниз стрічки, що пілоти намагалися лічильника вручну, викликавши ніс обрізати.

Вони зуміли зберегти це коливання протягом 10 хвилин перед тим, як літак впав в море, загинули всі, хто перебував на борту.

У виконанні пілот, перебуваючи на більш ранній рейс не було, що містяться в доповіді Комітету Індонезії з безпеки на транспорті, які виявили, що порок з новою функцією на літак.

Повідомляється, що пілот наказав екіпажу відключити живлення мотора ніс вниз, частини-Список всіх пілотів повинні були запам'ятати.

За два дні до аварії, датчик був замінений і випробуваний, але пілоти продовжували відчувати проблеми з "помилкові дані швидкість польоту" та нова функція.

"Були проведені різні процедури технічного обслуговування, але питання залишилися на кожний наступний політ", за офіційними даними.

Лев слідчі повітря вивчити частині шасі жорстокого долі політ. Фото: Ipank Azwar/АФП

Тепер, що другий літак Boeing 737 MAX 8 і розбився, більше шансів не приймаються.

Загинули 157 осіб на борту рейсу авіакомпанії "ефіопські авіалінії" 10 березня, заподіяну пасажирам авіакомпанії по всьому світу, щоб питання безпеки літаки ми літаємо на.

Федеральне управління цивільної авіації заборонило польоти всіх літаків 737 MAX в четвер, після аналогічних рішень, прийнятих у всьому світі.

Боїнг випустив заяву, сказавши, що це "продовжує мати повну впевненість у безпеці літаків 737 MAX", але погоджено "для того, щоб заспокоїти пасажирів, (це було) рекомендую ФАУ тимчасове призупинення діяльності всього світового флоту".

Боїнг або представників для індонезійського комітету з безпеки не стали коментувати більш ранній рейс і представник Лев повітря заявив, що компанія не може забезпечити подальше коментувати через триваючого розслідування.

Через тиждень після авіакатастрофи Лев, як Boeing і FAA випущений американським пілотам бюлетень, радячи їм вада системи, з інструкціями про те, як змінити процедури, але для багатьох це було занадто мало, занадто пізно.

Президент Дональд Трамп призначив колишнього виконавчого Дельта повітряних ліній вести ФАУ як регулятор розглядає питання про його затвердження Боїнг-737 MAX 8 і бере участь у двох смертельних аварій протягом п'яти місяців.

Білий дім заявив у вівторок, що пан Трамп висуне Стівен Діксон глава ФАУ. Агентство очолює виконуючий обов'язки адміністратора з січня 2018 року.

Департамент транспорту також підтвердив, що його агентство Барбос розглянемо, як FAA сертифікованого проблемних літаків.



Категория: Туризм