Макс 8С вимоги підготовки під вогонь


Опубликованно 12.04.2019 02:40

Макс 8С вимоги підготовки під вогонь

Головний "Ефіопських авіаліній", пише попередження і вимоги до підготовки тепер вже обґрунтовані максимум літаків 737, можливо, не було достатньо після катастрофи ефіопського літака авіакомпанії, які загинули 157 осіб.

Після Лева авіакатастрофі в Індонезії в жовтні, у США Федеральна авіаційна адміністрація " та " Боїнг “придумав зміст, які ми включили до нашої робочої інструкції, а також ознайомив всіх наших льотчиків. Але сьогодні ми вважаємо, що, можливо, не були достатньо" Тевольде Gebremariam сказав Ассошіейтед Прес в інтерв'ю в ефіопській столиці Аддіс-Абебі.

"Ефіопські авіалінії" наполягає, що пілоти перевізника пройшов через усі додаткове навчання потрібно Boeing і FAA, щоб літати на 737 MAX 8 і літак. 10 березня в аварії загинув чоловік з 35 країн.

По темі: розкидані ефіопського чорного ящика показали

По темі: чиновників, лікарів, професорів серед загиблих аварії

По темі: Австралія забороняє Боїнг Макс 8С

Сказав Gebremariam на початку тижня, що навчання повинно було допомогти екіпажам перехід від старої моделі 737 до максимум 8, який надійшов на озброєння літаків в 2017 році. У заяві, він сказав, що пілоти були ознайомлені з директивою екстрений виданий FAA після авіакатастрофи Лев, в яких загинуло 189 осіб.

Тевольде Gebremariam дивиться на уламки літака, який розбився незабаром після зльоту з Аддіс-Абеба, Ефіопія.

Ефіопські авіалінії сказали, що є "явна схожість" між Левом повітря і падає ефіопські авіалінії, пославшись на попередні дані від рекордера польотних даних.

Хоча причини аварії поки не встановлені, слідчі Лев авіакатастрофи були спрямовані на автоматизовану систему, призначену для використання інформації з двох датчиків, щоб допомогти запобігти небезпечні аеродинамічній кабіною.

Невідомо, чи був один і той самий рейс система управління грає певну роль в катастрофі ефіопські авіалінії літак незабаром після зльоту з Аддіс-Абебу, але регулятори кажуть, що обидва літаки були подібні нестійкою траєкторії польоту, важлива частина їх рішення посадити приблизно 370 Макс літаки по всьому світу.

Обидва літаки летіли з хаотичним змін висоті, що може свідчити пілоти намагалися керувати літаком. Незабаром після зльоту, обидва екіпажі намагалися повернути в аеропорти, але розбився.

Ефіопський літак авіакомпанії спустився ЗІЗ хвилин після зльоту, загинули всі 157 на борту.

Нью-Йорк Таймс повідомила в середу, що пілоти приречені ефіопського літака ніколи не тренувалися в симуляторі для максимальної.

Gebremariam сказав, що "це вже не має ніякого значення", як максимум 737 тренажер не призначений для імітації проблем управління польотом нового літака програмного забезпечення.

Він ще не сказав пілоти тренувалися на тренажері.

Планове оновлення програмного забезпечення корпорації Boeing Макс має "вирішити проблему на 100 відсотків, перш ніж ми повернемося літака в повітрі", - сказав він, зазначивши, що авіакомпанія не прийняла рішення про те, чи слід скасувати замовлення на МАКС літаки.

Ефіопські авіалінії широко розглядається як кращих африканських авіакомпаній.

Перевізник був максимум через п'ять літаків і очікує поставки ще 25.



Категория: Туризм